Social Icons

Pages

Monday, August 26, 2013

HOT NEWS !!! VIDEO SEKS STOPA ALI !!! MANA TINDAKAN PAS ??? VIDEO INSIDE !!!


perkara ini walaupun dah lama saya nak juga buka balik kerana ini penting.saya nak tanya kepada pemimpin PAS yang tengah baca blog saya yang tak popular ni.apa tindakan anda terhadap mustapha ali ni ??? dia jadi setiausaha agung PAS lagi ke ??? ataupun beliau dipecat.tolonglah jawab soalan saya ni.rakyat pun nak tahu.kalaun anwar ibrahim lantak dialah.dia pun tak berani bersumpah walaupun muka jelas terpampang.dah gila kuasa nak jadi PM.dah takleh buat apa dah !!! 

tapi realitinya anwar ibrahim adalah pemimpin yang tak berguna untuk rakyat.kenapa saya kata begitu ??? anda lihat sendiri apa yang anwar dah lakukan kepada rakyat,sikit-sikit janji,akhirnya mungkir juga.itu ker dikatakan pemimpin untuk rakyat malaysia ??? apa dah jadi dengan rakyat malaysia yang taksub kepada anwar ibrahim ni ??? kepada pemimpin PAS tolong jawab soalan saya !!!


ANDA LIHAT !!!

SAMA TAK MUKA MACAM STOPA ALI !!!

6 comments:

Anonymous said...

PAS terang2 mempermainkan Hukum Allah, melindung dan subahat dengan kaki maksiat. Atas alasan Video itu BESI maka semua maksiat dihalalkan bila dirakam video.

Sedangkan FeQhul Muasir (Hukum Feqh berdasarkan zaman semasa), video boleh di 'Qias'kan (disandarkan) kpd saksi juga cuma tarafnya lebih rendah dari saksi mata manusia.

Jadi skurang2nya hujah untuk mendakwa si polan (kes Stopa) ini tetap ada, sekurang2nya TAKZIR pd perlakuan khalwat atau mendekati Zina boleh di baca hujah.

Tapi PAS menyeleweng terang2 atas isu ini dn mempermainkan ke syumulan Islam. Seolah2 Islam tidak terima peralatan2 moden. PAS boleh pakai pula gambar tipu Blackout PRU, gambar impose Altuya, gambar2 lain dlm Harakah termasuk gmbar Nik Najis berdoa2 meleleh2 air mata.. air mata MUNAPIK.. boleh pula tampal merata2?

Kalau cm itu juga perompak yg dirakam CCTV, pembunuh yg dirakam CCTV, Speedtrap image semua tu xboleh pakai lah.. xboleh tangkap penjenayah?? Apakah sesatnya PAS ini para ulama' bleh duduk diam dn redho atas penipaun mereka??


Ulama'2 dlm PAS sanggup jd hamba politik kotor PAS dr menjadi ilmuan yg berkata benar atas nama Tuhan..

itulah PAS Laknatullah..

semoga PAS dilaknat dan dihancurkan Allah SWT selagi mana mereka enggan bertaubat dn berubah pd cara yang benar!!

AMEEN!!

Anonymous said...

Assobiyah !

Anonymous said...

aku pun bosan n makin meluat dgn pas walaupun dulu aku fanatik pas...chua soi lek gentlemen megaku tp bila kena kt batang hidung sendiri mcm2 alasan nk megelak..perjuagkan islam puihhhh..kaki rembat jgk pandai plk pilih body solid

Anonymous said...

org pas msti ckp ini fitnah... tax betul ... penipuan umno" bagi lah fakta mcm mana mmng itu yg akan diucapkan''

Anonymous said...

betul la..kenapa kes ini diam saja? mungkin pelanduk dua serupa atau satu kes serupa tapi dua cara? kalau geng kita boleh la buat2 pejam mata..tak payah menyiasat lah..kita sama2 dalam satu perjuangan??

kes stopa ini tidak akan habis dari diperkatakan hingga keanak cucu kita selagi kita masih mempunyai tanda tanya..baik dari ahli PAS sendiri..mana mungkin tiada penyiasatan langsung??? stopa sendiri berdiamkan diri sebab ada arahan dari atasan?? berapa org atasan beliau??

pendedahan dan pengakuan adalah jalan kehancuran PAS?? atau jalan penyucian PAS?? tiada manusia biasa yg bebas dari dosa..tapi jarang manusia yg memperjuangkan islam melakukan dosa besar???

kes ini tidak mendapat tempat dalam suara ulama PAS mungkin kerana akan merugikan perjuangan PAS?????? atau mulut mereka telah terkunci atau pengakuan telah dibuat kepada mereka????

aib memang kena ditutup..tapi aib org boleh pula dibuka???? kalau memilih pemimpin bolehkah aib org itu dibuka?? macam kita pilih imam masjib..penelitian peribadi diri dan keluarga beliau diperhalusi.. inikan pemimpin yg berteras agama????

kes ni buat kita umat islam lemas disebalik kemelut politik.. akhir berlaku kemelut dalam agama????

Anonymous said...

macai PAS dah trkedu n trkntut snyap x trkata2.bgilah komen ckit utk prtahan o stop stopa ni

 
 
Blogger Templates