Social Icons

Pages

Friday, October 04, 2013

KANTOI !!! HARAKAH AJAK AHLI PAS BEKERJASAMA BERSAMA SYIAH !!!


ENTAH apa yang mangkuk ni meroyan lebih sangat pun aku tak faham.Betul lah kata Harakah tu.benci kafir dan yahudi tapi suruh kerjasama dengan syiah.Apa ada hal.Kan memang PAS ni Islam antarabangsa.Tak kira Syiah yang terang-terang songsang pun masih lagi nak buat kerjasama.Siap suruh ahli PAS benci kafir dengan yahudi tapi tak benci Syiah.Kan Mat Saburit pun cakap... 

"Saya bukan Syiah,saya hanya mengikut jalan Syiah." Kan Timbalan Presiden PAS yang cakap sendiri tu.Ahli PAS yang bodoh kenalah ikut kata pemimpin mereka.Syiah bukan ada apa sangat.Bukan begitu?? - Jawa Bernam

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates