Social Icons

Pages

Friday, October 26, 2012

KANTOI !!! KHALID IBRAHIM BAYAR DUIT BAS DENGAN DANA YAHUDI ??? WAJIB BACA !!!


Pakatan haram dan penipuan sentiasa berjalan seiringan. Sudah terlalu banyak kali pemimpin pakatan haram ditangkap menipu rakyat. Anwar telah menurunkan ilmu menipu ini kepada para pengikut setianya. Walaupun bukti 100% benar mereka tetap akan putar-belitkan sehingga bukti 1000% dijumpai. Isu bas jelajah merdeka rakyat ini telah dapat membuktikan sekali lagi betapa pemimpin pakatan rakyat merupakan penipu dan kaki kelentong professional.Tanpa ada perasaan malu dan segan sedikitpun dihati mereka walaupun penipuan telah terbongkar.

Benar dan yakinlah bahawa malu itu separuh dari iman!!

Hadis riwayat Abu Hurairah ra., ia berkata: Rasulullah saw. bersabda: Iman itu ada tujuh puluh cabang lebih. Dan malu adalah salah satu cabang iman. (Shahih Muslim No.50)





Di manakah hilangnya sifat malu para pemimpin pakatan haram ini ??? Apabila mereka bertuhankan kejahatan maka malu telah hilang dari kamus kehidupan.Cita-cita politik telah mengaburi mata hati mereka sehinggakan mereka ini sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama.Tambahan pula manusia durjana seperti Anwar ini yang bukan sekadar bertuhankan kejahatan tetapi juga bertuhankan nafsu songsang maka dia telah menyimpan dendam kesumat terhadap rakyat Malaysia dan berazam sepenuh hati untuk menghancurkan bangsa dan agama Islam.Maka musuh-musuh Islam seperti DAP telah menangguk di ayer keroh dengan mempergunakan sepenuhnya peluang hasil dendam kesumat Anwar untuk menghancurkan bangsa Melayu dan agama Islam. Bas Jelajah Merdeka PKR ini telah menjadi kebanggaan Anwar dan PKR . Ianya juga menjadi alat penggerak meneruskan segala dendam kesumat Anwar.Dengan kuasa Allah yang maha berkuasa dan maha kaya maka tembelang mereka telah terdedah satu persatu. Anwar kaki kelentong telah memgumumkan bas mewah untuk kegunaan PKR itu adalah disewa dan diuruskan oleh Khalid Ibrahim MB Selangor pada bulan Ogos lalu. 

Kemudian itu, Khalid Gagap akhirnya mengakui bas mewah itu adalah miliknya dan dibeli melalui sewa beli selama 6 bulan.Ketika yang sama,beliau turut menafikan tuduhan bas itu dibiayai oleh syarikat yang membekalkan 50 lori kompak sampah kepada MBI incorporated.Presiden,Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS),Hamidzun Khairuddin bertanya bagaimana Menteri Besar Selangor,Tan Sri Khalid Ibrahim boleh mampu membayar sewabeli bas selama 6 bulan ??? Menurut Hamizon,gaji Menteri Besar adalah sebanyak lebih kurang RM20 ribu sebulan.Manakala pembayaran untuk bas yang berharga RM900,000 memerlukan sekurang-kurangnya RM150,000 sebulan tanpa ambilkira faedah lagi.Dengan perbezaan gaji dan sewabeli sebanyak RM130,000 sebulan,ia menimbulkan persoalan bagaimana Khalid boleh mampu membeli bas yang diberi untuk kegunaan Jelajah Merdeka Rakyat oleh Ketua Umum PKR ??? SPRM wajib siasat perkara ini kerana ia melibatkan kepentingan rakyat.Kami juga mahukan kepastian adakah ini juga berkait rapat dengan dana Yahudi yang dibawa masuk oleh Anwar ibrahim ??? - Selangor Daily

RENUNG-RENUNGKAN 

No comments:

 
 
Blogger Templates