Social Icons

Pages

Wednesday, June 06, 2012

BONGKAR !!! SAYUTI OMAR KEMBALI MENGGANAS ??? WAJIB BACA !!!


Baru-baru ini Kerajaan Kelantan telah melancarkan kutipan derma untuk pembinaan lebuhraya di negeri berkenaan. Banyak pihak mempertikai dan meragui cara kutipan derma yang dikendalikan oleh mereka.Ini kerana nama penerima berbeza dengan nama yang dihebahkan.Di saat perkara itu masih lagi menimbulkan keraguan banyak pihak,kini timbul pula seorang lanun yang bernama Sayuti Omar cuba mengambil kesempatan dengan derma berkenaan.

Melalui blognya msomelayu.blogspot.com pada 3 Jun 2012 lanun tersebut telah melancarkan tabung sedekah untuk pembinaan lebuhraya berkenaan dan meminta orang ramai memasukkan wang (derma) ke dalam akaun peribadinya.

Bismilillahirahmanirahiam… dengan taufik dan hidayah Allah s.w.t. jua seperti mana dijanjikan hari ini saya melancar tabung sedekah untuk pembinaan Lebuh Raya Rakyat Kelantan (LRRK), lebuh raya pertama di negeriku Kelantan Darul Naim seperti mana dijanjikan. Sumbangan derma dan sedekah boleh dimasukkan terus ke dalam akaun CIMB No: 14410010798528 atas nama Mohd Sayuti Omar.

Adakah anda boleh percaya kepada lanun untuk mengutip derma ???

Mempercayai lanun mengutip derma sama seperti anda meletakkan seekor anak lembu dalam kandang harimau dan meminta harimau menjaganya.Semoga orang ramai mengelak daripada menghulurkan derma melalui akaun lanun yang bernama Sayuti Omar jika anda tidak mahu senasib dengan anak lembu yang diletak dalam kandang harimau.

ANDA NAK TAHU SIAPA SAYUTI OMAR YANG SEBENAR ???

KLIK DI SINI

KLIK DI SINI

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM BERADA DI LAMAN WEB PORNSTAR ???

KLIK DI SINI


UNTUK SELANJUTNYA


RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates