Social Icons

Pages

Wednesday, May 18, 2011

ANWAR IBRAHIM DAN LEF KOLONEL AZMI DALANG ALTANTUYA ???



Jijik dan keji perbuatan mereka ini.Seperti yang didedahkan Raja Petra,maklumat Lef Kolonel Azmi telah dijadikan alasan untuk halang Datuk Seri Najib dari menjadi Perdana Menteri. Lef Kolonel azmi adalah oportunis dan pernah membawa ribuan ringgit di dalam beg bimbitnya.dari manakah wang itu diperolehi ???


SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



ADAKAH ANWAR IBRAHIM KE SUNGAI BULOH ???

SILA LIHAT VIDEO KHAS UNTUK ANDA



ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

5 comments:

Anonymous said...

Apa punya bodoh Tamimimimi... nie. Kot ye pun isteri Dato Eskay mintak maap bknnya Dato Eskay yg jadi saksi idup kejadian.Lainlah bini Dato Eskay tu amoi China Doll tu.Itu pun tak tau pikir ka???

Anonymous said...

dia mintak mahap la pasai laki dia sudah pecah tembelang laki ajijah.. itu laki dia sudah talak tahan mau simpat rahsia lagi lama.. macam telo tembelang ma.. mau busuk manyak dahsyat.

Anonymous said...

MaCiBai punya Tarmimi buat berita palsu...mana ada bangunan Perkasa kat Kajang tiunamahai

Anonymous said...

sepatutnya nasihat ulama yang berbunyi "sangat wajar anwar mengadu kepada allah" - kenapakah perkara ini tidak diberi fokus olih anwar dan semua bloger - Sangat wajar beliau mengadu terus ke Hadrat Allah SWT dari menyibukkan diri dengan isu-isu politik yang remeh temeh ini," apakah maknanya di sini. adakah sukar untuk difahami. kalau tak faham makanya di sini saya huraikan - maknanya anwar dan penyokong-penyokongnya hendak membuat solat hajat banyak-banyak, pakat baca yasin ramai-ramai dan amalkan sehingga 40 malam dan berdoalah, saya ulang dan berdoalah. dua musibah utama yang menimpa anwar (1) kes anwar meliwat saiful - alangkah baiknya jika puak-puak pas dan pkr pakat-pakat berdoa sekirnya saiful menfitnah - saiful dilaknat dan sekiranya anwar memang benar meliwat saiful maka anwar dilaknat sebagaimana kaum ad dan samud. (2) kes vcd prono maka mohonlah allah turunkan bala dan azab yang amat pedih kepada pelakun prono yang menyamar sebagai anwar ibrahim tu. apakah anwar dan kumpulannya takut untuk melakukan doa tersebut. janganlah diheret rakyat dengan demontrasi (setan trasi) kononnya membela keadilan.

Anonymous said...

Penyokong2 An_War pun bodoh juga. Terus menyokong dia buat apa??? Sudah terang siapa yang bersalah dalam hal demikian....tapi sunggoh sayang....masih menyokong si Pak Syeih.

 
 
Blogger Templates