Social Icons

Pages

Thursday, March 24, 2011

SAH !!! ANWAR IBRAHIM RAJA DRAMA !!!


semalam,Datuk T @ Trio telah memberi penjelasan kepada rakyat berkenaan dengan Anwar ibrahim.sudah jelas Anwar ibrahim ini memang peliwat.kenapa saya memberitahu kepada anda semua Anwar Peliwat ??? cuba anda fikir sejenak.dah banyak video telah di mainkan.namun sehingga sekarang anwar tidak menjawab satu pun berkenaan dengan video itu.contohnya pengakuan oleh yang kena liwat.kenapa Anwar diam sampai sekarang ??? kenapa tidak menjawab tentang video itu ??? selepas video liwat timbul pula video seks.apa cerita ??? kenapa tak beritahu rakyat bahawa anwar bukan peliwat dan bukan kaki seks ??? kenapa tidak bersumpah ??? saya akan terangkan definisi bersumpah.

lafaz sumpah dengan nama Allah itu perlu dibuat dengan syarat setiap dakwaan disertakan dengan segala bukti serta keterangan yang kukuh dan jelas.Ini merupakan kaedah penyelesaian secara Islam.Apabila ada keterangan,orang yang kena tuduh pula boleh bersumpah mengikut Islam untuk memastikan dia tidak melakukan perkara seperti yang dituduh.cara bersumpah secara Islam ini dilihat sebagai satu cara untuk membersihkan nama Anwar jika dia benar-benar tak bersalah.Apa yang ditakutkan sangat untuk menggunakan nama Allah,tuhan pencipta sekalian alam untuk membuktikan kebenaran jika diri benar-benar difitnah ??? Selalunya,orang yang takut bersumpah itu adalah orang yang melakukan kesalahan.Didalam hal ini,mungkinkah Anwar memang benar-benar bersalah ???

anda boleh lihat sendiri Saiful bersumpah.Baru-baru ini,Hj Hadi Awang yang merupakan Presiden PAS telah menolak saranan supaya Anwar bersumpah dengan nama Allah.Hadi Awang juga pernah mengatakan pada tahun 2008 bahawa bersumpah dengan menggunakan kitab suci adalah merupakan amalan orang Yahudi dan Kristian.Dia pada ketika itu merujuk kepada sumpah mubahalah yang dilakukan oleh Saiful Bukhari di Masjid Wilayah Persekutuan.Tetapi,Saiful bukan sekadar bersumpah sambil memegang Quran,dia juga melafazkan nama Allah ketika melakukan sumpah laknat tersebut pada ketika itu. Apakah menggunakan nama Allah juga menjadi amalan orang Yahudi dan juga Kristian didalam sumpah mereka ???

CUBA ANDA RENUNG SEBENTAR DAN LIHAT VIDEO DI BAWAH,KITA RENUNG KEMBALI APA YANG TERJADI



CUBA ANDA LIHAT LIRIK RAJA DRAMA INI SEAKAN-AKAN KENA DENGAN PENAMPILAN ANWAR IBRAHIM



SAIFUL BERSUMPAH DAN SELEPAS ITU MEMBUAT PENGAKUAN DI MEKKAH ??? APA DAH JADI DENGAN SAIFUL SEKARANG ??? ADAKAH SAIFUL DI TIMPA BALA OLEH ALLAH S.W.T ???



PENGAKUAN KEPADA USTAZ TAIB



PENGAKUAN HAIRANY



PENGAKUAN NORLAILA PASANGAN SEKS ANWAR IBRAHIM



KATA BERANI BERSUMPAH TAPI SAMPAI SEKARANG RAKYAT MALAYSIA TAK LIHAT LAGI ANWAR BERSUMPAH



INI JAWAPAN ANWAR KALAU DI MINTA BERSUMPAH

ANDA DAH MELIHAT VIDEO ITU ??? KENAPA ANWAR IBRAHIM DIAM DAN TIDAK MENJAWAB SEMUA SOALAN MALAH BERSUMPAH BAHAWA ANWAR TIDAK MELAKUKAN SEMUA ITU

Permintaan saya kepada KERAJAAN MALAYSIA : TUBUHKAN Suruhanjaya Diraja untuk mencari KEBENARAN dan anggotanya MESTILAH terdiri daripada

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Pakar Forensik PKR dan Kerajaan
5. NGO_NGO
6. Media
7. Pakar dari Negara Komenwel
8. Peguam Negara (Kerajaan Malaysia)
9. SUHAKAM

untuk membuktikan ketelusan dan kebenaran dan ketulenan Video tanpa diragui oleh semua pihak

DI SINI,SAYA INGIN MENDESAK KERAJAAN AGAR SURUHJAYA SIASATAN DIRAJA PERLU DAN MESTI DITUBUHKAN

ITU YANG SAYA MINTA KEPADA KERAJAAN

KEPADA ANWAR IBRAHIM SAYA TAHU ANDA SELALU MELIHAT BLOG SAYA,SAYA MENUNGGU ANDA BERSUMPAH KEPADA RAKYAT MALAYSIA BAHAWA ANDA TIDAK PERNAH MELAKUKAN SEMUA INI !!!

1 comment:

Anonymous said...

INI YANG DIKATAKAN ADIL. SAYANG 200%. TERUSKAN CADANGAN INI SUPAYA YANG DITUDUH DIBERI PELUANG UNTUK MEMBERSIHKAN DIRINYA. AMACAM HADI AWANG BOLEH SOKONG KER????? KENA TANAY NIK AZIZI PULAK...ATAU TAUA USTAZ KARPAL SINGH.

 
 
Blogger Templates