Social Icons

Pages

Thursday, December 08, 2011

HOT NEWS !!! PENGAKUAN KHAS SYELLA MENGENAI GAMBAR LURAH YANG DI DEDAH KAN !!!


Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja Nak Tayang Payudara.Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain,menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota.Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya.Tak sangka,walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan,masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi.'- SYELLA KAMARUDIN




ITU LAH KEHIDUPAN ARTIS

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

rakab said...

DUNIA OH DUNIA

Bingai @ Bangang said...

bila dah pakai macam tu memang suruh orang tengok untuk dipuji atau dikeji. Jadi, tak payahlah nak pertahankan diri lagi. Saja menempah namanya. Tak kan yang tu mak bapak dia tak ajar? Dah berlaki pun tak kan suami tak tegur?

Anonymous said...

Buat Syella..
Cari lah pakaian yang di redhai Allah.
Kita sentiasa melakukan kesilapan dan mengejar keseronokkan dunia tetapi jangan lupa akhirat kekal abadi.
Bertaubatlah sementara masih hidu.
Kami yakin andda boleh melakukan yang terbaik untuk agama kamu.
Kami doakan agar Allah memberi taufik dan hidayahNya pada anda...Insya Allah.

Anonymous said...

apa susah2 Syella..baik bogel terus jer...lg puas ati...semua org boleh tengok!!! lg syiokkk!

tobat la..hari2 kumpul dosa...

 
 
Blogger Templates