Social Icons

Pages

Saturday, May 14, 2011

FATWA TERBARU NIK AZIZ BERKENAAN VIDEO PORNO ANWAR IBRAHIM !!!


Mursyidul Am PAS,Nik Aziz menyifatkan mereka yang mengaitkan Anwar Ibrahim dengan video seks yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang,tidak akan masuk syurga.


“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti,selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni,tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka.Walaupun orang itu menteri ke,tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh.Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia,pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.

“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf,” katanya dalam kuliah mingguannya, di Dataran Ilmu,Kota Bharu semalam.

April lalu,Nik Aziz ketika ditanya pemberita di Kediaman Rasminya,di JKR 10 mengenai video itu,Nik Aziz tidak percaya Anwar adalah individu dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh trio 'Datuk T'.

Sementara itu,Ahli Parlimen Lembah Pantai,Nurul Izzah Anwar berlakon pula dengan membuat laporan polis berhubung dua SMS ugutan memintanya mendesak bapanya,Anwar Ibrahim, meletakkan jawatan sebagai Ketua Pembangkang mahupun Ahli Parlimen.

Nurul Izzah berkata,SMS pertama Kononnya diterima sewaktu berada di Doha,Qatar,11 Mei lalu dan kedua di rumahnya yang mengugut keselamatan anaknya.Nurul yang hadir bersama ibunya Wan Azizah Ismail dan tiga peguamnya turut memberitahu pernah menerima SMS dari orang tidak dikenali pada 5 Mei lalu namun beliau mengabaikannya.Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman mengesahkan menerima laporan terbabit namun siasatan kes dirujuk kepada Polis Daerah Sentul kerana Nurul berada di rumahnya di Segambut ketika menerima SMS berkenaan.

LIHAT GAMBAR DI BAWAH



KLIK UNTUK BESARKAN

ADAKAH INI BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

ADAKAH INI MUKA ORANG LAIN ???

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

7 comments:

Anonymous said...

haha..mmg dh agak dh fatwa "penjaga pintu sorga PAS" nih..org mengaibkan org lain masuk neraka tp org menutuh pelbagai bontot dan puki tak kira melayu, cina, benggali pulak akan masuk sorga..mmg dh dasar tua kutuk nak mampos org tua nih..nk tau nape org tua ni x mampos2 lg..sbb Allah nk bg masa pd dia lg utk bertaubat tp masih tak taubat lg..smpai bila la org tua ni nk ampos agaknya..

Anonymous said...

HAQAP LEBAI JA ATAS KEPALA TAPI AKAI LETAK KAT PALA LUTUT. CUBA LETAK AKAI KAT TEMPAT YG SEPATUTNYA, TENTU XKAN KUAR FATWA TERBARU NIH..GILA PUNYA MANUSIA.!!! TOBAT2 LA NIK AZIZ OII..

Anonymous said...

HANYA KERANA POLITIK..YANG SYUBHAH DIBELA..
AMAT MENGECEWAKAN!!!

Ular Menyusur Akar said...

Nasihat papagomo jilat dulu. Kerana dia yang asyik kata yakin 1000%. Orang jilat lain dia jilat kaki nuar. He..he....

Itu dosa tarifan nik ajis. Tau tak nik ajis dia telah fitnah kita membuat fitnah. Benda dah betul, apa pula fitnahnya.

Anonymous said...

Saya cadangkan dato najip lantik orang ini jadi Pengerusi Suruhanjaya Pendaftaran Ahli-ahli Syurga Malaysia (SPENDAM).

Anonymous said...

apa kata kita solat hajat lagi... solat hajat supernova punya power untuk orang yang menyamar sebagai anuwar tu...baca doa power-power bagi melaknat orang yang menyamar nii..lepas tu kita tengok siapa yang keena....

Anonymous said...

itu kalau bukan dia, kalau betul pulak dia buat , macamana , terbalikan pulak suasananya .

 
 
Blogger Templates