Social Icons

Pages

Tuesday, January 07, 2014

HOT NEWS !!! RAHSIA #PEMANDU NAK JATUHKAN PM @NAJIBRAZAK TERBOCOR DI #TWITTER ???


Ramai pihak mengkritik PEMANDU yang dipimpin oleh Dato Idris Jala yang bukan pakar ekonomi mahu pun pentadbir awam tapi hanya turnaround Manager dari Shell yang gagal di MAS sebab latarbelakang pelajaran adalah ijazah dalam komunikasi dari USM.Idris Jala hanya bercita-cita hijrah ke United States untuk dapatkan kewarganegaraan Amerika untuk bermastautin dengan isteri Cinanya di San Francisco.PEMANDU dilihat terlalu kuat tapi tak tentu hala pencaaian dan khidmat nasihat mereka.Sebabnya PEMANDU hanya conman consultant yang dalang dibelakang adalah Omar Ong tuan punya projek AES.Ramai dah beritahu bahawa PEMANDU memang musuh dalam selimut yang mahu jatuhkan kerajaan BN. 

Selama ini dah diberitahu PM tapi dia berdegil. Nampaknya Twitter yang terlepas jelas terbocor hasrat sebenar Idris Jala nak memantankan Dato Najib.PEMANDU yang mengesyorkan dihapuskan semua jenis subsidi agar kerajaan dibenci rakyat jelata menyebarkan di Twitter bahawa Najib yang sudah Mantan PM berkata subsidi untuk makanan dan tenaga tak boleh dikekalkan.Mereka macam tahu bahawa selagi subsidi ditarik dan harga barang naik mendadak dan impian high income economy dapat didendangkan lagi,jatuhlah dato Najib.

ANDA NAK LAGI BUKTI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Padan la muka Najib..biar dia terlungkup pn tk apa..kerana sikap degil dia tk nk hapus kan PEMANDU tuh akan memberi padah pada diri sendiri..

Anonymous said...

Nak hapus pemandu macam mana kalau pemandu dan penasihat tu adalah kepala otak dia? kalau buang pemandu bermakna dia buang otak dia...
Memang dia tak layak (barangkali) memikul tanggung jawab PM...

 
 
Blogger Templates