Social Icons

Pages

Wednesday, October 12, 2011

SAH !!! MAT SABU NAK SAMAN UTUSAN 3 NOVEMBER !!!


Mahkamah Tinggi menetapkan 3 November ini untuk pengurusan kes saman fitnah Timbalan Presiden Pas,Mohamad Sabu terhadap Ketua Pengarang Kumpulan Utusan dan Utusan Melayu (M) Berhad berhubung penyiaran artikel mengenai isu komunis Bukit Kepong.

Hakim Datuk John Louis O’Hara menetapkan tarikh tersebut selepas menemui peguam Azhana Mohd. Khairudin yang mewakili Mohamad sementara Ketua Pengarang Kumpulan Utusan, Datuk Abdul Aziz Ishak dan Utusan Melayu yang dinamakan defendan pertama dan kedua diwakili peguam,Datuk Firoz Hussein Ahmad Jamaluddin, di dalam kamarnya.Firoz ketika ditemui media memaklumkan pihaknya akan memasukkan pembelaan terhadap penyataan tuntutan yang difailkan sebelum atau pada tarikh tersebut.

Bernama melaporkan Mat Sabu,selaku plaintif memfailkan saman tersebut pada 14 September lalu melalui Tetuan Mohamed Hanipa & Associates di Mahkamah Tinggi menerusi sistem e-filing di Kaunter Pendaftaran Mahkamah Tinggi.

Menurut penyataan tuntutan yang diperolehi media,
Timbalan Presiden Pas itu mendakwa kononnya kedua-dua defendan dengan niat jahat telah menerbitkan satu artikel pada 27 Ogos lalu dan dua bahan terbitan pada keesokan harinya yang berbaur fitnah.

ANDA LIHAT APA YANG MAT SABU CAKAP !!!



ANDA LIHAT PULA SEJARAH SEBENAR !!!



FITNAH ???

HABIS TU,ANDA YANG KAT MAT INDERA SEBAGAI DAN MENEMBAK POLIS KAT BUKIT KEPONG DAN DIANGGAP HERO FITNAH KER ???

MAT INDERA TU SIAPA ??? PEJUANG KOMUNIS KAN ???

KOMUNIS TU ADA AGAMA ATAU TIDAK ???

KITA LIHAT NANTI SIAPA YANG BENAR DAN SIAPA YANG SALAH !!!

3 comments:

Anonymous said...

KALI NI BIAR MAT SABU NI RASA...

NI KIRA GAME YG BEST...

MAT SABU AKAN SANGKUT KAT MAHKAMAH...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Mat Syabu tu nak tunjukkan kebodohan dia lagi kat mahkamah!!!.. dah terang2 salah masih nak salahkan orang lain lagi...takpe, MARI KITA LIHAT SIAPA YANG KENA.....

Anonymous said...

SAMAN JER LIDAH SYAITAN TU MAT!

GERENTI KO MENANG!

 
 
Blogger Templates