ss

ss

Ayuh Rakyat Malaysia Kita Bantu Rakyat Syria

Ayuh Rakyat Malaysia Kita Bantu Rakyat Syria

Pray For MH370

Pray For MH370

Wednesday, April 25, 2012

KISAH BENAR !!! NURUL IZZAH SABOTAJ PENGUNDI BN DI LEMBAH PANTAI ??? WAJIB BACA !!!



Selama ni Nurul Izzah sering melaung-laungkan keperluan proses pengundian yang bersih,malah dia antara jaguh utama perhimpunan BERSIH yang kononnya akan membersihkan sistem pilihanraya Malaysia.akhirnya sesuatu benda telah berlaku !!! apa dia ??? Nurul Izzah dah main kotor !!! jom kita lihat apa yang terjadi pada Pengundi di Lembah Pantai..

SAKSIKAN KEBENARAN !!!

pekung Nurul dah terdedah.Dia kononnya memperjuangkan pemulihan sistem pilihanraya,tapi rupanya dialah pakar main taktik kotor untuk merosakkan sistem pilihanraya negara kita !!!

Apa Nurul buat kali ni ??? Mari kita tengok...

Nurul telah mengedarkan surat kepada pengundi Lembah Pantai memaklumkan bahawa mereka tidak layak mengundi di Lembah Pantai.Pengundi-pengundi yang terkejut dengan surat tersebut telah membuat semakan dengan SPR dan ternyata,mereka masih lagi pengundi di Lembah Pantai.


Ini adalah surat dengan letterhead Pejabat Nurul Izzah yang diterima Encik Kamarudin Dali, seorang pengundi Lembah Pantai. Surat ini menyatakan dia TIDAK LAYAK mengundi di Lembah Pantai.


Tandatangan Nurul Izzah di surat tersebut.


Semakan SPR yang mengesahkan Encik Kamarudin Dali MASIH pengundi di Lembah Pantai.Bayangkanlah,kalau yang menerima surat tu makcik tua atau pakcik tua yang buta IT.Sudah tentu akan ada yang tidak keluar mengundi kerana terpengaruh dengan surat keji dari Nurul Izzah ini.

Mengapa Nurul berbuat begini sedangkan dialah kononnya jaguh demokrasi dan sistem pilihanraya yang bersih ???

Tak lain tak bukan kerana Nurul dah macam cacing kepanasan.Dia sedar,rekod buruknya sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai dah terbongkar.Penduduk Lembah Pantai dah tahu Nurul Izzah cuma pandai cakap,tapi kerja memang tak buat.Dia cuma bergantung harap kepada Dato Raja Nong Chik & Kerajaan untuk buat kerja,lepas tu dia akan cuba curi kredit.

Sumber ApaKecoh2

ANDA NAK LAGI SATU KEJADIAN ???

NURUL IZZAH MENGHINA RAKYAT YANG MENINGGAL DUNIA DEMI POLITIK !!!

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

desas desus samada Nurul Izzah akan pertahankan kerusi Lembah Pantai terjawab apabila Nurul Izzah menafikan desas-desus mahu beralih ke bahagian Permatang Pauh.Tetapi itu cakap Nurul Izzah dan keputusan oleh parti PKR belum dimuktamad lagi .Malah Nurul Izzah juga memberi jawapan selamat dengan menyerahkan kepada pucuk kepimpinan untuk membuat keputuan muktamad tentang kerusi yang harus ditandinginya.

"Saya akan mempertahan kerusi Lembah Pantai,ya,saya sudah membuat persiapan untuk bertanding di Lembah Pantai, tetapi apa pun saya serahkan kepada parti untuk menentukan, Permatang Pauh (Datuk Seri Anwar Ibrahim) pun begitu kami semua hanya askar,akan ikut arahan parti," kata beliau kepada Sinar Harian Online.

Nurul Izzah sebelum ini telah digembar -gemburkan akan ke kawasan selamat PKR iaitu Permatang Pauh kerana tahu dirinya telah gagal menjalankan tugas sebagai wakil rakyat dengan baik termasuk jarang turun padang bertemu pengundi di situ .banyak benda telah di dedah kan !!!

Anda sudah melihat taktik kotor yang di lakukan oleh Nurul Izzah ??? nak cuba sabotaj pengundi Lembah Pantai.macam ini ker perangai pemimpin Anda di Lembah Pantai.ini baru 1 bukti,kalau banyak lah bukti keluar adakah ini semua salah UMNO ??? anda lihat wahai pembaca Badut Rakyat !!! nak menang PRU 13 ini jalan yang di buat.Pigi dahh Nurul !!! Rakyat dah tahu taktik buruk Anda !!! Tunggulah pilihanraya nanti,kalau anda dah confirim bertanding di lembah pantai,Rakyat di Lembah Pantai dah siap nak terajang anda keluar kawasan Lembah Pantai !!!


RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

ladybird said...

Aku tak rasa nurul berani bertanding kat lembang pantai, dia sembang je lebih tu. Nanti bila dah disahkan dia tak bertanding di lembanh pantai dia akan bagi alasan "Ini keputusan parti" pigi dahhhh...

ini lebih kurang tektik yang pernah digunaka oleh bapak dia masa nak bertanding lawan ghafar baba dulu?

Anonymous said...

surat cam tu siapa pun boleh buat..ko pun boleh buat...

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...