Social Icons

Pages

Monday, September 19, 2011

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM !!! INI JAWAPAN DATUK ZULKIFLI NOORDIN !!!


Pendedahan klip video berwarna yang menunjukkan Anwar Ibrahim dan ahli perniagaan,Datuk Shazryl Eskay Abdullah memasuki lif sebuah pangsapuri di semua blog termasuk Badut Rakyat membuktikan bahawa Ahli Parlimen Permatang Pauh adalah seorang pembohong kerana mengatakan bahawa video seks bukan dirinya.sebaliknya menyalahkan orang lain dan mengatakan dalam video itu perut boroi.Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu,Datuk Zulkifli Noordin berkata, ia kerana Anwar sebelum ini pernah mengakui tidak mengenali siapa Shazryl dan mempertikaikan ahli perniagaan itu sebagai rakan baiknya seperti mana beliau mempertikaikan Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim sebagai sahabat yang dikenali selama 35 tahun sebelum ini.

“Allah hendak tunjuk bukti,jelas daripada video klip itu betapa rapatnya Anwar dengan Datuk Eskay !!!,” katanya di dalam blog

KLIK DI SINI

Beliau mengulas pendedahan klip video berwarna yang didakwa menunjukkan Anwar dan Shazryl memasuki lif sebuah pangsapuri tempat Anwar Ibrahim didakwa melakukan hubungan seks dengan seorang perempuan warga China Februari lalu.pendedahan tersebut menunjukkan bahawa pengikut setia Anwar perlu berhenti dari mempercayainya dan bertaubat.

“Kalau kawan-kawan dia pun dia boleh tipu macam tu saja, bayangkan apa dia boleh buat pada anda, umat Islam, rakyat dan negara ini.Sedangkan kalimah Allah pun dia boleh lelong dan agama Islam pun dia kelentong dengan fahaman pluralisme, apa lagi bukti yang anda mahu Allah hantar ???,” katanya.





Note : Kepada Blogger Yang Mana Link Blog Anda Tidak Di Letakkan Dalam List Badut Rakyat Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Saya Mengenal Pasti Link Blog Yang Tercicir !!!

KLIK DI SINI

Blog Saya Di Serang Oleh Blogger Pakatan.Mereka Meletak Virus Sila Lihat Link 1 Malaysia Hot Blogger Sebelah Kanan.Kerjasama Anda Amat Di Hargai.Terima Kasih !!!

15 comments:

Unknown said...

Cita-cita anwar sebenarnya ingin membawa seberapa pengikut dan penyokongnya ke neraka jahanam apabila mati kelak. Menipu manusia pun dia terlondeh apatah lagi Allah yang maha berkuasa dan melihat segala-galanya. Ramai pengikut anwar yng sudah mula ragu-ragu tetap kerana parti mereka sanggup kata itu bukan anwar demi politik. Mereka bukannya ingat mati yang hanya sekali dan jawapan yang akan dibawah di hadapan Allah.

itam putih said...

yang bab lain memang aku malas nak cakap apa, tapi bab baju bertukar warna tu aku rasa baik mereka tengok video demo tentang cam IR di blog ni..
http://dnobiz.com/santai/video-warna-anwar-dan-eskay-kenapa-baju-hitam-jadi-putih/

YMIS said...

Penyangak2 blogger pembangakang tahu bahawa video itu TULEN tetapi cuba menafikan dan putarbelitkan semua isu. Mereka tak ada otak ke? Tak mungkin, tetapi otak letak di kepala lutut dan nafsu. Semoga Allah akan tunjukkan lagi bukti2 kepada mereka ini...tetapi aku tak yakin mereka akan mendapat 'hidayah' untuk mempercayai kebenaran...kerana mereka terlalu taksub!!!

Anonymous said...

Namun apa yang menggemparkan adalah: Najib pernah menyetubuhi mangsa. Menurut Balasubramaniam, siasatan beliau mengesahkan berlakunya hubungan seksual diantara Timbalan Perdana Menteri itu dan mangsa.

Tambah Balasubramaniam lagi, mangsa tiada masalah untuk diliwat oleh Timbalan Presiden Umno (Najib Razak) itu.

Dalam akuan berkanunnya, Balasubramaniam berkata beliau pernah berbual dengan Altantuya - yang dikenali juga sebagai "Aminah" - di luar pagar rumah Abdul Razak pada 19 Oktober tahun itu semasa bertugas mengawal rumah majikannya.

Dalam perbualan mereka, penyiasat itu mendakwa wanita itu memberitahunya:

* Altantuya bertemu dengan Abdul Razak dan Najib di Singapura.

* Mereka bertiga pernah makan malam bersama di Paris.

* Wanita itu pernah dijanjikan wang komisyen US$500,000 berhubung urusan pembelian kapal selam.

* Altantunya memerlukan wang untuk menebus kembali rumah yang dibelikan untuknya oleh Abdul Razak tetapi telah dibiayai semula oleh saudara lelakinya.

Selain maklumat tersebut, dakwa Balasubramaniam lagi, penganalisis politik yang dekat dengan pemimpin negara itu juga memberitahunya:

* Najib memaklumkan kepadanya (Razak Baginda) bahawa mereka berdua (Najib dan Altantuya) pernah melakukan hubungan seks.

* Oleh sebab beliau sekarang timbalan perdana menteri, Najib meminta Abdul Razak menjaga Altantuya agar wanita berkenaan tidak mengacaunya.

* Ketiga-tiga mereka – Najib, Abdul Razak dan Altantuya - didakwa pernah makan malam bersama di Paris.

* Altantuya menuntut wang komisyen sebanyak US$500,000 daripadanya berhubung pembelian kapal selam Malaysia di negara itu.

Anonymous said...

Hoi Blogger Badut Rakyat, hang ni memang badut perasan popular konon. Berapa hit hang dapat sehari? Aku tengok ada 8 saje........

p islam said...

hang pakai lebai putih tp tunjuk a'ib org apa citer.....dulu kat puchong bukan main lg hang bela si cina yg kena bunuh.....kat sprm.cabut lebai dulula brader.....

ELDIFASO said...

p islam- buanglah perkataan islam tu.dah sah sah nuar.buat maksiat ko nak sokong lagi? apa? nie lah akibat kalau taksub sgt ngan parti bukan kepada islam.nuar tu nak jadi pM dan dia dah rosakkan pelbagai benda kat malaysia nie semata mata nak jadi pm.tak ke dajal namanya tu? dah suruh berundur sebelum video nie kuar tapi dia tak nak.so, jawabnya, perang lah.cakp baik baik tak nak ikut.org macam nie kena ajar sikit.baru nak sedar!

Knights of Saladin said...

Tohmahan terhadap Datuk Seri najib dan Altantuya sebenarnya keji dan menjijikkan. Orang yg dulunya memfitnahkan DS Najib juga telah mengakui fitnahnya itu dan orang itu ialah Raja Petra Kamarudin. Apa lagi yang you orang pembangkang nak ? Nak jilat najis sendiri atas fitnah yang di bongkar pendustaannya itu ? DS Najib ialah orang no. 2 masa Altantuya dibunuh, jika betul DS Najib ada hubungan dengan orang Mongolia itu, beliau boleh menghalaunya keluar Malaysia dengan kuasa executivenya, apa susah ? Tapi ini tak berlaku dan ini membuktikan yang DS Najib tiada kaitan dengan Altantuya.

Orang pembangkang memang suka jilat najis bohong mereka sendiri. Pada orang pembangkang, you pergi dan tanya lah RPK, orang kesayangan Anwar itu, beliau boleh mengesahkan fitnah yang dicipta oleh Anwar dan disuruhnya RPK untuk menyebarkannya. You orang tak tahu malu, dahlah RPK orang pembangkang mengesahkan itu fitnah, masih jugak u jajakan fitnah ini walaupun orang you sendiri kata fitnah. DS Najib berani buat sumpah laknat di masjid Guar Perahu Pulau Pinang menafikan segalanya tapi boss u orang Anwar itu pengecut dan tak berani buat sumpah apa apa. Dr Asri pun ada nasihat buat sumpah, Nik Aziz pun kata buatlah tapi boss kamu itu pengecut kerana bersalah.

Knights of Saladin said...

Orang yg bermaruah sikit akan berundur jika ada skandal. Di Indonesia seorang anggota MPR ( Majlis Permesyuaratan Rakyat - Parliamen Indonesia ) berundur bukan kerana ada scandal seks tapi kerana ber MMS dengan seorang pelacur barat dan minta gambar lucah. Itu orang yg at least ada maruah.

Penyokong Anwar dalam PAS suka digelar golongan Erdogan konon. Nak ambik nama PM Turki itu. Konon kononnya. Di Turki beberapa pemimpin pembangkang berundur setelah skandal seks video mereka keluar. Di Amerika juga ada macam itu. Mereka tak sanggup menghadapi rakyat.

Tapi di Malaysia, Anwar tak tahu malu. Video seksnya keluar dan pakar pakar bebas Amerika negara kesayangan Anwar, mengesahkan ia tulen. Masih lagi nak jadi ketua pembangkang. Itulah orang tak bermaruah. Orang yg undur diri di Turki dan Amerika tak pernah menafikan ketulenan video video mereka itu. Sebab bukti ada. Anwar dengan muka jijik tak tahu malu, masih terhegeh hegeh nak nafikan. Soalnya kalau nak nafikan, mana pakar expert yg Anwar boleh bawak untuk nafikan ketulenan video itu ? ! Mana ? !! TIADA SEBAB ITU VIDEO BETUL.

Manusia terdesak memang macam tu, nak kilangkan fitnah terhadap orang lain bila kebenaran tentang dirinya yang sebenarnya terserlah. ALLAH MAHA BESAR. DAN MAHA BENAR. Dengan kuasa ALLAH, Raja Petra sendiri mengesahkan yang Anwar yang menyuruhnya memfitnah Najib.

Anonymous said...

Kedutaan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur mengesyaki campurtangan politik untuk melindungi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak daripada dikaitkan kepada perbicaraan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu, menurut kabel-kabel diplomatik yang dibocorkan oleh WikiLeaks [AsiaSentinel].
Kabel-kabel itu berasaskan maklumat yang diberikan kepada kedutaan itu oleh sumber-sumber Pejabat Peguam Negara, pemimpin kerajaan dan pembangkang, menurut Asia Sentinel yang menyiarkan kabel-kabel berkenaan.
Malah wakil kedutaan AS juga membincangkkan kemungkinan Perdana Menteri ketika itu Abdullah Ahmad Badawi menggunakan perbicaraan Altantuya untuk “mengenakan” Najib.
Altantuya dijumpai mati dibom di pinggiran hutan Puncak Alam pada Oktober 2006. Dua daripada pegawai polis yang berkhidmat dengan pejabat Najib ketika itu, Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar di dapati bersalah membunuh warga Mongolia itu.
Bagaimanapun rakan karib Najib, Abdul Razak Baginda yang mengaku mengadakan hubungan sulit dengan Altantuya dibebaskan dari tuduhan itu walaupun beliau bersetuju menggunakan khidmat dua anggota polis berkenaan.
Kabel-kabel WikiLeaks mendedahkan pegawai-pegawai kedutaan percaya wujud campurtangan politik untuk menentukan bagaimana pihak pendakwaraya mengendalikan kes itu.
Pembunuhan Altantuya dikaitkan dengan pembelian bernilai USD 1 Billion atau RM3.5 bilion kapal selam Scorpene dari Perancis oleh Kementerian Pertahanan, yang ketika itu diterajui Najib.
Altantuya dikatakan berkhidmat sebagai penterjemah transaksi tersebut yang membolehkan syarikat Perimekar Sdn Bhd pimpinan Razak Baginda menerima komisyen lumayan lebih RM 534.8 juta.
Kabel WikiLeaks juga turut mengandungi maklumat mengenai pertemuan antara Ketua Bahagian Politik Kedutaan AS, Mаrk D Clark yang diberitahu oleh seorang timbalan pendakwaraya kes itu bahawa “hampir pasti tidak ada peluang untuk mensabitkan Razak Baginda atas tuduhan (membunuh).”
Selain itu Timbalan Menteri Dalam Negeri ketika itu Wan Ahmad Farid Wan Salleh juga memberitahu kedutaan AS bahawa beliau yakin pendakwaraya hanya akan membataskan siasatan kepada suspek dalam perbicaraan dan bukan kepada pihak-pihak lain atau pun dakwaan-dakwaan rasuah berkaitan pembunuhan itu.
Pada tahun Januari 2007, pejabat kedutaan AS juga menunjukkan minat kepada affidavit Razak Baginda yang mengaku beliau meminta pertolongan pegawai pengiring Najib, Musa Safri, untuk memastikan Altantuya tidak lagi mengganggunya.
Musa bagaimanapun tidak pernah dipanggil untuk memberi keterangan di mahkamah.
Perkara-perkara lain yang menarik minat kedutaan adalah tindakan Peguam Negara Tan Sri Gani Patail secara tiba-tiba untuk menggugurkan Ketua Pendakwaraya kes itu Sallehudin Saidin dan menggantikannya dengan seorang yang kurang berpengalaman.
Kabel diplomatik WikiLeaks itu juga merujuk kepada pendedahan Anwar Ibrahim tentang dakwaan-dakwaan rasuah yang dikaitkan kepada Najib dan Razak Baginda berhubung pembelian kapal Scorpene dan Jet Sukhoi Su-MCM-30.
Dalam kabel 24 Januari 2007, kedutaan AS merumuskan bahawa “tanggapan berlakunya salah laku oleh pendakwaraya dan mahkamah serta dakwaan bukti-bukti tertentu dimusnahkan , mencadangkan kepada ramai bahawa kes (pembunuhan Altantuya) menghadapi tekanan politik yang bertujuan melindungi Najib.
“Apa yang jelas, Najib akan dibicarakan jika Pakatan Rakyat merampas Putrajaya”

JOM SAMA-SAMA KITA PAKAT UNDI PAKATAN RAKYAT

Anonymous said...

Persoalan 1

Bagaimanapun rakan karib Najib, Abdul Razak Baginda yang mengaku mengadakan hubungan sulit dengan Altantuya dibebaskan dari tuduhan itu walaupun beliau bersetuju menggunakan khidmat dua anggota polis berkenaan.

Persoalan 2

...kes itu bahawa “hampir pasti tidak ada peluang untuk mensabitkan Razak Baginda atas tuduhan (membunuh).


Persolan 3

...pendakwaraya hanya akan membataskan siasatan kepada suspek dalam perbicaraan dan bukan kepada pihak-pihak lain atau pun dakwaan-dakwaan rasuah berkaitan pembunuhan itu.


Persoalan 4

Razak Baginda yang mengaku beliau meminta pertolongan pegawai pengiring Najib, Musa Safri, untuk memastikan Altantuya tidak lagi mengganggunya.Musa bagaimanapun tidak pernah dipanggil untuk memberi keterangan di mahkamah.

Persoalan 5

tindakan Peguam Negara Tan Sri Gani Patail secara tiba-tiba untuk menggugurkan Ketua Pendakwaraya kes itu Sallehudin Saidin dan menggantikannya dengan seorang yang kurang berpengalaman.

Persoalan 6

Dalam kabel 24 Januari 2007, kedutaan AS merumuskan bahawa “tanggapan berlakunya salah laku oleh pendakwaraya dan mahkamah serta dakwaan bukti-bukti tertentu dimusnahkan , mencadangkan kepada ramai bahawa kes (pembunuhan Altantuya) menghadapi tekanan politik yang bertujuan melindungi Najib.


HAKIM TOLONG NAJIB. NAJIB TOLONG HAKIM. NAJIB JADI PM. HAKIM JADI KETUA HAKIM.


CORRECT...CORRECT...CORRECT KATA SI LINGAM LEGAM

Knights of Saladin said...

Kalau nak percaya Wikileaks, well and fine. Kalau nak percaya perisikan barat, bagus lah.

Kita kena percaya Wikileaks yang Anwar ialah seorang gay dan homoseksual berdasarkan intipan dan pintasan perisikan Australia dan Singapura.

Lee Kuan yew kata beliau percaya Anwar ialah seorang gay and " LKW believed Anwar did what he is charged with. He knew it was a trap but walked into that trap anyway..."

Now I am giving you back your own medicine. YES, LET US BELIEVE WIKILEAKS. Jadi tak salah lah Anwar dituduh untuk tuduhan seks luar tabii.

Anonymous said...

Baginda kawan projek Najib
Najib bagi projek kat Baginda
Baginda bagi syok kat Najib
Sama-sama tolong menolong

Baginda kenal Altantuya
Baginda kawin Altantuya
Baginda rekemen Altantuya pembantu bahasa kat Najib

Najib syok kat Altantuya
Solid dan sedap dari Bik Mama
Najib tibai depan Altantuya
Najib tibai belakang Altantuya
Altantuya rela...

Altantuya nak komisyen
Sebab dah jalankan kerja
Sebab dah bagi semua depan belakang

Mula-mula memang Baginda dan Najib nak bagi
Tapi Bik Mama mendapat tahu

Gempa seluruh MINDEF
Skala ritcher 10
Siap tsunami sekali

Baginda gelabah
Najib gelabah
Bagitau SB (Polis) uruskan segera
SB terima C4 milik tentera
Kuasa dari orang atas MINDEF
Tapi takkan Baginda orang atas MINDEF tu

Altantuya dengan anaknya dibunuh
Mayatnya diletupkan berkecai
Oleh manusia beragama Islam

Heboh satu negara
Bergegar MINDEF
Bergema Putrajaya

Paspot Altantuya ada di Malaysia
Tapi rekod di Imegrisen tak ada
Ada orang atas arah kasi padam
Tapi takkan Baginda orang atas Imegresen tu

Knights of Saladin said...

Saya tekankan di sini. Pembangkang mahu kita terima bulat bulat Wikileaks. Jadi kita terima lah.

Wikileaks tak pernah kata apa apa hubungan DS Najib dan Altantuya yang fitnah itu. Wikileaks jelas kata Anwar itu gay and homoseksual.

Saya buat cara ini kerana pembangkang terdesak kerana di sesak oleh kebenaran. Jadi kalau pembangkang dan boss mereka tak nak buat sumpah secara Islam kerana pengecut itu jadi, kita gunalah Wikileaks sebab yg pro pembangkang di sini banyak petik Wikileaks. Jangan petik satu saja, petiklah semua termasuk cerita boss kamu sebagai gay dan homoseksual itu.

Hehehe !! Kita terima Wikileaks sepenuhnya !!!

Anonymous said...

INI BUKAN WILILEAKS TAPI FAKTA

 
 
Blogger Templates