Social Icons

Pages

Wednesday, April 25, 2012

EKSKLUSIF !!! VIDEO PANAS SKANDAL @PKAMALANATHAN DAH TERSEBAR ??? WAJIB LIHAT !!!



Video Skandal P.Kamalanathan dah Tersebar ??? wow,nampaknya satu lagi video panas ni.video mana pulak ni yek ??? ingat kan anwar ibrahim jer ada video china doll,P.kamalanathan pun ada juga ??? jom kita lihat video mana pulak yang keluar !!! PANAS !!!





















anda sudah lihat semua video di atas ??? jelas bahawa banyak perkara yang telah diluluskan oleh pihak PSC maka mengapa perlu adanya BERSIH ??? Jika sudah jelas tuntutan mereka sebelum ini diluluskan PSC jadi mengapa perlunya menolak PSC dan mengadakan Demontrasi ???

Mengapa pemimpin Pakatan Haram tidak menerima keputusan tersebut ??? mengapa masih lagi menyatakan pilihanraya tidak adil dan Bersih ??? Dulu cakap Dakwat Kekal sekarang sudah diluluskan kenapa pula tidak bersetuju ??? Rakyat Malaysia yang cerdik lagi pandai diminta berfikir menggunakan akal anda agar usah diperbodohkan oleh pemimpin Pakatan Haram yang sebenarnya ingin mencetuskan kekecohan pada Demo BERSIH 28hb April ini.

Niat mereka hanyalah untuk mencetuskan kekecohan yang menjadikan dunia luar tertumpu ke arah Malaysia walhalkan Tranformasi yang dibawa oleh PM Datuk Seri Najib Tun Razak telah membawa Malaysia ke satu peringkat yang lebih tinggi di mata pandangan dunia luar.

Dengan kenyataan yang jelas dari Yb Hulu Selangor P Kamalanathan ini dalam isu PSC yang mana Pakatan Haram dulu nya membuat tuntutan dan akhirnya diluluskan kerajaan melalui undian di Parlimen tempoh hari membuktikan ketelusan kerajaan.Sebaliknya pihak Pakatan Haram yang bertindak memulaukan PSC dan menolak apa yang telah dipersetujui dalam jawatankuasa PSC yang akhirnya mengadakan Demonstrasi BERSIH 3.0 jelas mengambarkan sikap sebenar mereka yang mahukan keganasan dan politik jalanan diterapkan didalam budaya rakyat Malaysia.

Kita perlu tolak politik kotor Pakatan Haram dan pastikan agar jangan diri kita menjadi mangsa liwat mereka pemimpin pembangkang yang akan menjadikan kita boneka mereka pada Demo Bersih 3.0.

TOLAK BERSIH 3.0 !!!

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

RealitiKEBENARAN said...

Perbalahan pandangan, biarlah kena pd sasaran..seperti kata2 pemikir; Prof Madya Dr Sulaiman Noordin ~”Tinggalkan apa yg keraguan didalamnya dan ambillah jalan yg tiada keraguan didalam nya.Ta’atlah kpd pemerintah, jangan keluar drpd jemaah yg besar dibawah ketua yg dilantik melalui proses pilihan raya.” Rujuk (http://www.anwaraidc.com/?cat=1)

 
 
Blogger Templates