Social Icons

Pages

Tuesday, November 18, 2014

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN KEPADA #KHEITHKHOO !!!


anda mesti pernah melihat gambar di atas dan di bawah.lelaki ini adalah ROAD BULLY.kepada pembaca yang ingin mengenali lelaki ini,lelaki ini namanya adalah kheith khoo partner kepada Imaxx Merchandiser.rumah beliau berdekatan Aeon Subang Jaya.semua keta nombor sama belakang 2202.no telefon 016-2286699 @ call partner dier janette.016-2266202 atau pergi off Imaxx Merchandiser kt usj 19.kat trafic light ade kedai BACCFREE.masuk kanan.lelaki cina ni saya ulang sekali lagi adalah road bully yang meludah dan merosakkan wiper kereta perempuan melayu kita hari ni.Mai kita tengok antara cina ni sama kiki (melayu islam),sapa lagi panas ??? masa kiki,cepat jer anda semua viralkn.ini lelaki cina yang membuli perempuan melayu.ayuh kita viralkan dan sebar kepada semua.kepada pihak Polis tolong cari lelaki ini !!!







APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Itulah, akibat asyik bagi naik muka, tengoklah si amat-BANGSAT-PENDATANG KAPIRDAJAL-CINA-RASIS sampai begitu sekali perangainya, kat wanita pula tu! Aku syak dia ni SAMSENG-KONGSI-GELAP - kalau dah perangai mcm. BABI RASIS ni!

Tengoklah bangsa Melayu haritu curi $2 dari tabung Masjid kena PENJARA 2 tahun; sebab mungkin KELAPARAN mahupun Kiki yg. diHUKUM kerana kemarahannya sedgkan kereta dia diLANGGAQ si Cina BIADAP; tapi yg. si SAMSENG CINA RASIS yg. juga SAMSENG-jlnraya ni - apa hukuman akan dpt. agaknya?! Mana PDRM/KPN?!

Tengoklah si PENGGANAS PEMISAH S'wak yg. MENGANCAM nak bunuh YAB KM S'wak haritu - aku syak puak ini adalah diketuai puak PENDATANG PENGGANAS Kristian pro-ZIONIS, yg. akan terus bebas; yg. asyik dtangkap cuma PENGGANAS 'Islam' memanjang!

Makcik Sambal Belacan.

 
 
Blogger Templates