Social Icons

Pages

Friday, January 25, 2013

HOT NEWS !!! DAP RANCANG WUJUDKAN PELAMPAU KRISTIAN UNTUK CETUS PERANG SALIB ??? BIAR BETUL ???


DAP sedang berusaha bersungguh-sungguh untuk memastikan Kalimah Allah dapat digunakan di dalam bible bagi tujuan memesongkan akidah bangsa Melayu yang tidak begitu teguh pendidikan dan pendirian Islamnya.Kita sudah amat maklum bahawa setiap manusia akan menghadapi dugaan didalam kehidupan. Maka Kristian di bawah DAP telah mengatur langkah untuk mempergunakan sepenuhnya kesengsaraan umat Islam untuk mengubah agama kepada kristian.Sekiranya Kalimah Allah dapat dipergunakan sepenuhnya didalam bible maka proses ini akan dapat dijalankan dengan lebih mudah. Damansara Utama Methodist Church (DUMC) memiliki bangunan serbaguna di Seksyen 13,Petaling Jaya. Gereja ini juga yang mengedarkan makanan tengahari secara percuma kepada penghantar surat (mat despatch).Malahan kawasan Petaling Jaya juga merupakan tempat berkumpulnya golongan berfahaman Islam Liberal seperti Sister In Islam (SIS) dan golongan anti-hadis.Pihak penganjur dan Damansara Utama Methodist Church (DUMC) kerap berdalih, sekejap mengatakan bahawa itu adalah gereja dan kemudiannya mengatakan ia hanya satu pusat komuniti sahaja. 

Tambahan pula, setelah semakan dibuat dengan MPPJ,didapati TIADA GEREJA di seksyen itu!! Ini bermaksud DUMC boleh dikatakan sebagai ‘gereja hantu’. Insiden serbuan ke atas DUMC juga merupakan bukti bahawa pakatan haram terutamanya PAS sanggup menjual dan melacurkan Islam tanpa segan silu.Pemeriksaan itu dilakukan selepas JAIS memperoleh bukti wujudnya percubaan memurtadkan umat Islam di negeri ini pada majlis berkenaan. Maklumat yang diterima mengatakan terdapat kehadiran orang Islam pada majlis berbuka puasa di gereja berkenaan.“Terdapat seramai 12 orang Islam telah menghadiri majlis tersebut namun iada serbuan dan tiada tangkapan dibuat. “Sebaliknya pemeriksaan dilakukan hanya selepas rundingan dengan pihak penganjur diadakan,” kata Dr Hasan Beliau mengulas serbuan oleh polis dan penguatkuasa JAIS selepas dikatakan mendapat laporan bahawa terdapat usaha memurtadkan umat Islam pada majlis makan malam di gereja berkenaan.

Seksyen 10 Enakmen Jenayah Syariah 1995.Katanya, seksyen itu memperuntukan mereka yang menghina Islam atau menyebabkan agama itu dipandang hina; mempersendakan, mengajuk-ajuk atau mencemuh amalan atau upacara yang berhubungan dengan agama Islam adalah melakukan suatu kesalahan. “Mereka yang disabitkan kesalahan itu boleh didenda tidak melebihi lima ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi tiga tahun atau kedua-duanya.”Semua 12 mereka telah diarah untuk menghadirkan diri di bahagian penguakuasaan Jais untuk siasatan lanjut,” jelasnya.Dalam pada itu,Hasan menjelaskan anggota penguat kuasa JAIS bersama anggota polis telah menjalankan pemeriksaan di bangunan gereja itu walaupun cuba dihalang oleh pihak penganjur.“Penganjur utama yang dipercayai beragama Islam telah berunding selama hampir satu jam bersama ketua operasi agar pemeriksaan ke atas tempat dan individu tidak dilakukan sehingga majlis tersebut selesai,” katanya. Beliau berkata pada majlis itu juga pihaknya dimaklumkan perkataan “Quran” dan “pray” diselitkan pada ucapan di majlis itu.“Setelah majlis hampir tamat, pasukan penguatkuasa dan anggota polis telah membuat pemeriksaan meskipun terdapat cubaan bagi menghalang pemeriksaan dan melupuskan bahan bukti.“Pegawai penguat kuasa JAIS dan polis mendapati ada percubaan di kalangan peserta untuk melarikan diri melalui pintu belakang premis tetapi berjaya dihalang,”katanya.Insiden ini telah membuka mata ramai umat Islam namun ianya gagal membuka mata penganut PAS kerana mereka telah ditutup hijab mata hatinya untuk melihat kebenaran. 

Diberitakan satu lagi bangunan baru lapan tingkat yang bernilai RM50 juta telah mula dibina oleh gereja itu pada bulan lepas dan akan siap Februari tahun depan.

ANDA NAK LIHAT GEREJA TERSEBUT ???


UNTUK SELANJUTNYA 

RENUNG-RENUNGKAN 

2 comments:

Anonymous said...



salaam

Perang Salib? bila?....bila?

i love jihad!
ya Allah! how much i love syahid!!

-HamzaAbdMutalib-

Anonymous said...

Jika Melayu dikatakan menggugat bangsa dan penganut agama lain dan akan diberi Amaran! Jika Pemimpin politik Melayu terutama UMNO atau Perkasa akan disuruh minta maaf dan diugut akan dikenakan tindakan.
Yang peliknya secara terang-terangan terutama Cina DAP ysng beragama Krestian menghina Islam tak diambil apa-apa tindakan?
Semakin hari semakin meluat berapi-api tengok bangsa Cina ni. Kesabaran Melayu Islam ada hadnya. Belum terlambat untuk Melayu Islam bersatu. Semoga Allah menghapuskan Melayu Islam dan keturunannya dari muka bumi ini yang menyokong secara langsung atau tidak langsung penghinaan Kalimah Allah dalam Bibble Berbahasa Mrlayu. Semoga Malaysia terhindar dari dipimpin oleh manusia yang rendah akhlaknya. Amin....

 
 
Blogger Templates