Social Icons

Pages

Saturday, September 17, 2011

EKSKLUSIF !!! ANALISIS VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM !!! KANTOI !!!



ANDA NAMPAK GAMBAR DI ATAS ???


Pakatan mempertikaikan baju yang Datuk Eskay dan Anwar Ibrahim jawapan sudah ada di atas.

DAH KANTOI SATU CERITA

lagi 1 cerita pula tentang twitter.Anwar kata dia sedang melayan twitter pada waktu yang di tunjukkan antara jam berkenaan.Anda lihat keratan page twitter Anwar di bawah.Ianya menunjukkan tiada sebarang tweet yang dilakukan oleh Anwar pada waktu itu.

Lihat pula masa yang dirakam cctv dalam video di bawah sekali.

Jam 22.09 atau 10.09 malam menunjukkan Anwar bersama rakan karibnya sedang berjalan menuju ke lif di apartment yang menempatkan pelacur cina berkenaan.Manakala pada jam 22.52 atau 10.52 kelihatan Anwar bersama rakan karibnya keluar dari lif selepas melanggan pelacur.Tweet terakhir yang dilakukan oleh Anwar sebelum melanggan pelacur adalah pada jam 9.20 malam dan selepas itu pada jam 11.39 malam.



Lihat pada minit 1.15,Anwar kata dia sedang tweet pada ketika aksi seks sedang berlangsung.

MANA JAM TANGAN OMEGA ???






KITA LIHAT KEMBALI VIDEO DI BAWAH





Antara Komen Yang Saya Dapat Untuk Artikel Sebelum Ini Adalah

KLIK DI SINI

Anonymous said...

BUDAK BADUT NI NAK CUBA MENIPU RUPANYA...ALAMAK TAK JADI LA BADUT..ORG LBH CERDIK DR KAMU YG PENUH DGN HASAD DENGKI DAN JAHAT...TOBAT LA SELAGI NYAWA ADA..

KLIP VIDEO NI NAMPAK KETARA JELAS SGT MENIPU...BUKTINYA:

1. CUBA TELITI BETUL2 MASA CCTV ANWAR MASUK LIF MULA2 MASUK LIFT DGN ESKAY..MASA YG DICATAT KAN ADALAH 2/21/2011. 22.09 HINGGA LIF TUTUP ADALAH 22.52.19

2. SEDANGKAN MASA DLM BILIK ADALAH 2011/02/21 MASA HINGGA 22.26

3. MASA KELUAR LIF ADALAH 2011/02/21.MASA 22.52.25

PERSOALANNYA MASA NAIK LIF DAN KELUAR LIF SAMA IAITU 22.52.19...SEDANGKAN MASA DLM BILIK LAIN...MAKNANYA NUAR KUAR MASUK LIF SAJA, TAK SEMPAT NAIK KE MANA2 TINGKAT PUN, TAK MASUK BILIK PUN...KIRA MUDAHNYA, MASUK DAN KELUAR LIF...TAK JADI NAIK KEATAS..SEBAB MASA NUAR MASUK MASA ADALAH 22.52.19 DAN KELUAR PUN 22.52.25....MAKNANYA HANYA 6 SAAT SAHAJA DI DLM LIF LEPAS TU KELUAR...

ini dia komen yang tak faham tengok video.sebenarnya anwar masuk Lif jam 22:09:36 (JAM 10:09 MALAM) pada tarikh 21 february dan keluar lif pada 22:52:20 (JAM 10 :52)

VIDEO INI SEBENARNYA MENCERITAKAN SAAT MASUK LIF,BELASAH CHINA DOLL DAN KELUAR LIF !!!

YANG KALUT SANGAT KOMEN SEPERTI BEGITU KENAPA ???

TAKUT RAHSIA ANWAR TERBONGKAR KER ???

DAH LIHAT MUKA SIAPA KAT LIF TU ???

RENUNG-RENUNGKAN

26 comments:

Inshyirah76@yahoo.com said...

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT..KEJAHATAN ITU TAK SELAMANYA AKAN DAPAT DITUTUP ATAU DILINDUNGI..BUKTI ANALISIS NYATA MENUNJUKKAN ITU ANWAR IBRAHIM.MANA JAM OMEGA SELEPAS XXX..ANWAR PWTUALANG BANGSA..PUNCA PERPECAHAN MELAYU DAN ISLAM.

Anonymous said...

Masalah utama penyokon ds anuar nie takkan percaya sehinggga mak atau bapak mereka diliwat baru nak percaya..

Inshyirah76@yahoo.com said...

bukalah mata kita semua rakyat Malaysia ..kenapa harus tertipu dengan bukti yang sahih..nyata..Mudahnya perakam video menjadi besi bila pelakunya adalah Anwar Ibrahim..ini bukan masalah mengaibkan sesama manusia..ini soal pemimpin yang mahu menjadi PM dengan cara mudah tanpa menginsafi diri yang sememangnya tak layak menjadi pemimpin...Sejarah membuktikan pemimpin seluruh dunia yang terlibat dengan salah laku sex tidak diterima oleh rakyat..

Inai Merah said...

Terlalu taksub sangat dengan Anwar apa yang hampa dapat.

Sejauh mana yang hangpa kenal dengan dia ni.

kalau setakad dengar cerita dia baguih lebih baik main jauh-jauh. Bukan apa takut-takut hapa tersesat sama.

Jangan senang-senang nak tuduh orang lain buat fitnah.

Tak ada masa kami nak dok fitnah orang kalau tak ada bukti.

Bukan macam hangpa maki hamun, mencarut dan fitnah adalah asam garam kehidupan.

Sebab apa? hampa telah dijanjikan Sorga oleh Tok Guru.

Suka-suka nak kata apa pun kepada orang lain.

Ingat Syurga bukan jaminan mutlak orang-orang PAS.

Kerana terlalu angkuh dengan serban putih dan perasan hangpa lebih Islam dari orang lain.

Maka datangnya seorang Bengali Munafik yang tak berserban membuat hangpa tersungkur di kakinya.

Maka lenyaplah perjuangan menegakkan negara Islam.

Tak perlulah berdolak-dalik lagi. Baunya sungguh menghanyirkan...

Anonymous said...

akhir nye kuar yg ade kaler...ape lg nk kata...sng je nik aziz di bodoh2 kn oleh si setan...ilmu agama xkuat,sng la setan nk pujuk...pdn muke anak2 setan...

Anonymous said...

Gambar neh aku petik dari blog badutrakyat. Posting asal yang ada gambar neh dah hilang. Aku pun tatau napa. Tapi baju yang dsai pakai dalam video seks atas neh ialah lengan panjang. Bukan lengan pendek. Dalam video yang disebarkan papa gomo dia hentikan video sampai dsai pakai baju lengan pendek tshirt je. masa aku tengok cctv naik lif yang disebarkan oleh papa gomo tue ialah dsai pakai kemeja kosong ketika dalam bilik .

Tapi yang disiarkan dalam youtube neh ada corak. Walaupun dalam versi hitam putih aku tak rasa kemeja yang ada corak akan hilang coraknya terus dan menampakkan ia sebagai kemeja kosong. Apatah lagi jadi singkat selepas panjang. Takan dsai nak auter baju lengan panjang dia jadi pendek plak masa turun? Ataupun auter baju lengan pendek jadi panjang selepas naik?

Lalu aku buat sedikit analisis.

Sebab tue aku tonton part 1 berkali2 sampai dah hafal jalan citer dia. Mengenai jam pula aku memang sengaja tulis disini sebab benda tue aku notice. Selalu aku tengok orang lelaki ketika nak bersolat dorang akan tanggal jam dan masukkan ia ke dalam kocek. Sebab nak berwudhu. Aku tak pakai jam tangan tapi boleh jadi ketika itu dsai ada sebab untuk buka jam tersebut. Itupun andai benar dsai orang yang berada dalam cctv terbabit. Tapi pelaku seks dalam video terbabit memang bukan dsai.

Bagi aku tarikh dalam cctv juga boleh diubahsuai. Benda neh sebenarnya mudah je. CCTV neh tidak akan wujud sekarang. Mesti dah lama wujud andai benar dsai berada di sana. Tetapi kenapa dedahkan rakaman neh sekarang? Melainkan rakaman neh baru dibuat ataupun baru diperolehi daripada beberapa destinasi yang pernah dikunjungi bersama..? Nampak tak keraguan disini?Dan tak silap aku eskay cakap dia yang bawa wanita tue pergi kepada dsai. Aku tak faham maksud dia bawa pergi tue apa. Adakah dia amek wanita tersebut dan bawa naik ke appartment ataupun dia tahu contact no perempuan tue? Kalau dia ada info sepatutnya dah lama polis berjaya dedahkan wanita dalam video seks terbabit. Hairan gak aku.. dengan pelbagai teknologi dan kuasa yang ada amat mustahil sukar mencari seorang wanita? Melainkan.. memang taknak cari ataupun tak boleh cari.

Anonymous said...

hahaha,ambil dr blog ameno world ker anon 1.07? sedikit masa lagi Anwar Al-Juburi akan ke sumgai buloh ok..jgn risau bro.perggh famous juga Badut Rakyat ni yer..banyak pembongkaran telah berlaku.

pembaca setia BR dari dulu kini dan selamanya

faizal

london,united kindom

Unknown said...

hahah!! mmg 100% si nuar..puak2 pencacai jgn nk spin benda lain la..da terang2 muka si nuar tepampang tu..

me - myself - I said...

macamnilah..apsal la taksub sgt..anwar tu maksum ke? x pernah buat dosa...banyak sangat dh bukti nk tunjukkan kejahatan dia..jangan nnti kite dipersoalkan oleh Allah sebab menidakkan sesuatu kebenaran...ingat bukan anwar ni bwk kite pergi syurga..Islam yg akan bawa kita...

Anonymous said...

Janganlah taksub dengan Najib Al-Depan Al-Belakang Al-C4 tu...

Anonymous said...

najib dah sumpah. ko tak takut dosa fitnah ke?
tu anwar tu, apasal ko tak suruh sumpah pulak? bodoh!

Anonymous said...

Janganlah taksub dengan Najib Al-Depan Al-Belakang Al-C4 tu...

Bawak dia ke muka pengadilan. Beranikah dia? Harapkan sumpah sesumpah. Budak sekolahpun boleh. Nak jadi saksipun kecut perut.

Anonymous said...

Namun apa yang menggemparkan adalah: Najib pernah menyetubuhi mangsa. Menurut Balasubramaniam, siasatan beliau mengesahkan berlakunya hubungan seksual diantara Timbalan Perdana Menteri itu dan mangsa.

Tambah Balasubramaniam lagi, mangsa tiada masalah untuk diliwat oleh Timbalan Presiden Umno (Najib Razak) itu.

Dalam akuan berkanunnya, Balasubramaniam berkata beliau pernah berbual dengan Altantuya - yang dikenali juga sebagai "Aminah" - di luar pagar rumah Abdul Razak pada 19 Oktober tahun itu semasa bertugas mengawal rumah majikannya.

Dalam perbualan mereka, penyiasat itu mendakwa wanita itu memberitahunya:

* Altantuya bertemu dengan Abdul Razak dan Najib di Singapura.

* Mereka bertiga pernah makan malam bersama di Paris.

* Wanita itu pernah dijanjikan wang komisyen US$500,000 berhubung urusan pembelian kapal selam.

* Altantunya memerlukan wang untuk menebus kembali rumah yang dibelikan untuknya oleh Abdul Razak tetapi telah dibiayai semula oleh saudara lelakinya.

Selain maklumat tersebut, dakwa Balasubramaniam lagi, penganalisis politik yang dekat dengan pemimpin negara itu juga memberitahunya:

* Najib memaklumkan kepadanya (Razak Baginda) bahawa mereka berdua (Najib dan Altantuya) pernah melakukan hubungan seks.

* Oleh sebab beliau sekarang timbalan perdana menteri, Najib meminta Abdul Razak menjaga Altantuya agar wanita berkenaan tidak mengacaunya.

* Ketiga-tiga mereka – Najib, Abdul Razak dan Altantuya - didakwa pernah makan malam bersama di Paris.

* Altantuya menuntut wang komisyen sebanyak US$500,000 daripadanya berhubung pembelian kapal selam Malaysia di negara itu.


KALAU SUMPAH KITA JADIKAN UKURAN SEBAGAI BENAR SESUATU ISI MAKA BOLEHKAN KITA MENERIMA AKUAN BERSUMPAH SI BALA INI SEBAGAI BENAR

Dot said...

anon 12:15 PM,

memang hang ni dah kena bala dah ka?

pasai apa nak terima bala punya sumpah sedangkan dia haram nak menyebut nama Allah SWT?

macam mana boleh terima bala punya sumpah sedangkan yg buat sumpah dah lari tercirit2 ke london makan tanggung berak tong?

masyaAllah..ada jugak nak terima bala ni...tak habis2 kena bodo dgn paria penipu tu!!!

sumpah muhabalah ds najib memang diterima jika kita orang Islam yg waras krn ds najib menyebut "Wallahi, Wabillahi, Watallahi... saya bersumpah dgn nama ALLAH...!!"

awak punya nwar ada berani bermuhabalah? awak sendiri ada berani nak kata Wallahi nwar tak pernah bersalah?

raja petra sendiri dah mengaku masa ditemuramah radio australia dia disuruh oleh nwar utk menfitnah ds najib & isterinya walaupun rpk sendiri tidak berasa yakin cerita tu...lihat di sini wahai anon :

http://www.youtube.com/watch?v=NPQsZZZnXW0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=frkJK2pcM5s&feature=related

dan di sini pasal rpk merepek psl freedom of speech http://www.youtube.com/watch?v=qPi2mxBWMPc

apapun MPP,
susah nak suh penyokong2 nwar percaya semua...hanya Allah SWT yg Maha Mengetahui betapa bebalnya manusia bila mata hati dah tertutup...

Dot said...

1000 apologies!! sowwyyy BR (not MPP la...hehehe!!)

Anonymous said...

Laman web Biro Hal Ehwal NGO pejabat Perdana Menteri Bangladesh Sheikh Hasina hari ini menyiarkan laporan dengan memetik sumber yang mendakwa bahawa pekerja Bangladesh di Malaysia diberi kewarganegaraan dengan mudah asalkan mengundi parti yang mewakili kerajaan pemerintah.

Pejabat Perdana Menteri Bangladesh itu dikatakan telah menerima pengesahan daripada sebilangan pekerja Bangladesh dalam beberapa sektor di Malaysia bahawa mereka diberi taraf kewarganegaraan sejak tahun lepas, lapor Bernama.

Menurut laman web itu, Hasina telah bertemu dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan menurut sumber dengan kedudukan yang tinggi mendakwa Najib memberi jaminan menimbang isu itu ketika beliau (Hasina) berada di Malaysia untuk menghadiri Forum Dunia 66 Ekonomi Islam di Kuala Lumpur pada bulan Mei 2010.

Sementara itu, agensi berita nasional itu juga melaporkan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menafikan dakwaan itu.

Sambil menolak dakwaan bahawa golongan itu juga diberi hak mengundi pada pilihan raya di Malaysia, Muhyiddin berkata kerajaan tidak perlu berbuat demikian apatah lagi jika ia dikaitkan dengan proses pilihan raya.

Katanya kerajaan tidak begitu terdesak sehingga perlu memberikan taraf kewarganegaraan semata-mata untuk meraih undi dan memastikan kemenangan pada pilihan raya akan datang.

"Kita boleh minta penjelasan dari pihak Bangladesh apakah benar kenyataan itu dibuat oleh Perdana Menteri kerana dari segi soal kerajaan kita tidak buat begitu. Seseorang yang hendak jadi warganegara perlu melalui pelbagai proses, tempoh masa berapa lama dah berada di sini, sama ada dia betul-betul tahu keadaan di sini dan sebagainya sebagaimana yang biasa kita lakukan.

"Tidak ada kita bagi keistimewaan kepada warga Bangladesh. Apatah lagi dikaitkan dengan pilihan raya. Macam kita ini terdesak sangat nak minta orang seperti itu didaftarkan jadi warganegara dan nak suruh dia pergi undi. Kalaupun undi, dia masuk tong dan kita tak tau dia undi siapa pun," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Nasional Parti Makkal Sakti Malaysia
2011 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur, hari ini.

Justeru, Muhyiddin berkata beliau akan meminta pejabat Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di Bangladesh menyemak perkara berkenaan sama ada ia benar atau tidak, lapor Bernama lagi.

UMNO Pengkhianat Melayu opss...

UMNO - United Mamak National Organisation

Anonymous said...

Aiya... sumpah pun ada ikut Islam ka? Yang aku tahu sumpah ini hanya pada orang Melayu.

Anonymous said...

HADIAH UNTUK SI BANGANG DAN KAKI BODEK

NOTA:

untuk mereka yang menayangkan logo pro isa dalam blog mereka

untuk para blogger yang pro isa

untuk sesiapa sahaja yang pro isa

Dipersilakan meloncat tiga kali
ambil nafas panjang panjang
kemudian:

sila menonggeng
arah kan lubang jubur tepat ke matahari
kemudia kentut kuat kuat
kemudian kentut sekali lagi

kemudian berdiri tegak kembali
dan sila nyanyikan lagu terang bulan

selesai menyanyi laungkan :
gua bodoh...lu pikir laaa sendiri
kah kah kah

Anonymous said...

rakyat masih imgin tahu
siapa beri arahan bunuh
altantuya?

rakyat mahu tahu siapa
entot altantuya dulu

bala kata najib dulu
kemudian pass pada bangida
maka dihari baik bulan baik ini
rakyat imgin tahu - siapa entot dulu
kah kah kah

Anonymous said...

4:33

SAPA YG ENTOT DULU?

KALAU IKUT KATA BALA, NAJIB PUN ENTOT TUYA GAK...


KE.KE..KE..KE..

Anonymous said...

SIAPA BUNUH ALTANTUYA?
YG BUNUH DIA ADALAH JANTAN KE 3!

SIAPA JANTAN KE 3?
MAHKAMAH PERANCIS AKAN MEMBICARAKAN..
KES JANTAN KE 3 INI PADA BULAN DISEMBER 2011
DI PARIS.. SIAPA JANTAN KE 3 ITU?
JANTAN YG DAH PARAP ALTANTUYA?
SAMPAI BERANAK SATU.. SAMPAI KENA LETUP?
SAMPAI KENA BUNUH DAN DI BOMB?
SIAPAKAH JANTAN KE 3 ITU?
SIAPA?
KAH KAH KAH

Anonymous said...

saya penyokong PR . sah saya terang dan jelas , saya tak mahu lagi ditipu , tak guna mempertahankan benda yang kita tahu tak betul. saya mohon kak wan bukalah hati dan fahami ajaran alquran dan hadis. hidup kita dah tak lama . kembalilah kejalan yang benar dikala masih ada masa yang sedikit ini.

Anonymous said...

Saya dulu penyokong totok UMNO. Dulu UMNO untuk orang Melayu, pemimpinnya Melayu Tulen dan ahlinya Melayu Tulen. Setelah UMNO diharamkan oleh Madey, parti UMNO ditukar Melayu kepada Mamak - United Mamak National Organization.

Sejak dari itu bersusun-susun orang-orang Mamak menjadi ketua-ketua dari peringkat cawangan, bahagian dan sampai ke pusat. Orang Melayu jadi kuli dan tepuk tangan sahajalah.

Sebab itulah saya keluar dari UMNO walaupun saya di atas rekod masih jadi ahli sebab yuran tahunan ketua cawangan saya (Mamak juga) yang bayar.

Bagi orang-orang Melayu yang masih menyertai UMNO sekarang keluarlah dari UMNO sekarang sebelum terlambat. Kalau tak mahu join PKR atau PAS tubuhlah parti baru tapi ingat jangan pakai nama penjajah kita. Gunakan bahasa Melayu contohnya PEKEMBAR (Pertubuhan Kebangsatan Malayu Bersatu).

Keluarlah dari UMNO sekarang sebab dah ramai orang Bangla, Pakistan dan India Karala menyertai UMNO sekarang sebab dia orang dah diumpan menjadi warganegara dan boleh mengundi di PRU akan datang.

Ingatlah perbuatan si Kitul masa zaman Kesultanan Melayu Melaka dulu. Dari sebuah negeri yang besar dan bersultan tapi sekarang kampung aku di Kelantan lebih besar dari Melaka ini.

Anonymous said...

haha tergelak dengan komen anonymous tu yg cakap pasal timing keluar masuk lif. haha! lawak2. :P

Anonymous said...

BACA JANGAN TAK BACA....

MERBAHAYA UNTUK KITA PERCAYA VIDEO DATUK T NI...

BAYANGAN HARI NI DIA MUSUH ANWAR MAKA DIA BUATLAH TOPENG YANG MENYAMAR JADI ANWAR BUAT VIDEO SEKS ANWAR...

BESOK-BESOK DIA MUSUH NAJIB..DIA BUAT PULA VIDEO SEKS NAJIB....

BESOK-BESOK DIA MUSUH Muhyiddin,DIA BUAT VIDEO SEKS Muhyiddin...

MAKA KALAU HARI INI KITA HUKUM ANWAR TANPA BUKTI YANG RELEVEN..

BESOK-BESOK MEREKA BUAT TERHADAP PEMIMPIN -PEMIMPIN KERAJAAN..SUDAH TENTU HURU-HARA NEGARA KITA...

TOPENG MENYERUPAI SESIAPA BOLEH DI BUAT...MACAM JUGA FILEM "CINTA KOLESTROL" ERA BOLEH JADI GEMUK...TEKNOLOGI NAK MENGENAKAN ORANGKAN CANGGIH ZAMAN SEKARANG

( KOMEN INI HANYA BERSIFAT PANDANGAN SAHAJA )

Anonymous said...

aku tgok filem 12 rounds,identify suspek guna biometrik, bukan setakat wajah luar tp sampai ukuran saiz tengkorak. kalau setakat wajah mmg mungkin mudah nak tampal-tampal sampai sama bentuk mcm yg johari bedul buat. tp kalau tulang tengkorak macam mana nak samakan dgn tengkorak anwar?... patutla anwar dan pr benci sangat dgn biometrik ni.

-wau

 
 
Blogger Templates