Social Icons

Pages

Sunday, February 16, 2014

HOT NEWS !!! KETUA PEMUDA PAS HIDAP PENYAKIT GILA !!!


Di Malaysia ada beberapa orang gila,antara ciri-ciri orang gila ialah dia tahu dia kalah tapi dia kata dia menang,dia tahu dia bukan Perdana Menteri tapi dia kata dialah Perdana Menteri,teringat kata DS Samy Vellu,ada banyak orang gila sekarang tempat mereka di Tanjung Rambutan.Dalam konteks Ketua Pemuda PAS Kelantan seperti gambar di atas,sekiranya dia mengidap penyakit mental disorder seperti Halusinasi ini,ianya amatlah berbahaya kepada orang di sekelilingnya.

saya nak menasihati beliau agar menjalani rawatan mental memandangkan pemikirannya di atas menunjukkan ianya terbawa-bawa sehingga ke mimpi.Itu adalah sindrom atau tanda-tanda penyakit mental dan sindrom Halusinasi peringkat awal.Pengidap penyakit ini sangat berbahaya kepada keluarga dan orang di sekelilingnya. 

APA KATA ANDA !!! 

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

Anonymous said...

Boa .. boa .. la wae.. Fadli ni bare hok tak leh pakai ..
kecek banyak .. zero ..Action..

Anonymous said...

Dia dok kira hok mimpi dia je, mimpi orghe lain dia tak tahu lagi.

Anonymous said...

Awas lagi satu

Imam mahadi 2014 yg bakal mengamok di Putrajaya

Anonymous said...

Mimpi macam tu...kalau bukan mainan iblis mungkin dia ada bela saka..nampak gaya rupa dia memang sesuai. Kalau orang alim dia mimpi yg baik2 saja. Contoh mimpi ekonomi kukuh, rakyat sejahtera, negara aman dan lain2 perkara baik. Otak...otaak...otaaak.!

Anonymous said...

Ada penyakit sawan ke apa dia ni? Orang macan ini kah yang di lantik menjadi ketua pemuda pas. Sudah tak ada orang lain ka, macan bagus je, pigiiiiiiiarrrrrr.

Anonymous said...

Apara.. Macam budak kecik. Sengaja buat bodoh atau memperbodohkan diri? Ustaz apa macam ni? Pemimpin apa macam ni? Dah tahu jawapan tapi saja nak buat panas!!! Pemimpin yg rosak akhlak dan merosakkan akhlak..

Anonymous said...

Apa kata jika tiba2 ada org gi penampar TOOOOK GURUN PAK ADI Presiden Parti Agung Syaitan... nak tau kenapa? Sebab CERAMAH POLITIK MEMECAHBELAHKAN UMAT MUHAMMAD SAW. Jika terjadi salahkah disisi undang2...?? Maaf...cuma bertanya.

Anonymous said...

Puak2 pemuda PAS ni tak habis2 dengan kerja bodoh sampai lubang kubur, belum penah aku dengar buah pikiran puak2 bodo ni yang boleh diguna pakai.

Anonymous said...

Golongan yang jadi sawan bila dengar nama UMNO....golongan yang jadi beruk bila ternampak orang UMNO....golongan yang rela jadi Babi asalkan bukan UMNO....itulah PAS.

Anonymous said...

HOK LAGU NI CHEK KAWE KELO 'LEBAI ONDE2'KALU GI TEMPAT KEDURI DODOK KAT PENJURU RUMAH TAKUT ORE SURH BACA DOA TAHLIL.

Anonymous said...

Kalau dia mimpi tengah sodok Ustazah Abby lalu pancut dalam.

Hudut yang mana satu nak guna pakai.

Hudut Karpal Singh atau Hudut Hadi Awang.

Anonymous said...

Aku rasa ustazah Abby tak mau kat dia ni.. takut berjangkit aura2 bodoh yang ada pada ustaz tak cukup akal ni.

Anonymous said...

Ini hang panggil ustaz.....panggil bi....leh tak

 
 
Blogger Templates