Social Icons

Pages

Sunday, July 22, 2012

HOT NEWS !!! BEKAS PEMBACA BERITA RTM1 ADALAH BEKAS SUAMI DATIN SERI ROSMAH ??? WAJIB BACA !!!


satu lagi fitnah blogger pakatan haram terbongkar.saya tak faham kenapa cukup suka dan begitu gembira puak pakatan haram ni dalam melemparkan fitnah Jahat ke atas Datin Seri Rosmah Mansor,Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia.Fitnah yang jijik dan boleh saya katakan,sebenarnya mereka ini yang di upah oleh pemimpin pakatan haram tidak mengira halal dan haram dalam menjalankan kerja terkutuk menyerang peribadi Datin Seri Rosmah Mansor.Dah lama isu Datin Seri Rosmah Mansor berkahwin dengan pembaca berita RTM 1 iaitu Farid Ismeth Emir dimainkan oleh gerombolan jentera media baru pakatan haram.Malah serangan yang dilakukan bukan sekadar cerita biasa malah sampaikan mewujudkan dokumen palsu,gambar edit dan sebagainya dalam melakukan kerja terkutuk mereka ini.anda nak tahu siapa yang mainkan fithnah jahat ni ???


ini lah blogger puak pakatan haram yang memfitnah Datin Seri Rosmah.blogger ini begitu hebat memainkan fitnah jahat dengan kenyataan kenyataan yang jijik keatas Datin seri Rosmah Mansor dan Datuk Seri Najib.Malah blog ini dilihat begitu komited dalam melemparkan fitnah.macam-macam di lemparkan.main belasah jer yekkk ??? ada bukti ker ??? setakat semua ni palsu buat apa bro.semua cerita anda akan di kantoi kan ok.sebenarnya,dalam bulan puasa ini semua gerombolan pakatan haram ini tidak peduli akan fitnah yang dilemparkan.yang penting nak Pakatan Haram menuju putrajaya.itu jer matlamat sebenar.dulu kononnya kata putrajaya nak di lelong.kenapa sekarang nak menuju putrajaya ??? nampaknya mereka semakin galak sehingga sanggup melakukan apa sahaja dengan berpaksikan wang ringgit yang diberi oleh kepimpinan Pakatan haram. Kenapa begitu jahil mereka ini ??? Kenapa begitu dayus ??? sebab putrajaya ker sampai nak fitnah macam-macam ???


apa pun ini semua fitnah blogger pakatan haram.apa yang berlaku adala Farid Ismeth yang dikatakan suami kepada Datin Seri Rosmah adalah satu cetusan Fitnah yang dilakukan bagi menarik minat rakyat mengikuti fitnah jahat mereka ini memandangkan Farid Ismeth sememangnya cukup popular sebagai pembaca berita kerana kelunakkan suara dan kata kata yang pedas diakhir rancangan.Ini semua modus operandi mereka dalam menyebarkan fitnah kerana Datin Seri Rosmah Mansor mesti dikaitkan dengan seorang lelaki yang popular sepertimana Fitnah pakatan haram sebelum ini yang mengaitkan Datuk Seri Najib Razak bersama artis Ziana Zain.masihkah anda ingat lagi cerita itu ??? esok ada satu benda berkenaan isu Datin Seri Rosmah akan meletup..

TUNGGU...

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates