Social Icons

Pages

Thursday, September 27, 2012

GAMBAR DS ZAMBRY DENGAN WARGA EMAS PUN BLOGGER PAKATAN HARAM NAK SPIN !!! APA CERITA NI ???


Gua tak tahu macam mana nak ulas tentang perkara ni beb.Rasa malu,marah,kecewa dan juga geram pun ada bila gua diberitahu pasal ni..Apa la perangai macam ni yang ditunjukkan pada umum ??? Sebenarnya bukan gua malu dan kecewa dengan Menteri Besar Perak,DS Zambry Kadir tu.gua rasa terkilan dengan blogger penjilat selipar Nik Aziz yang gua rasa memang gila seks.Sebelum ni, blogger kaldai tu guna gambar Tun Mahathir yang sedang cium pipi cucunya untuk buat fitnah.Katanya,Mahathir cabul budak bawah umur.. 



Dan sekarang ni,blogger pemuja Anwar tu fitnah pulak Menteri Besar Perak kononnya Zambry melakukan kelucahan dan menganiaya seorang nenek yang separuh bogel.. (baca sini) Ishhh..., biasalah sorang tua macam tu berkemban je dirumah.Takkan lah aurat nenek yang dah berumur dekat 90 tahun tu pun boleh buat puak-puak Pas naik nafsu..? Kalau macam tu, susahlahhh.. Nafsu babi namanya tu beb..


Gua rasa lah kann..,dalam otak semua gerombolan Pakatan laknatullah tu mesti asyik fikirkan seks je 24jam.. Pantang tengok pompuan terdedah sikit, terus keras burung punai dorang semua.. Tengok orang tua cium cucu pun dorang stim..,tengok orang muda bertanya khabar seorang nenek pun dorang naik nafsu.. Apa lah punya jenis manusia puak-puak tu kann..Patutlah dalam HaraMkah tu asyik jual ubat kuat batin je manjang.. Gila seks rupanya semua pencacai-pencacai Pok Nik tu... Hahahahaha...- MPP

1 comment:

Anonymous said...

kenapa gambar nuar tengah membalun haramkah tak kisah..
gambar assimin tengah jual aiskrim haramkah buat2 tak tau..

tetiba gambar MB buat lawatan rumah org tua tu siap bersama jurugambar dan ramai lagi yg berada disana Pas jadi kisah plak... pelik tu..

itu pun Pas nak cemburu ke.. memang nafsu liar betul lah puak2 Pas ni...

Pas dgn seks tidak boleh dipisahkan.. ingat Pas ingat seks

 
 
Blogger Templates