Social Icons

Pages

Monday, January 24, 2011

PRK TENANG !!! GEMPAR !!! PENDUDUK FELDA NAK SAMAN PAS !!!


Balu Peneroka Felda Tenang,Puan Rogayah Maarof,berasa terhina dan tertekan berikutan berita palsu buletin terbitan Badan Perhubungan PAS mahu Menyaman parti pembohong itu.


Beliau berkata rumahnya tidak diperbaharui kerana diabaikan FELDA adalah fitnah semata-mata kerana mahu mentadbir DUN TENANG.menurutnya tiada pun wakil PAS bertanya khabar atau mendapatkan keterangannya mengenai nasibnya,tetapi tiba-tiba sahaja gambar rumahnya yang tertera nama Allahyarham suaminya disiarkan bultin PAS.beliau berkata rumah nya memang buruk,itu bukan sebab FELDA,tetapi beliau ada anak seramai tujuh orang untuk di tanggung.beliau sedih kerana mengaibkan keluarga Beliau dengan tidak meminta izin main tulis sahaja tentang keluarga beliau.beliau berkata lagi anak-anak ada yang masih belajar dan mempunyai masalah sendiri,rumah buruk atau cantik tidak menjadi masalah dlm hidup beliau.

LAIN KALI SELIDIK LAH DULU MASALAH KELUARGA ITU,JANGAN MAIN TULIS JER.INI LAH PUAK PAS,INGINKAN DUN TENANG SANGGUP MENIPU RAKYAT DAN MENULIS BERMACAM-MACAM CERITA TANPA DATANG KE RUMAH DAN MENGKAJI APA MASALAH RAKYAT.

POST BY WAYNE...

4 comments:

Mordecai Kucai said...

Mengapa rumah mewah jadi ukuran? Orang PAS yang rumah besar tu dapat duit dari mana kalau tak pecah amanah negeri. Berapa ramai orang Kelantan rumahnya lebih teruk dari itu.

Rumah sendiri pun tak terurus berhajat nak urus rumah orang.

Ada orang rumah sederhana tapi simpanan dan sahamnya banyak.

Inilah fikiran PAS. Fikiran riak menunjuk nunjuk atau orang yang pandang pada kulit. Dalam berulat. Itulah PAS.

Bingai @ Bangang said...

SAMAN!!!!!!!
dapat duit sama boleh repair rumah dan simpan untuk anak-anak belajar.

Anonymous said...

Samannnnn,
PAS bukan parti yang memperjuangkan Islam, mereka hanya mempergunakan Islam untuk kepentingan parti dan diri. Marilah tegakkan Islam kerana Allah bukan kerana parti yang mengaku Islam tetapi sebenarnya memperalatkan Islam. Membenci perbuatan keji PAS kerana mempermainkan Islam adalah perbuatan terpuji. Semoga Allah memberi rahmat.

Anonymous said...

Tunjak kekuatan PAS=Parti Ajaran Sesat hanya pada lakonan ulamak dengan berkopiah putih. Tapi dihati masing2 penuh dengan hasad dengki dan segala jenis kemungkaran... asalkan berkuasa dengan nafsu yang tak pernah puas.

 
 
Blogger Templates