Social Icons

Pages

Saturday, July 30, 2011

PENGAWAL ANWAR IBRAHIM DI DAPATI MENIPU RAKYAT MALAYSIA???


Saya kagum dengan analisis yang dilakukan oleh rakan blogger AIDC berhubung insiden yang terjadi ke atas Anwar Ibrahim dan pengawal peribadinya dalam kejadian di KL Sentral tiga minggu lepas.Mengikut analisisnya kecederaan yang dialami oleh pengawal peribadi Anwar bukannya akibat terkena kelongsong gas pemedih mata tetapi kerana terjatuh akibat tolak menolak yang berlaku di tempat kejadian.

Mengikut laporan Portal Pakatan Haram,malaysiakini sepertimana yang diceritakan oleh pengawal Anwar,sewaktu kejadian perarakan dari Hotel Hilton menuju ke Stadium Merdeka beliau dan Anwar berada di barisan belakang,manakala pemimpin-pemimpin lain penyokong berada di bahagian depan.Ketika itu dia nampak polis sedang membidik gas pemedih mata ke arah Anwar.

Cuba kita fikirkan bersama !!!

Dia dan Anwar berada di belakang,manakala pemimpin lain berada di hadapan.Bagaimana mungkin dalam keadaan orang ramai,kelam kabut dan dia yang berada di bahagian belakang boleh nampak polis yang berada di bahagian hadapan sedang membidik ke arah Anwar ???

Sekiranya polis melepaskan gas pemedih mata ke arah Anwar maka sudah tentulah kelongsong gas tersebut akan kena pemimpin-pemimpin lain yang berada di depan terlebih dahulu.Tak tahulah saya sekiranya polis boleh set kelongsong itu agar berhenti tepat di muka Anwar atau pengawalnya.Nampaknya 1Malaysia bukan sahaja ditipu oleh Mat Sabu,tetapi turut ditipu oleh pengawal peribadi Anwar.

Jika mereka boleh set biawak yang bernama Suhardi supaya berlakon mati, maka jawabnya tak hairanlah sekiranya Anwar dan pengawalnya sendiri turut berlakon. Ditambah pula dengan adanya media-media asing yang mengelilinginya pada hari itu, maka lagilah hebatlah lakonannya. Apatah lagi dalam keadaan 'cedera' seperti itu pun sewaktu bercakap dengan media asing Anwar boleh lagi sebut nama Najib. Nampak sangat skripnya semua telah tersedia dengan niat untuk memalukan Najib.

SILA LIHAT ANALISIS AIDC

KLIK DI SINI

KLIK DI SINI

TERIMA KASIH KEPADA RBF KERANA PEMBONGKARAN INI !!!

4 comments:

Unknown said...

Tujuh langit tujuh bumi kalau boleh mereka akan tipu,,agaknya-agaknya pemedih mata tu amat marah dengan anwar,,sebab itulah dia cari sasaran tepat pada anwar sedangkan pada masa itu si nuar berada dibelakang...ajaib

Anonymous said...

teramat lah setuju dengan komen Keris Jentayu....untuk makluman semua la...orang macam tu patut kita samakan dengan satu perkataan cina yang tak pernah berubah sejak dulu kini dan selamanya iaitu LANCAU....

altantuya said...

mengapa nuar dan pengawal nya duduk di belakang lagi ..... tak serik2 lagi ke
hu hu hu hu hu hu

Anonymous said...

firaun memang zalim,tukang jaga pintu dia lagi dua kali zalim,same juga anuar kaki spin, bodyguard dia lagi nasi tambah,kencing la lu mat berapa juta nuar kasi.

 
 
Blogger Templates