Social Icons

Pages

Wednesday, April 25, 2012

EKSKLUSIF !!! KISAH FOUZIAH GHOUSE !!! ANTARA SKANDAL,BERTUNANG DAN COVERLINE !!! WAJIB BACA !!!


BERTUNANG

Kecoh disebuah blog gosip tempatan apabila khabar angin bertiup mengatakan bahawa Fouziah Gous akan bertunang pada bulan Jun ini.Adakah ini benar ??? Blog tersebut turut menyatakan bahawa Fouziah akan bernikah pada bulan Januari 2013 namun ini semua dinafikan oleh Fouziah sendiri dalam temubualnya bersama Kosmo! pulak dah,kalau nak bertunang kenapa nak sorok-sorok ??? nak tahu apa jawapan fouziah Gous ???

“ Saya sendiri tidak tahu bila akan bertunang. Orang yang beri kenyataan itu cukup hebat kerana lebih tahu tentang perkara yang saya sendiri belum tahu,” katanya.

Sebelum ini,Fouziah pernah dikaitkan dengan seorang VIP dipercayai orang kuat sebuah stesen televisyen.Namun,Fouziah menafikan juga khabar angin itu dalam laman Twitter-nya.Khabar angin yang tersebar lagi sekali ini menyebabkan Fouziah merasa kecewa terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh blog gosip tempatan tersebut kerana ianya dikeluarkan tanpa bertanya dirinya terlebih dahulu.blog mana lah tu yer ??? kesian Fouziah Gous.apa pun kalau bertunang jangan lupa berita tahu ok ??? kita lihat jawapan selebihnya

“Jika tidak pasti,sahkan dengan saya dahulu dan bukannya buat andaian bukan-bukan sebegini dan seterusnya mengelirukan semua pihak,” katanya.

SKANDAL DAN COVERLINE

Kelmarin suratkhabar pula telah mengeluarkan satu gosip tanpa menyebut nama tentang kewujudan seorang pelakon lelaki yang menjadi “coverline” kepada seorang pelakon wanita.Walaupun namanya tidak ditulis,Iqram Dinzly percaya yang tulisan tersebut ditujukan kepadanya dan Fouziah.


Ternyata Iqram Dinzly sangat kecewa dengan tuduhan tidak berasas itu.

Menerusi Twitternya,Iqram menyatakan yang dia dan Fouziah Gous adalah memang kawan baik dan tidak berkawan hanya untuk ‘coverline’.


Menurut blog Beautifulnara.com,istilah ‘coverline’ ini wujud kerana kononnya Fouziah Gous sedang bercinta dengan seorang VIP dan menggunakan Iqram Dinzly untuk mengaburi pandangan orang ramai.

GAMBAR BOGEL DIAN SASTROWARDOYO TERSEBAR ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

HMM !!!

SIAPA LAH SEBENAR NYA TEMAN LELAKI FOUZIAH GOUS NI ???

ADAKAH DATUK ???

IQRAM DINZLY ???

ATAU...

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Unknown said...

Baguslah kalau nak kahwin.. Kita doakan yg baik2..

NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

 
 
Blogger Templates