Social Icons

Pages

Monday, September 24, 2012

HOT NEWS !!! PENOLONG SU DEWAN ULAMA PAS PERTAHAN NGEH KOO HAM ??? APA CERITA NI ???


MasyaAllah.disaat orang-orang Islam termasuklah segelintir pemimpin-pemimpin Pas marah dengan kenyataan Ngeh Koo Ham yang mempertikaikan orang islam mengadakan demo membantah penghinaan terhadap Junjungan Mulia SAW,tiba-tiba hari ini orang dari dalam Dewan Ulama Pas pula yang mengeluarkan kenyataan,mengatakan apa yang diungkapkan Ngeh ada wajarnya.Berikut adalah kenyataan yang disiarkan di harakah daily

Sebagai parti pemerintah,sekadar berdemonstrasi sebenarnya tidak memadai buat Umno kerana mereka sewajarnya mampu untuk berbuat lebih daripada itu.Justeru,Penolong Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat, Muhammad Ismi Mat Taib berkata,Umno perlu menunjukkan kewibawaan mereka sebagai parti yang mendakwa kononnya membela umat Islam dan Melayu di Malaysia.Sehubungan itu,sebagai Ketua Pemuda Umno,Khairy Jamaluddin seharusnya muhasabah diri dan menerima kenyataan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dengan jiwa besar.“Sebagai sebuah parti Melayu yang paling utama, malah menjadi penaung kepada parti Kerajaan Barisan Nasional,kenyataan Ngeh Koo Ham sebenarnya ada kewajarannya,” katanya. 

Dalam apa keadaan sekali pun samada Dewan Ulama,Dewan Pemuda,asalkan ianya Pas semuanya mereka akan meletak kepentingan politik lebih atas dari segalanya.Saya tak pelik dengan kenyataan dari Dewan Ulama Pas itu,kerana seperti yang saya katakan diatas mereka sentiasa meletak kepentingan politik lebih dari segala-galanya.Tahun lepas dalam persidangan mereka,mereka bawa usul untuk mempertahankan Anwar Ibrahim beraksi bersama dengan pelacur.Semuanya kerana politik.Zina pun zinalah, janji Anwar boleh beri keuntungan politik kepada mereka.Hari ini pula mereka boleh kata apa yang diungkapkan oleh Ngeh Koo Ham sebagai wajar.Jika ulama dalam Umno mereka katakan sebagai syaitan bisu,maka mereka pula adalah binatang-binatang politik yang berselindung disebalik nama ulama untuk mengabui mata masyarakat. - RBF 

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Pas kan PARTI ANJING SURUHAN.
APA NAK HERAN.
WUF WUF WUF

Anonymous said...

Kita kena bersatu di dalam perkara ini.
Bukan mencari kelemahan pihak yg sama.
Jangan mulakan bibit perpecahan.
Mulakan bibit keakraban.
carilah titik tengah.
bukan cari titik perpecahan.
Sekiranya hudud adalah syariatmu.

Anonymous said...

NGEH KOO HANKENG DAH BAGI DIA MAKAN NASIK KANGKANG BABI BYK2 TU SEBAB TETIBA JADI BARUA CINA KAPIR TU. ALLAH DAH JADI MUSUH PADA PAS SKRG KALAU KORG NAK TAU. PAS TIDAK BOLEH DIHARAP LAGI UTK MELINDUNGI DAN MEMPERTAHANKAN ISLAM LAGI. SKRG BARU SEMUA ORG NAMPAK BN/UMNO ADALAH PEJUANG KPD AGAMA BANGSA & NEGARA. CINA MSIA ADALAH MUSUH MELAYU, BUNUH CINA YG MENGHINA ISLAM.

Global Products & Services Review said...

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://tinyURL.com/UinvestWorld


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

 
 
Blogger Templates