Social Icons

Pages

Sunday, October 16, 2011

18 SX !!! GADIS DIBAYAR RM200 RIBU OLEH VVIP KERANA PERBUATAN ANAK LELAKINYA ???


Memang kecoh berita mengenai seorang gadis yang dibayar RM200,000 oleh seorang VVVIP semata-mata untuk menutup mulut gadis itu dari melaporkan perbuatan anak lelakinya yang meraba buah dadanya.Ekoran status VVVIP itu disembunyikan,maka timbullah spekulasi dari pelbagai pihak,terutamanya puak-puak pembangkang yang riuh rendah menuduh VVVIP itu merupakan seorang pemimpin BN !!!

Betulkah tuduhan tersebut atau ia satu lagi tuduhan liar yang sengaja dilemparkan tanpa sebarang bukti ???

Hakikatnya Rakan Blogger Duke Of UMNO bertemu dengan seseorang yang tahu tentang cerita ini.Menurutnya kejadian itu berlaku di sebuah negeri di utara dan VVVIP itu memang mempunyai anak lelaki yang gatal dan suka buat sesuka hati mak bapak dia.Maklumlahhh..dia anak VVVIP tertinggi kerajaan negeri itu.Menurut sumber,gadis yang menjadi mangsa tersebut telah dibayar dengan wang tunai sebanyak RM200,000 dan diminta tutup mulut.Anak lelaki VVVIP itu juga telah bertukar ke sekolah lain untuk tidak menimbulkan sebarang masalah di kemudian hari.

Fakta paling penting yang diberitahu ialah VVVIP itu berbangsa Cina dan terkenal dengan sifat "chauvinis", "rasis ultra kiasu" atau "little napoleon" oleh seorang Ahli Parlimen.Gadis itu juga berbangsa Cina.Menurut sumber,dia sedang berusaha untuk mendapatkan maklumat lengkap mengenai kes tersebut.Dipercayai gadis tersebut sedang hidup dalam ketakutan ekoran dipantau ketat oleh "macai-macai" VVVIP tersebut.

Bagaimanapun, kelakuan keji ini pastinya akan terburai dan dibongkarkan tidak lama lagi.Nak tahu siapa VVVIP tersebut ??? Rasanya anda tahu siapa gerangannya melalui "clue" yang diberi.Kita hanya menunggu kepastian sahaja...tunggu pendedahan mengenai kes ini nanti sama ada saya atau Rakan Blogger-Blogger Lain ???

TUNGGU...

10 comments:

SiamangBukit said...

Saya tahu. Rasa2nya bapak budak tu asal dari negeri lain.Layar

Anonymous said...

ALA..BAGI ORG2 CINA BENDA TU BIASALAH..SEBAB DIA BUKAN ISLAM..BAK KATA UMNO SELALU LAH!!

SAMA JUGAK LAH KES SOI LEK DGN VIDEO SEKSNYA, ORG UMNO KATA, LANTAK LAH APA NAK KESAH, SEBAB SOI LEK BUKAN ISLAM PUN...

UMNO PUN SANJUNG GAK SOI LEK...BG DIA APA YG SOI LEK BUAT, DIA PUNYA HAL LAH, SEBAB DIA BUKAN ISLAM..PENDEK KATA JIKA SOI LEK BERTANDING PRU 13 PUN, ORG YG AKAN JD HAMBA ABDI MENYOKONG GILA BABI SOI LEK ADALAH ORG2 UMNO SENDIRI JUGAK..KAN!!

(SOO KONN DAH KENA HEMPUK KAT ORG2 GERAKAN DLM PERHIMPUNAN GERAKAN, TP UMNO MASIH LG TIADA MARUAH, TAK NAK GAK AMBIK KERUSI KM PP JIKA MENANG PRU 13...BODO LAH UMNO)

Anonymous said...

ALA SPT MANA KATA TOK GARU2 BIASA LA..DIA BUKEY iSLEYY PONG MCM ELIZEBETH WONG DULU TU..SAPA YG PELOK2 CIUM TU EK ? APA DAH LUPA KE ?
LAU pas PON TETAP SANJUNG dap DAN PKR SAMBIL MELUPAKAN APA YG TRJADI ...
SI KAKI LIWAT PON DIANGKAT DAN KAKI SEKS DIAGUNG2KAN..APA PON X BLEYYY....
PENDEK KATA MELAYU FUCKATAN MEMANG BODO SI PEMBELA MURTAD DIAGUNG2KAN PASTU BUAT2 LUPA LAK TUNTUTAN IFC AMBINGAI TU HEHEH

Anonymous said...

ALA SPT MANA KATA TOK GARU2 BIASA LA..DIA BUKEY iSLEYY PONG MCM ELIZEBETH WONG DULU TU..SAPA YG PELOK2 CIUM TU EK ? APA DAH LUPA KE ?
LAU pas PON TETAP SANJUNG dap DAN PKR SAMBIL MELUPAKAN APA YG TRJADI ...
SI KAKI LIWAT PON DIANGKAT DAN KAKI SEKS DIAGUNG2KAN..APA PON X BLEYYY....
PENDEK KATA MELAYU FUCKATAN MEMANG BODO SI PEMBELA MURTAD DIAGUNG2KAN PASTU BUAT2 LUPA LAK TUNTUTAN IFC AMBINGAI TU HEHEH

Abd Razak said...

bertapa bodohnya pengkritik dari pakatan....siapa kata bukan islam takper? apakah undang mencabul kehormatan hanya untuk orang2 islam saja?..undang mwncabul kehormatan untuk semua yang berada di bumi malaysia..puak pakatan bodoh macam lembu.selagi berada dimalaysia kita terikat dgn undang2 malaysia,pelancung,pemastautin tetap ,warganegara atau yg singgah sekejap pun terikat dgn undang2 kita.banggang!!

Keris Pusaka said...

Assalamualaikum
Salam Perjuangan
minta tuan pautkan link blog saya disini
kerispusakabangsa.blogspot.com
Blog tuan telah saya link di blog saya
Terima Kasih .....Wassalam

BABA MELAKA said...

Buat malu aku aje.

Kome Sokmo said...

balaci2 dan anjing2 Pakatan Pembohong Rakyat benda apa pun pasti akan menyalahkan org lain. mrk nak buat keje tak pandai. jd mrk hanya tau menyalahkan org lain tak betul. sendiri terjun gaung tuduh org lain yg tolak! pengampu BABI DAP!

Anonymous said...

MEMANG LIDAH BIAWAK DAN LIDAH BERCABANG BETUL LAH UMNOPORNO NI..

BILA KENA TANG SOI LEK, DIA KATA LANTAK DIA LAH NAK BUAT APA, SEBAB DIA BKN ISLAM..

TP BILA KES MCM NI HEBOH PLAK DIA..

LANTAK DIA LAH NAK MERABA2 KE, NGENTOT KER...DIA BUKAN ISLAM..KO JGN PEDULI LAH

Anonymous said...

anak haram October 16, 2011 5:00 PM ni masuk dah......sekor anjing pakatan

 
 
Blogger Templates