Social Icons

Pages

Monday, July 23, 2012

EKSKLUSIF !!! VIDEO PENGAKUAN FARID ISMETH EMIR PEMBACA BERITA RTM1 BERKENAAN HUBUNGAN DENGAN DATIN SERI ROSMAH !!!






anda lihat dulu video di atas dan lihat pengakuan pembaca berita RTM1 Farid Ismeth Emir.Apa kata anda ??? Apakah anda masih lagi merasakan Farid Ismeth Emir seorang yang pembohong dan penipu dalam kenyataannya seperti mana yang beliau nyatakan ??? apa pun,Apa yang beliau nyatakan adalah benar dan bukanlah satu pembohongan,malah beliau akui fitnah yang datang dari puak pakatan haram ini bukanlah baru tetapi sudah berakar umbi sejak 11 tahun yang lalu yang mana dimainkan oleh pakatan haram bagi mewujudkan persepsi.rakyat malaysia boleh percaya cerita ini.anda nampak dari situ ??? puak pakatan haram yang mainkan cerita ini pembohong besar !!!

sebenarnya,Beliau tidak pernah berkahwin dengan Datin Seri Rosmah Mansor,beliau bersumpah beliau tidak pernah berhadapan dengan Rosmah Mansor dan ini semua adalah kebenaran yang mana sengaja difitnah oleh puak pakatan haram.adakah kita rakyat Malaysia terus percaya dan begitu seronok sekali menceritakan dengan rakyat malaysia dengan cerita Datin Rosmah Mansor yang terus difitnah oleh puak pakatan haram di Malaysia ini ??? sebenar nya Mereka GAGAL dalam mendapatkan keyakinan rakyat,sebab itu puak pakatan haram ini memainkan sentimen serangan Fitnah ke atas pimpinan BN termasuklah Datin Seri Rosmah Mansor Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia.

Apakah kita mahu membiarkan fitnah sebegini terus berleluasa ??? kepada pembaca Badut Rakyat,saya harap anda tolong sebarkan kebenaran ini.ini semua adalah fitnah.inilah sebenarnya yang berlaku dalam menuju ke putrajaya,fitnah adalah makanan puak pakatan haram.satu jer saya pinta,saya ingin meminta bantuan dari anda pembaca Badut Rakyat dan seluruh rakyat malaysia agar mampu menyampaikan kepada mereka yang lain bahawa cerita Farid Ismeth Emir yang kononnya merupakan suami kedua Datin Seri Rosmah Mansor adalah satu FITNAH JAHAT semata mata.itu sahaja.Semoga puak pakatan haram sedar akan fitnah yang mereka lakukan ini dan berhenti dari membohongi rakyat Malaysia.

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates