Social Icons

Pages

Tuesday, March 27, 2012

HOT NEWS !!! AWAL ASHAARI DAN SCHA AL YAHYA AKAN BERNIKAH PADA 4 MEI 2012 !!!


Pasangan pelakon Awal Ashaari,akan melangsungkan pernikahannya dengan Scha Al Yahya,pada 4 Mei depan di Hotel Pullman,Putrajaya.Berita itu diumumkan oleh kedua-dua pihak dalam satu sidang media khas yang diadakan di Ampwalk,Jalan Ampang kira-kira pukul 3.30 petang hari ini.Mstar Memberitahu,Majlis resepsi kedua-dua mempelai pula akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya pada 6 Mei 2012.Awal atau nama sebenarnya Ahmad Awaluddin Ashaari berkata,dia gembira kerana akhirnya dapat memperisterikan Scha selepas menjalinkan hubungan cinta selama dua tahun enam bulan.

"Sebenarnya saya dan keluarga telah merisik Scha pada 30 Mei lalu. Pada mulanya kami telah merancang untuk melangsungkan perkahwinan kami lebih awal,cuma jadual kerja yang padat dan masalah tempahan dewan membuatkan kami melewatkan sedikit tarikhnya," katanya.

Scha atau Sharifah Norazean Syed Mahadzir pula memberitahu, dia juga bersyukur apabila ada beberapa pihak yang sudi menaja perkahwinan mereka.

Terdahulu menerusi siaran Propaganza di Astro Ria Ahad lalu,Awal mengumumkan secara terbuka untuk melamar Scha ketika pelakon wanita itu sedang mengendalikan rancangan tersebut sebagai pengacara jemputan.Bagaimanapun,jelas Awal,lamaran yang dilakukan secara terbuka itu bukanlah gimik tetapi sekadar ingin menunaikan hasrat Scha yang pernah bertanya bilakah dia ingin dilamar seperti yang dilakukan oleh kebanyakan orang.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Menariknya,majlis perkahwinan dan juga pernikahan pasangan ini bakal menerima tajaan mewah cenderahati mewah daripada Bateel Asia, pengeluar konfeksi gourment mewah bertaraf antarabangsa.Lebih 1,750 cenderahati bakal di edarkan kepada tetamu bernilai RM600,000.Astro Ria akan bertindak sebagai penyiar rasmi untuk kedua dua majlis pernikahan & persandingan untuk pasangan Awal Ashaari dan Scha al-Yahya.Majlis pernikahan akan di siarkan secara langsung menerusi Saluran 104 dan resepsi perkahwinan akan di rakam untuk siaran episod khas.

RAMAI ORANG KATA VIDEO TU PROPA !!!

ISH ISH ISH !!!

ITU YANG SAYA DAPAT KAT E-MAIL !!!

ANDA TAK PERCAYA ???

KLIK LINK KAT ATAS !!!

KEPADA AWAL DAN SCHA !!!

SAYA BERDOA AGAR ANDA BAHAGIA !!!

AMIN...

No comments:

 
 
Blogger Templates