Social Icons

Pages

Monday, November 18, 2013

HOT NEWS !!! TUN MAHATHIR STABIL - MIRZAN MAHATHIR !!! ALHAMDULILLAH !!!


Anak sulung mantan Perdana Menteri,Tun Dr Mahathir Mohamad,Mirzan Mahathir dilihat telah berkunjung ke Institut Jantung Negara (IJN) untuk melawat bapa beliau.Ketika ditemui media,beliau berkata bahawa kondisi ayahnya adalah stabil dan beliau hanya datang ke IJN untuk menjalani pemeriksaan kesihatan biasa.Tidak ada apa-apa yang perlu dibimbangkan menurut beliau.Perkara ini timbul berikutan laporan yang mengatakan bahawa Tun M telah dimasukkan ke IJN akibat jangkitan dada kesan daripada pembedahan pintasan jantung yang beliau jalani pada 2007. - Mynewshub

4 comments:

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH; harapnya ALLAH SWT akan lindungi YB BAPA PEMBANGUNAN TERCINTA kita, Tun Dr. Mahathir kita ini!

Tapi saya hairan kenyataan semalam Menteri Kesihatan nak Kem. Pertahanan buka hospital tentera pd. doktor -doktor pelatih dr. IPT Awam dan Swasta! Harapnya kalau Kem. Pertahanan setuju, tolong SIASAT latarbelakang doktor-doktor pelatih ini dan hanya rakyat M'sia, dan bukan EJEN DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. PAP:Barat-Israel)!

Saya cdgkan sebuah HOSPITAL ISLAM, yg. doktor dan jururawat, disiasat latarbelakang dgn. ketat, dan hanya beragama Islam dibenarkan bertugas, dan kawalan rapi KDN,demi keselamatan pemimpin/rakyat Islam/Melayu kita apabila jatuh sakit atau ditimpa kemalangan!

Bayangkanlah jumlah umat Islam/Melayu diBUNUH dgn. pelbagai cara dlm. setahun; dlm. lima tahun - ini yg. mereka si DAJAL MUSUH Islam/Melayu sedg RANCANG dgn. halus! Tapi MO ini tidak dipandang serius nampaknya oleh pemimpin UMNO mahupun PAS!

Kerana, yg. hairannya, kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam (lihat suntikan kimia utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

Lihat YB MB Pahang kita jatuh sakit tenat tiba-tiba (syukur dah sembuh tapi harus diawasi dgn. ketat oleh polis di hospital – dan hanya doktor/jururawat khas patut dibenarkan merawatnya). Juga kematian mengejut Allahyarham Bukhari Che Muda, CEO Alhijrah, yg. juga sungguh terpelajar, di usia muda akibat kanser. Serta pembunuhan terbaru Allahyarham Ustaz Raffli dr. JAIP.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Mokhzani Mahathir on Forbes - # 15 of Malaysia's 50 Richest. Born and raised in Alor Setar, Kedah, Mahathir excelled at school and became a ...... Two of Mahathir's Sons became active in politics: Mokhzani was a senior ...

Anonymous said...

Oi DBMall, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Lu DENGKI sgt. kalau umat Islam/Melayu kaya? Kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS dgn. TEMBERANG lu!

Jadi, kerana lu ni BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi BERAMBOS kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

Anonymous said...

Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik kepada Tun.

 
 
Blogger Templates