Social Icons

Pages

Saturday, December 10, 2011

HOT VIDEO !!! APA KOMEN PAS TENTANG VIDEO SEXY DANCE COMPETITION DI BAWAH KERAJAAN DAP PENANG INI ???


VIDEO DI BAWAH ADALAH KERAJAAN DI BAWAH DAP !!!

APA KOMEN PAS TENTANG VIDEO INI ???

KITA LIHAT VIDEO DI BAWAH !!!





SAYA RASA PAS TAKKAN KOMEN KOT !!!

NAK TAHU KENAPA ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH



Pusat hiburan ini dibuka sehingga ke azan subuh dan menjadi tempat kunjungan anak-anak muda,pakcik-pak cik dan pada waktu kunjungan kami itu,ada juga makcik-makcik GRO.

Siapa kata di Kota Bharu Bandar Raya Islam tiada disko ??? Siapa kata Kerajaan PAS Kelantan berjaya menyelamatkan adik-adik kita dari terbiak di dalam budaya kuning ???

SEBAB ITU SAYA KATA PAS TAKKAN KOMEN !!!

NEGERI SERAMBI MEKAH ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

zahari1950 said...

Mengikut fatwa Datuk Nik Aziz, perlakuan lucah seperti ini, jika dianjurkan oleh DAP, ianya adalah mengikut hukum Islam. Bukankah Lim Guang Eng itu telah dinaik taraf sama dengan Khalifah Omar Abdul Aziz. Jadi perbuatannya dalah mengikut hukum Islam. Sebab itu PAS sokong DAP dari bekerjasama dengan UMNO.

Jika program yang dianjurkan oleh rakan-rakan UMNO dalam BN, walaupun hanya program nyanyian pentas dan tidak selucah seperti dalam video di atas, akan difatwakan haram dan UMNO pula difatwakan parti kafir kerana menyokong orang kafir.

Inilah dia slogan PAS sekarang. Daripada bekerjasama dengan UMNO untuk menjaga kepentingan Melayu/Islam di bumi Melayu ini, PAS lebih redha melihat orang Melayu berputih mata seperti pepatah berikut "KALAH JADI ABU, MENANG JADI ARANG". "BIAR SAMA BERPUTIH MATA". "JONG PECAH, YU KENYAG".

Anonymous said...

Korang bila nak kalah PRU baru pandang PAS!! waktu 2004 haram korang x pandang..pirahh..sembang..perpaduan org Melayu dan Islam konon!!

zahari1950 said...

Pihak UMNO tidak bersedia untuk kalah dalam PRU. UMNO bekerja kuat untuk menang bersama dengan BN yang memang dah faham apa yang dikatakan perkongsian kuasa dan hak Bumiputra dan agama Islam di negara ini. Yang tak fahamnya adalah PAS.

Kononnya dulu mahu bentuk negara Islam tetapi kini bertukar ke negara kebajikan. Hasut melayu membenci UMNO hingga kuasa undi Melayu berpecah. Tidak cukup dengan itu pemimpim,pinberpeluk pula dengan DAP.

Parti PAS setakat ini tidak menyumbang apa-apa terhadap perkembangan syiar Islam di malaysia. Sebaliknya beretorik sahaja.

Jika Melayu/Islam masih mahu mengekalkan kekuatan syiar Islam dinegara ini maka PAS perlu ditolak. Pas hanya dijadikan kuda tunggangan DAP@PKR untuk mengecilkan undi Melayu.

DAP mengharapkan dengan perbuatan PAS mendakyah sebahagian orang Melayu membenci UMNO akan memberi peluang untuk DAP berkuasa.

PAS hanya akan bertanding di hanya 60 kawasan sedangkan untuk menang memerintah majoriti mudah pun memerlukan 112 kerusi daripada 222 kerusi parlimen. Selebihnya siapa yang bertanding?. DAP-parti rasis Cina dan PKR yang diterajui oleh penasihatnya yang menghadapi masalah moral yang serius bukan sebuah parti agama yang memperjuangkan syiar Islam.

Namu demikian PAS tetap menyokong PR walaupun dengan jelas menyatakan bahawa DAP menentang keras hukum Islam dan menjadikan negara ini negara Islam.

BERINGAT SEBELUM KUASA JATUH KE TANGAN ORANG LAIN. SESA; KEMUDIA TIDAK BERGUNA.

 
 
Blogger Templates