Social Icons

Pages

Friday, January 07, 2011

PANAS !!! AMINAH KESAL DENGAN SIKAP WAN AZIZAH !!!

BERSUMPAH NAMPAK ??? SANGGUP KER BERSUMPAH UNTUK MEMPERTAHANKAN DIRI ???

Nampaknya ramai sudah kesal dengan tindakan Wan Azizah kerana asyik mempertahankan suaminya itu.yang terbaru adalah Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang,Aminah Abdullah yang terus menerus mempersoalkan sikap Presiden PKR,Wan Azizah yang terus membisu mengenai pelbagai dakwaan termasuk yang berbentuk peribadi mengenai suaminya,Anwar Ibrahim.adakah Wan Azizah sekarang ini telah menjadi patung ataupun perempuan suruhan Anwar ???

sekiranya kalau betullah Anwar tidak bersalah dalam hal ini,Wan Azizah sepatutnya bertindak dan mempertahankan suaminya.ini tidak,Wan Azizah senyap dan seolah-olah benda tu berlaku.Menurut Aminah lagi,sebagai seorang isteri yang bermaruah dan berwibawa,Wan Azizah sepatutnya bertindak balas terhadap semua dakwaan berkenaan termasuk pendedahan Datuk S. Nallakarupan bahawa Anwar merupakan seorang "pelacur politik".


Aminah cukup hairan kenapa Wan Azizah masih membisu apabila Nallakarupan mendakwa Anwar adalah 'putar alam' yang pernah menjadi Timbalan Perdana Menteri tetapi akhirnya menjadi 'pelacur politik.'Sikap membisu Wan Azizah ini akan membuatkan orang ramai percaya apa yang didakwa oleh Nallakarupan itu ada asas dan kebenarannya.

Aminah mengulas laporan Utusan Malaysia yang memetik kenyataan Nallakarupan yang menyatakan kesediaan untuk mendedahkan segala rahsia Anwar ketika perbicaraan membabitkan mereka berdua di mahkamah.

NAMPAKNYA WAN AZIZAH DAH MENJADI "PATUNG" DALAM HAL INI.SEPATUTNYA ISTERI AKAN MENOLONG SUAMI DANMEMPERTAHANKAN SUAMI.WAHAI WAN AZIZAH,NAMPAKNYA BETUL LAH APA YANG NALLA CAKAP TU YER ??? OH TIDAK....KEPADA SEMUA AHLI PKR,CEPAT-CEPAT LAH KELUAR,TAK LAMA LAGI PKR AKAN BERKUBUR...KEMBALI LAH KE PANGKAL JALAN.

POST BY WAYNE...

1 comment:

Anonymous said...

yang si Aminah ni sibuk psl hal Wan Azizah apa ke hal klu syg sgt kat Wan Azizah pi dok kat PKR semula...jgn dok menyalak kat jd tukang karut pulak...

 
 
Blogger Templates