Social Icons

Pages

Tuesday, April 05, 2011

YB ZULKIFLI NOORDIN SAHKAN ANWAR IBRAHIM RAJA PORNO ???



YB Zulkifli Noordin berpendapat Anwar Ibrahim telah melakukan kesilapan apabila melatah dan membuat laporan polis, sedangkan tiada pihak yang menuduh dirinya sebagai pelaku utama dalam klip video seks tersebut.

“Persoalan besarnya ialah mengapa Anwar tak pasal-pasal melenting dan membuat kenyataan akhbar itu, sehingga kepoh satu alam dibuatnya !!! Hadis Melayu ada menyebut,“sape makan cili,dia terasa pedas yop!!!”

“Sebenarnya yang membawa berita pelaku seks didalam videoklip itu ialah Anwar Ibrahim sendiri !!!”,katanya dalam blognya

KLIK DI SINI

YB Zulkifli Noordin yang juga bekas peguam bela kes liwat I juga turut berpendapat tiga alasan Anwar dalam sidang media pada petang 21 Mac selepas tayangan video itu ditayangkan di Carcosa sebelah paginya tidak kukuh dan menimbulkan banyak persoalan.



Pertama : Pada 21 Februari 2011,Anwar dakwa sibuk bertweet,sedangkan menurut YB Zulkifli Noordin,seorang wartawan akhbar Cina telah mengajukan rekod tweet Anwar yang menunjukkan beliau langsung tidak bertweety daripada jam 9.20 malam hingga 11.39 malam. Persoalannya,dimana Anwar semasa tempoh tersebut ??? Dan bila ditanya wartawan Anwar tidak menjawab dan memberi penjelasan.

Kedua : Anwar berkata bukti sokongan yang dijumpai oleh Datuk Shazly,iaitu seutas jam Omega telah disimpan oleh isterinya Wan Azizah,sedangkan menurut YB Zulkifli Noordin,Wan Azizah sehingga kini langsung tidak membuat sebarang kenyataan bahawa jam tersebut berada dengannya.Malah sehingga kini,Wan Azizah langsung tidak menunjukkan jam Omega bukti kewujudan jam tangan tersebut sedangkan Datuk Syazli telahpun menyerahkan jam Omega tersebut kepada pihak Polis.

Ketiga : Anwar berkata lelaki yang menyerupainya di dalam klip video itu bukan dirinya berasaskan alasan perut.Menurut YB Zulkifli Noordin hujah ini tidak kukuh dan seolah-olah menyindir apa yang telah Anwar bongkar berkenaan klip video VK Linggam.Anwar sendiri selalu mempermainkan isu klip video VK Lingam dalam ceramah dan kenyataannya sebagai “Looks like me,souns like me,but it’s not me..Korek..korek..korek..!!!!” Sekarang sudah pulang paku buah keras.“Looks like me,sounds like me…but not my tummy..korek..korek..korek..!!!”

Justeru itu beliau beliau bersetuju dengan kenyataan Ketua Dewan Pemuda PAS, Ustaz Nasharudin Hassan At-Tantawi yang mencadangkan supaya satu siasatan diadakan untuk memastikan ketulinan dan kesahihan video tersebut.

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



NAK TAHU PERANGAI ANWAR AL-JUBURI

KLIK DISINI



KONSPIRASI KER KALAU MUKA DAH SAMA ???


DIBAWAH ADALAH NAMA-NAMA YANG PERLU LIHAT VIDEO INI

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Mahfuz Omar
5. Khalid Samad
6. Khalid Ibrahim @ Gagap

NAK TAMBAH LAGI ??? SILAKAN !!!

4 comments:

Anonymous said...

Penyokong Tegar Anwar Ibrahim mana nak percaya semua ni, kalau dah kena liwat sendiri nanti baru mereka percaya.

Anonymous said...

Kalau Anwar Ibrahim mengaku pun penyokong2 bongok akan kata BN yang PAKSA dia mengaku. SemuaNYA segalaNYA SALAH dan BURUK orang lain je..dia ni kan suci pada penyokongnya..

RajaHaji said...

Pengakuan ikhlas...
sebelum ni...aku habis-habisan pertahankan anuar. Tapi kali ini betul2 buat aku rasa kecewa. Aku adalah pejuang reformasi yang penah bersama Anuar di Damansara, Bangi, Kg Baru n cakaplah dimana-mana. Tak pernah terlintas orang yang warak, menjadi imam dan alim ini menjadi lelaki jalang yang tidak kenal Tuhan.
Cukuplah perjuangan kosong aku selama ni. Kepada rakan-rakan aku reformis yang masih berharap untuk mengembalikan reformasi kita dulu, aku pinta...berlapang dadalah. Janganlah kita fikir dimana atau bila jalang ini melakukan zina. Tapi video ini tak mungkin menipu. Untuk Anuar...kau memang syaitan dan iblis dalam rupa manusia. inilah Dajjal Akhirul Zaman. Ya Allah...musnahkanlah Dajjal Laknatullah ini sebelum dia musnahkan Islam dan tanah airku. Allahu Akbar

Richasan Mind said...

Sudah pasti selepas ini golongan2 berserban bulan akan mengeluarkan fatwa2 dan dalil2 bagi menafikan kesahihan video tersebut. Dan ketawa terbahak2lah syaitan dan Anuar diatas kebodohan golongan2 yang kononnya pejuang agama yang riak, ujub dan mempunyai iktikad hanya mereka yang layak masuk sorga hanya berbekalkan logo bulan.Mereka menanggap orang lain semua salah dan mereka saja yang betul. Menghalalkan cara asalkan menang pilihanraya. Kitab Harakah (al-fitnah Daily) menjadi rujukan suci dan ceramah politik menjadi hentam sana sini sebagai tarbiah menuju kepada ilahi. Ya Allah tamatkanlah segera fitnah dan kebodohan ini.

 
 
Blogger Templates