Social Icons

Pages

Friday, January 07, 2011

GEMPAR !!! MEMANG SAH DATUK SERI RAIS YATIM PERNAH MEROGOL AMAH !!!



INI KER YANG DATUK SERI RAIS YATIM ROGOL TU ??? BOLEH TAHAN JUGA NI..KEKEKEKE....


DATUK SERI RAIS YATIM DAN ISTERI

LAPORAN YANG MENGATAKAN DATUK SERI RAIS YATIM MEROGOL PEMBANTU RUMAH

sila baca artikel ini dengan teliti kerana artikel ini panjang.sebelum ini blog Haluan Kiri mengatakan Datuk Seri Rais Yatim merogol Amah dari indonesia.agak-agak lah takkan lah Amah yang tua pun nak dirogol oleh Datuk Seri Rais Yatim ni.lepas tu kat blog diaorang dah keluar pulak gambar terbaru Amah tu.nak tengok ??? tengok puas-puas kat bawah.Blogger Nyamuk ini akan buka cerita satu persatu.

SAKSIKAN SEKARANG !!!




http://albanjarionline.blogspot.com/2011/01/wajah-terbaru-robengah.html

INI KER GAMBAR AMAH YANG BERUMUR 46 TAHUN TU ???

nampak sangat blog ni pembelit dan putar alam.sebenarnya pembantu rumah Datuk Seri Rais Yatim yang telah pulang ke Indonesia setelah berkhidmat selama 10 tahun di kediaman Datuk Seri Rais Yatim dan isteri adalah berumur sekitar 46 tahun sewaktu kali terakhir berkhidmat dengannya.takkan lah gambar di atas umur 46 tahun ??? ni gambar mana korang amik ni ??? gambar dari Facebook ker atau dari majalah mangga ???


Inilah adalah wajah sebenar Amah (gambar yang telah dibulatkan),bekas pembantu rumah bersama rakan sekerja bernama Sumiyati yang kononnya dirogol majikannya iaitu Datuk Seri Rais Yatim.Gambar ini telah ditangkap ketika Amah bersama rakannya,Sumiyati mula-mula bekerja di rumah Ahli Parlimen Jelebu ini 12 tahun yang lalu.

Nama amah yang kononnya di Rogol Oleh Datuk Seri Rais Yatim adalah Robengah.Untuk makluman Gambar di atas ini dirakam pada sekitar tahun 1997,umur Robengah waktu itu juga adalah sekitar 33 tahun,pada waktu Robengah berhenti kerja setelah 10 tahun berkhidmat umurnya adalah sekitar 46 tahun pada tahun 2007.

Pada 2007 bulan April Robengah pulang ke Indonesia memandangkan beliau telah lama bekerja di Malaysia dan ingin menetap di kampungnya dalam menguruskan anak anaknya.masihkah anda ingat lagi pada Aril,Robengah pulang ke Indonesia namun mengikut Laporan FITNAH Puak Pembangkang,adik Robengah telah membuat aduan pada bulan Julai 2007.Selama 4 Bulan tu mengapa tidak ada langsung pengaduan dan sebagainya ??? jelas bukti di sini menunjukkan Puak Pakatan Haram telah ketandusan modal dalam menyerang Kerajaan lalu di Fitnah pula Individu dalam kerajaan.


cerita tentang Sumiyati pula,Sumiyati masih bekerja dengan Datuk Seri Rais Yatim amat terkejut dengan dakwaan yang dilemparkan kepada majikannya.Amah dan beliau sendiri tidak pernah menghadapi sebarang masalah dengan keluarga Datuk Seri Rais Yatim malah mereka berdua amat disayangi isterinya,Datin Seri Masnah.Sumiyati juga berkata tidak logik Amah telah dirogol majikannya kerana Amah merupakan teman sebilik Sumiyati.Sumiyati begitu kesal dan sedih dengan fitnah ini kerana Dr. Rais Yatim dan isterinya merupakan majikan yang sangat mengambil berat terhadap beliau dan Amah.Tapi apa yang membanggakan Sumiyati,Datin Seri Masnah tetap tabah dan sempat berpesan kepada beliau agar sentiasa berdoa kepada Allah agar diberi petunjuk kebenaran yang sebenar.

SUMBER GAMBAR DARI GELOMBANG RAKYAT

SILA KE LINK INI UNTUK MELIHAT PENIPUAN BERKENAAN

DOKUMEN ASAL PENDEDAHAN ROGOL AMAH OLEH SAMM

MARI KITA IKUTI TENTANG KES DATUK RAIS YATIM MEROGOL AMAH DI BAWAH...

DI PETIK DARI SINAR HARIAN

PASIR PUTEH - Majlis Veteran Umno Kelantan mengutuk sekeras-kerasnya tuduhan liar yang disiarkan oleh sebuah blog di Internet yang mendakwa Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim terlibat dalam satu kes jenayah memperkosa pada 2007.

Pengerusinya,Datuk Rozali Isohak berkata tuduhan melulu tanpa usul periksa dibuat dengan niat jahat dan berkepentingan untuk menjatuhkan nama baik seseorang menteri yang diamanahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Veteran Umno Kelantan mengesa polis menyiasat laporan itu hingga ke akar umbi dan mengambil tindakan sewajarnya ke atas mereka yang bertanggungjawab meleparkan tuduhan buruk itu," katanya.Media hari ini melaporkan penafian Rais berhubung perkara itu dan meminta polis menyiasat pihak yang bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan yang dianggapnya berniat jahat untuk menjatuhkan karier politiknya.

Rozali berkata Veteran Umno Kelantan akan membuat laporan polis berhubung laporan itu dan meminta siasatan rapi dan menyeluruh dibuat bagi memastikan pihak yang terlibat dihadapkan di mahkamah.

"Perbuatan yang merupakan tuduhan hina itu sengaja diadakan untuk membunuh karier menteri berkenaan adalah amat jijik dilakukan oleh kumpulan yang bermotif jahat, kita akan buat laporan polis hari ini," katanya.

Rais dalam kenyataanya menafikan sebarang alegasi tersebut sama ada yang berkaitan alegasi memperkosa mana-mana individu empat tahun lepas atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di Internet atau mana-mana entiti politik.

KEPADA DATUK SERI RAIS YATIM,BERSIHKAN NAMA ANDA OK.NAMPAKNYA BLOG HALUAN KIRI NI TAK ADA BUKTI,LEPAS TU BAGI BUKTI GAMBAR YANG PALSU.GAMBAR PEMBANTU RUMAH PUN DAH SALAH.ADUHAI,SAYA DAH JANGKA BENDA INI AKAN BERLAKU.INILAH PEMBANGKANG,PEMUTAR ALAM NUMBER 1.APA CERITA ADUN SELISING ??? DAH LAMA SAYA TAK DENGAR CERITA NI,SENYAP JER ??? KATA NAK AMBIL TINDAKAN UNDANG-UNDANG KAT USTAZ SAIDI.TAPI SAMPAI SEKARANG MEMBISU JER ??? ADAKAH ADUN SELISING NI BETUL-BETUL BUAT PERKARA ITU DALAM KERETAPI ?? KEKEKEKE....

POST BY WAYNE...

8 comments:

kobis said...

betul la bro, cerita Rais ni buat potong stim cerita pasal adun Selingsing tu je.Sambung balik la cerita pasal dalam keretapi tu, syok woo.. mcm filem Hindustan.

Sudir said...

Hindustan? kori kori cupke cupke....

Anonymous said...

Hahahahaha pandai tukar gambar.
Ish kalau macam tu pun Rais stim, gua no komen!
Tak da class!

Anonymous said...

kah..kah...kah... ni kes nak alihkan perhatian org awam pasal adun PAS berzina dalam ketapi lah ni!!

adf55650 said...

Penulis yang mula2 menimbulkan fitnah ini hanya nak memberitahu bahawa dia beribukan BABI dan berbapakan ANJING.

Anonymous said...

Bagus sangatlah kita semua ni..fitnah-menfitnah aib- mengaibkan.. sesama Melayu, sesama bangsa dan sesama Islam. Islam itu bersaudara. macam ni layaknya kelaku seudara? Mana pesonanya? Dunia dah nak akhir zaman!Kita semua akan dipertanggungjawabkan apa yang berlaku di dunia ni.Cubalah cari jalan penyelesaian sebaik mungkin. Sedarlah yang paling hampir dengan kita ialah mati!!

Anonymous said...

Masa aku tertengok program ASK 2010 baru2 ni, rais yatim & bini pun hadir sama, gelagat artis & menterinya amat menjolok mata. ala-hollywoods / bollywoods.... perangai & mentaliti menteri & pegawai2 serta artis2.. .. pemujaan melampau kepada nilai barat ... nilai & identiti puak2 melayu jenis ini amat menyanggahi nilai melayu, nilai Islam, nilai timur dan dasar kebudayaan kebangsaan... kalau fitnah ini berlaku terhadap dirinya .. gelagat budaya hidup kebaratannya ini… logiknya kes ni masih relevan... relevan... pdrm perlu siasatan lanjut.. mana AG gurka .. tak buka fail ke… boleh dakwa dalam UMNO Kangaroo Court nanti… hakim coklat hack kata.. tak relevanx99 … terlepas jugak engko raisyatim... heheheeheee

Anonymous said...

penipu lah.xkan la menteri mcm rais yatim wat cam tu.

 
 
Blogger Templates