Social Icons

Pages

Monday, July 23, 2012

EKSKLUSIF !!! KEPADA RAKYAT MALAYSIA !!! AYUH UCAPKAN PANJANG UMUR MURAH REZEKI KEPADA PEMILIK GAMBAR INI !!! AMIN...


Hari ini ialah ulangtahun kelahiran pemilik gambar di atas.handsome tak ??? Gambar ini diambil ketika empunya diri berusia 13 tahun.anda nak tahu siapa ??? Inilah PM kesayangan kita,Datuk Seri Najib.Beliau dilahirkan pada 23 Julai 1953.Umurnya..anda pandai-pandai lah kira yek ??? nanti ada juga orang cemburu..muahaha...


Khas untuk Datuk Seri Najib,Selamat Hari Lahir,Semoga Allah memanjangkan usia dengan kesihatan dan pemikiran yang baik untuk memacu rakyat dan negara Malaysia ke tahap yang lebih membanggakan lagi.Insya Allah.Terima Kasih kerana menunaikan janji rakyat...

8 comments:

Anonymous said...

Ya Allah panjangkan umur Dato' Najib, Amin. .

Anonymous said...

Handsomenya PM Najib...Mana BD dapat gambar ni? Selamat ulang tahun, semoga panjang usia dan dimurahkan rezeki. Amin...

Unknown said...

Salam Anon..rakan blogger share gambar ni kat saya :-)

Tok Merah said...

Selamat Menyambut Ulangtahun kelahiran buat PM yang amat dihormati. Moga dikurniakan Allah dgn kekuatan dan keimanan untuk memimpin negara ini menuju kegemilangan di dunia dan akhirat.

Anonymous said...

YA...SELAMAT HARI LAHIR YG KE 59 BUAT PM YANG DIKASIHI...MOGA DIBERI KESIHATAN YG BAIK..MOGA ALLAH SENTIASA MEMBERKATI KEHIDUPAN DATO SRI..DAN TABAH DALAM MENGHARUNGI RANJAU BERDURI UNTUK MEMIMPIN NEGARA TERCINTA INI..

mk said...

Allah lanjutkan usia pemimpin yg kami kasih..Ya Allah kau perliharalah ia dari fitnah dunia..Ya Allah kau anugerahkan lagi baginya kesihatan dan keberakhanMu.
Amin..

Ali said...

Selamat Hari Jadi kepada DS Najib, semoga dikurnikan kesihatan yang baik, panjangkan umur. Mudah-mudahan Allah melindungi PM segala fitnah liar dari pihak yang tidak bertanggungjawab.

Anonymous said...

Slmt panjang umur murah rezki PM, terimakasih bg bonus raya 1/2 bulan gaji..didoakan insha Allah terus kekal memerintah negara lps pru13 nnt.

 
 
Blogger Templates