Social Icons

Pages

Monday, March 26, 2012

EKSKLUSIF AND HOT VIDEO !!! KISAH SEBENAR HUBUNGAN SULIT ANWAR IBRAHIM DAN SHAMSIDA TAHARIN TERSEBAR !!!


1 video panas dah keluar bagaimana cerita Anwar Ibrahim dan Isteri azmin ali,Shamsida membuat hubungan Sulit di tivolli villa selama 2 jam dah tersebar di youtube.adakah ini yang membuatkan anwar ibrahim sampai nak saman nallakaruppan ??? nallakaruppan pun tidak akan meminta maaf.nalla nak anwar ibrahim saman,tapi berani ker anwar ibrahim nak saman ??? jangan jadi macam Dulu,kata nak saman,tapi sampai sekarang senyap.ataupun semua ni sebab PRU13 makin dekat anwar ibrahim saja nak buat cerita sensasi nak saman nallakaruppan dan nak meminta simpati dari rakyat malaysia ??? saksikan cerita sebenar di bawah




INI KER RAMBUT PALSU YANG UMMI HAFILDA CERITA TU ???

OPPSSS

Ahli perniagaan,Ummi Hafilda Ali mengisytihar 'perang nuklear' terhadap Anwar Ibrahim apabila mendakwa akan mendedahkan lebih banyak aktiviti tidak bermoral membabitkan Ketua Pembangkang itu.

"Bagi saya misi perang nuklear sudah bermula, lebih banyak pendedahan akan saya letuskan menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.Pendedahan ini akan membuatkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan Anwar lari tak cukup tanah," katanya pada sidang akhbar bersama Datuk S. Nallakaruppan.

Ummi Hafilda berkata,beliau kini hanya menunggu masa dan saat yang sesuai untuk mendedahkan bukti-bukti yang boleh mengaitkan Anwar dengan kegiatan biseksual.

"Saya tidak mahu dedahkan sekarang kerana mahu tunggu bila pilihan raya diumumkan, dalam tempoh itu saya akan tembak habis-habisan.Saya, Ezam dan Anuar akan bersama-sama mendedahkan salah laku Anwar.Sebab itu hari ini kami bersama bagi menyatakan sokongan kepada Nallakaruppan," katanya.

Sebagai 'permulaan' perang,Ummi Hafilda mendakwa beliau mempunyai bukti bergambar yang dapat membuktikan Anwar menjalinkan hubungan sulit dengan isteri Azmin, Shamsidar Taharin.Beliau mendakwa,gambar yang dirakam pada 30 Jun 1997 itu menunjukkan Anwar masuk ke Tivoli Villa bersama Shamsidar selepas menaiki kereta yang dipandu oleh Nallakaruppan.

"Kita harap Anwar saman saya,Senator Mohamad Ezam Mohd. Nor dan Anuar Shaari supaya lebih banyak pendedahan dapat dilakukan," katanya.

KEPADA ANWAR IBRAHIM !!!

SAMAN LAH UMMI HAFILDA !!!

DIA FITNAH TU !!!

ITU PUN KALAU ANWAR IBRAHIM BERANI !!!

MUAHAHAHAHA....



Anuar Shaari bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim di Kementerian Kewangan (1996-1998) telah buat laporan polis terhadap Azmin Ali.Azmin Ali di dakwa memiliki saham jutaan ringgit ketika beliau menjadi Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim.Ketika itu Anwar Ibrahim ialah Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan.

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates