Social Icons

Pages

Friday, May 18, 2012

HOT !!! PAPA GOMO MENGAMUK ??? APA CERITA NI BRO ??? SAYA PUN NAK MENGAMUK BOLEH ???


semalam satu letusan berapi di keluarkan oleh rakan blogger Papa Gomo.Akhirnya apa yang saya nak luahkan ada yang dah di jawab oleh Papa Gomo semalam.apa yang saya nak luahkan ni ??? ok lah saya nak luahkan sedikit isu blogger-blogger di malaysia terutama blogger Unit Media Baru atau UMB.sebelum ini saya dah keluarkan satu artikel dan saya menegur berkenaan blogger yang di katakan hebat dalam UMB yuseri yusof atau lebih di kenali sebagai Double Y.wahh bukan main dia perli saya balik kononnya kata saya ni blogger copy paste.bro,saya nak tanya kat anda.adakah setiap artikel saya tulis,anda tak anda lihat ada copy paste sampai 24 jam tiap-tiap hari bro ???? itu pun kalau anda terbaca lah blog saya yang tak termasyhur ni.lain lah macam anda.termasyhur sangat !!! erkk !!!! memang saya mengaku kadang kala saya copy paste tapi tak lah semua artikel saya copy paste tiap-tiap hari.yang saya copy paste itu menunjukkan pembongkaran berkenaan penipuan Pakatan Haram dan beritahu dari mana saya copy paste tu.apa kurangnya anda double Y ??? sama jer kan ??? oppsss...

dalam hidup kita berblog ni.takkan kita ni tiba-tiba pandai boleh bongkar semua.apa pun mula-mula,belajar buat artikel dengan copy paste dan beritahu dari mana kita copy paste,lepas itu,dah pandai sikit,cari fakta dan kebenaran,lepas itu bongkar.betul tak Double Y ??? saya tak salahkan anda 100 peratus pun,kalau dah bersalah,buat cara bersalah.saya hanya menegur apa yang anda buat.itu jer.takkan terasa kot sampai perli blogger yang tak masyhur macam saya ni bro.dah macam puak Pakatan Haram.tak boleh di tegur,bila tegur melenting.opsss..akhirnya dah kantoi juga cerita yang anda buat tu.berkenaan dengan video bangkang dari longkang ada juga yang tak puas hati tu.nak juga bergaduh.padahal nak cerita pasal pembongkaran dan teguran.sekali kali lagi saya nak kata,dah macam puak Pakatan Haram.tak boleh di tegur,bila tegur melenting.mula lah salahkan dan pertikaikan berkenaan benda-benda macam ni.kalau macam tu apa kata blogger yang suka serang menyerang sesama blogger ni beralih kepada isu lain.contoh kucing lawan anjing ker,cerita Anak derhaka kepada ibu ker..opsss...tak perlu cerita pasal politik lagi.ok tak ??? kalau cerita pun asyik cerita nak gaduh dan salahkan blogger lain jer.yang di bantai Papa Gomo.tak ada isu lain ker ??? bosan lah bro !!!

rakyat nak lihat kebenaran,bukan cerita gaduh ni.itu ker tujuan kita buka blog ??? Beratus Blog pro kerajaan tetapi yang menyerang Papa Gomo hanya mereka yang bernaung dibawah UMB.itu yang saya Pelik bin ajaib.kenapa yang tidak di bawah UMB tak menyerang Papa Gomo yek ???? saya Lihat macam ada sesuatu jer.macam ada udang di sebalik batu jer.opsss...adakah blogger yang menyerang blogger seperti blogger Papa Gomo ni cemburu sangat dengan Papa Gomo ataupun nak panaskan suasana dengan kejar Ranking ??? saya nasihat kepada blogger yang nak sangat kejar Ranking tu,tak perlu kejar Ranking sangat.yang penting adalah kebenaran yang di keluarkan dalam blog.maksudnya blog anda di kenali atau tidak.itu jer.kalau pergi mana-mana sebagai contoh.'bro,ada cerita baru lah dari Blogger si A tu.jom baca blog dia,panas tu Bro'.itu kan baru best.wahai blogger sekalian,anda nak ker orang kata 'Bro,apa ni,blogger si A tu hilang akal ker ??? cerita mengarut jer kat blog dia.asyik nak serang blogger lain ??? tak ada isu lain ker ??? malaslah aku nak baca blog dia,sikit-sikit hentam blogger lain.aku nak cerita yang di bongkar,bukan cerita gaduh,kenapa tak nak berjuang untuk Agama,Bangsa dan Negara ???'.

saya nak tanya kepada rakan-rakan blogger tak kisah lah dari UMB atau mana-mana blogger sekalipun yang baca saya luahan saya ni.apa tujuan anda untuk buka blog ni ??? adakah tujuan anda untuk menghentam blogger lain dan kata bukan-bukan ataupun anda membuka kisah kebenaran contohnya apa yang puak Pakatan buat untuk menipu rakyat malaysia.mana yang lebih penting ??? gaduh atau bongkar apa yang puak pakatan buat untuk meracun fikiran rakyat malaysia ??? cer jawab sikit pembaca dan rakan blogger sekalian !!! itu jer apa saya nak luahkan.kalau blogger UMB ni nak marah,marah lah.ini hanya pesanan khas untuk anda semua wahai blogger UMB sekalian,jangan di sebabkan kita cemburu ataupun nak jadi popular,maka anda nak serang sesama blogger,tujuan kita sama.demi Agama,Bangsa dan Negara.saya nak tanya,dari mana anda belajar untuk berblog ni double Y ??? saya nak luahkan dah lama,tapi tak dapat sebab nak bongkar penipuan Pakatan Haram ni.lagi best.apa barang cerita gaduh-gaduh ni.bosanlah !!! saya takkan terasa kalau siapa pun nak marah saya,marah lah..muahahaha...cuma,yang saya terasa kalau blogger bergaduh sesama sendiri.apa yang kita dapat dari semua ni ??? cecita !!! bersatu lah wahai blogger sekalian !!! nasihat saya kepada blogger yang suka menyerang ni,sesekali kita perlu belajar dari jentera cyber di sebelah sana,kita tahu mereka dibayar dan kordinasi mereka agak mantap walaupun cerita yang disebar itu fitnah,mereka masih mampu menimbulkan riak-riak tsunami masa isu-isu mula dibangkitkan.Mujurlah ada blogger-blogger seperti Papa Gomo,Parpu Kari,RBF Online,Gerakan Anti PKR,Medan Info Kita,The Flying Kick,Sanggah Tok Janggut,Padi Jantan,Politik Putera Merdeka,Pas Beruk,Gelombang Wangsa Maju,wadah kelana jaya,gelombang rakyat,malay delima,suara lensa,info 4 the truth,KGC Online,Pisau.net,MPP,Empayar pemuda dan ramai lagi blogger yang berani mati cepat-cepat mematahkan fitnah tu.saya harap blogger dan jentera maya yang dilatih oleh UMB ini menjadi lebih mantap dan efisyen.Keluar dari kepompong 'ELIT' dan bergerak bersama-sama dengan yang lain.jangan jadi macam puak Pakatan Haram,bila kita bongkar jer,melenting dan tak nak terima kenyataan bahawa apa yang dibongkar adalah benar.contohnya macam video Nizar.kalau anda nak lihat youtube tu anda akan lihat macam-macam cara puak pakatan ni nak tutup penipuan Nizar.kepada blogger yang hentam sesama blogger,anda nak terasa ??? terpulang pada Anda !!!

RENUNG-RENUNGKAN

18 comments:

Assassin Cyber said...

Mantap Bro...Aku sokong pendapat lu Badut..

Terbaik....

Anonymous said...

tau la UMB payung besar, tak payahla perlekeh org..jgn lari dr perjuangan asal.cmne nak menang kalo "friendly fire"..nawaitu set balik ble??

Anonymous said...

Bukan ape bro.. Double Y nie pun nak famous la... tue pun tak tau ker... aku tgk artikel dia ngan APA mmg meraban.. keje nak salahkan org jer.. tp takpe lah, mulut masing2, tangan sendiri yg menaip...hahhaha

Anonymous said...

Merdeka bro...itulah sebabnya kita kena merdekakan diri kita.Bila dah makan minum disuap orang lain..faham2 jelah Dah jadi HAMBA...tak thrill hidup dipasong.

Syabas bro.

ahmad zikron said...

terbaik bro..

-aku pn copy paste jgk..hahaha
budak baru belajar,copy paste jela..hehehe

Unknown said...

Kemah keming bro... Debek molek puak BN kalu sek-sek PR tengok!!!..Hahahaha

RR said...

kenapa blogger UMB saja yg 'serang' papagomo???

duhhh... refer back apa papagomo tulis, kenapa salahkan UMB saje atas kegagalan cybertroopers UMNO?

tulis berjela (xde paragraf) tapi x fahampun main-point & real situation... get a life! :-)

Anonymous said...

Aku baca dan aku faham, thks BR. Selamat berjuang.

Anonymous said...

dah banyak kali jantan jantan pondan ni lakukan. Kerja yang terbaik yang mereka buat ialah menyerang; kalau kepada pembangkang tak pe jugak, tapi pejuang yang dilandasan sama. Saolah olah mereka sudah pun terima arahan dari atas untuk menyerang Gomo. Kadang aku terfikir jugak seolah olah mereka mereka ini bertujuan nak menjahanamkan UMNO. Ini merupakan satu sabotaj yang mereka gunakan untuk mempastikan UMNO/BN kalah, kerana, dengan mencetuskan peperangan sebegini, tumpuan pembaca sudah beralih. Pakatan akan gunakan peluang ini semaksima mungkin. Mereka mereka yang diatas sana sudah tahu bahawa kedudukan mereka dah goyah dan mungkin akan tersingkir dalam perhimpunan UMNO kali ni. Oleh itu mereka berpendapat, biarlah mereka lingkup bersama UMNO. Boleh jadi juga dah ada unsur unsur kerjasama dengan pembangkang.

Gomo and brotherhood adalah nama besar dalam alam cyber. Telah banyak pembongkaran yang Gomo and brotherhood lakukan untuk memberikan kredit kepada UMNO/BN. Pehak musuh sudah pun nampak bahawa mereka perlukan satu strategi untuk melumpuhkan serangan. Cara terbaik yang boleh mereka gunakan ialah dengan menyerang Otainya.

Entahlah. Payah nak difikirkan UMB ni, pandai tak boleh ikut dan bodoh tak boleh diajar.

PecahPalakMikir said...

Sry saya blogger baru berlajar ambil galah tolong jolok2kan!!!
Saya tahu serba sedikit apa masalah yang timbul. tapi yakin dengan kenyataan bro BR ada kebenarannya, sekarang masa kita tumpu kemenangan buat BN dalam PRU13 bukan masa untuk bergaduh sesama sendiri.
bab ranking kadang2 ada isu boleh cecah 200k pembaca dan banyak isu susah hendak dapat 1k, normal laa. Yg penting kita fisabilillah ikhlas tampa dibayar. kalau ada dibayar syukur kerana murah rezeki tetapi jgnlah mendabik dada.. yg penting kita bersatu kerana agama bangsa dan negara. kalau BN kalah semua tak kemana bukan?.... fikir2lah jgn kerana kita bergaduh matalamat asal terbabas.ikhlas dari budak muka baru... Selamat berjuang

Anonymous said...

Apabila mendapat teguran, lihat dari sudut positif. Bukan melatah dan bertindak balas, cerita pulak hal peribadi orang. Habis semua gambar tempat tinggal orang, kereta orang pun diambil masukkan blog. Apa punya blogger dah.....Bangga pulak tu dengan perbuatan bodoh camtu..

Clara said...

yang penting perjuangan kena ikhlas...pokok pangkal hati yang tulus suci...

duk balun sesama kapal tak guna bro! kasi balun puak pakatan haramjadah motif sebenar yang BN mahukan...

pening pale mikirkan yeop!

HIDUP UMNO !!!!!

Anonymous said...

mereka dengki yop takut duit mereka terlepas kat orang lain....dasar pentingkan diri ...aku pun belum bukak lagi dia punya blog...

Megat Alam Gempita said...

Udah-udah ler tu bro, Teman ni berjuang dengan skuad berani mati dan skuad kuda trojan tanpa ada sponsor sesen pun dari UMNO. Duit gaji kami hasil bisness sendiri pun bukan dari UMNO digunakan untuk tujuan fisabilillah. Kesannya lebih manis apabila melihat hasil perjuangan kami puak fuckatan jatuh satu demi satu atas keinsafan mereka sendiri.

pikio-pikio ler wahai sahabat...hehehe nak tengok kejayaan kami saksikannya di minggu hadapan ada baeek punyer!

Anonymous said...

Bismillah.... Dn Asslm .....Wbt.

Sy sgt mghormti papagomo blok dr mula hgg kini. Apapun d Fitnah org kpd papagomo, hrus d sambut dgn tangn/hti trbuka sglnya demi A Ba Ta... Yg pentg paling Utama, kita brsihkn hti dn senyum ye papagomo. Kita tahu hti kita suci atau tdk ttp mrk para blogers yg lain yg tdk sealirn dgn kita terutamany Blogers PR jg para penyokong mrk tdk dpt trm kenytn ... Ayuh kita bongkar Papa dn trsukn usaha murnimu itu.... Jgn disbbkn mrk sebelum kiamat, anak cucu/keturunan mrk memaki mrk krn mnjd Pengkhianat kpd Agama, Bangsa dn Tanah Air kita .... Sekian, wssalam.....

hang tuah said...

Ko org ni semua nak cari publicity murah..Sepatutnya ko org tak perlu tulis artikal sebegini..Ko kata org buruk Sebenarnya diri ko oranglah yg buruk..Ko org fikirkan baik-baik..

Anonymous said...

Jeles dgn Double Y ke bro?
Setiap org yang bekerja kuat layak mendapat hasil..
Lu x pyh ckp byk

Daengselili said...

aku baru baca...hehehe...masa kau tulis artikel ini badut aku tak wujud lagi :P so...apa2 pon kita henjut satu arah..saya budak baru.. :)

 
 
Blogger Templates