Soladiriti Untuk Saiful

Soladiriti Untuk Saiful

Thursday, March 15, 2012

HOT NEWS !!! NURUL IZZAH ADA KUASA AJAIB ??? KUASA APA PULAK TU ???


Seperti yang kita tahu, Nurul Izzah ni cukup alergik bila tengok projek-projek Kerajaan untuk kepentingan rakyat.Seboleh-bolehnya dia akan cuba cari kelemahannya, walau sehalus zarah. Kalau takda kelemahan, dia akan reka-reka FITNAH,sebab dia memang RATU FITNAH.Tempoh hari,dia buat sidang akhbar di Brickfields.Tujuannya tak lain tak bukan ialah untuk memburukkan usaha Kerajaan membangunkan Brickfields.

Kali ini dia bawa wartawan berjalan di sekitar Brickfields,secara khususnya di lampu isyarat tempat pejalan kaki melintas.

Apa FITNAH dia kali ini ???

LIHAT DI BAWAH

Bila sampai di lampu isyarat tempat orang melintas,terus dia mengomel kepada wartawan,“Tengoklah macam mana DBKL buat kerja. Kawasan ini ramai orang buta, sepatutnya lampu isyarat pejalan kaki kena ada bunyi ‘BEEP’ supaya orang buta tahu bila masa untuk melintas.Tapi tengoklah lampu isyarat ni,lampu je ada, bunyi tak ada. ”

Nurul pun tekan butang lampu isyarat untuk buktikan tuduhannya itu.Bila lampu isyarat bertukar hijau,tiba-tiba keluar bunyi kuat “BEEP BEEP BEEP” !!! Wartawan yang ikut rombongan tu terus ketawa terbahak-bahak. Nasib baik diorang tak berguling-guling atas jalan sambil ketawa.

Apaaaa ni Nurul ??? Nak buat fitnah pun boleh KANTOI macam tu kaaa ???

Nurul dengan selambanya terus berkata, “Inilah keajaiban Ahli Parlimen Lembah Pantai.Bila saya ada,terus semuanya berfungsi dengan baik.”

YA ALLAH !!!

Macam ni punya perangai pun ada ke ???

nurul,dari awal lagi memang DBKL ada sediakan bunyi untuk lampu isyarat pejalan kaki kerana ianya memang terkandung dalam spesifikasi.Kalau ya pun nak buat FITNAH, buatlah kajian dulu, jangan pakai temberang je…Kan dah kantoi,RATU FITNAH !!!

Muka kau memang betul tak malu la Nurul.Memang patut dapat gelaran RATU CURI KREDIT !!!

Ada ke logik,lampu isyarat tu kononnya jadi elok sebab kau ada kat situ ??? Padahal lampu isyarat tu sebenarnya dari mula lagi dah OK sebab sentiasa diselenggara DBKL !!!

DBKL bersusah-payah buat kerja tiap-tiap hari untuk periksa dan selenggara lampu isyarat, kau senang-senang je mengaku tu semua usaha kau…

Nurul, kau memang perempuan takda kelas!!!

Sumber Apakecoh2

FITNAH LAGI !!!

TAK ABIS-ABIS NURUL IZZAH NI !!!

PASAL LAMPU ISYARAT PUN DI JADI KAN ISU !!!

LEPAS INI APA PULAK ISU NAK FITNAH ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Sapa lagi kalau tak anak bapak!!!!

Anonymous said...

Papa Hebat, anak musibat!

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...