Social Icons

Pages

Monday, August 27, 2012

HOT NEWS !!! SELEPAS KARPAL SINGH MATI DAP BOLEH TERIMA HUDUD ???



Umum mengetahui Karpal Singh menetang hudud sampai mati.Pemimpin-pemimpin lain dalam DAP terutamanya pemimpin yang Kristian atau Pro Kristian seolah-olah menggunakan Karpal Singh sebagai alat untuk mereka mengacau ganggu Islam di Malaysia.Ketakutan parti PAS kalah besar di PRU13 termasuk bakal kehilangan Kelantan dan Kedah menyebabkan PAS seperti lembu dicucuk hidung.Mereka tidak lebih seperti manusia biasa yang tamakkan kuasa dan sayangkan jawatan.Kesenangan yang wakil rakyat PAS perolehi sepanjang menjadi wakil rakyat tanpa berbuat apa-apa kepada rakyat dilihat antara faktor PAS akan tunduk selamanya kepada DAP.“Kebisingan” yang lantang hanya datang dari Ketua Pemuda PAS Malaysia, Tantawi dan akhir-akhir ini anak Nik Aziz,Nik Abduh Naib Ketua Pemuda PAS cuba berlakon supaya rakyat melihat dia berani menentang Karpal Singh. Menurut sumber anak Menteri Besar Kelantan ini sedang berusaha untuk mendapat tempat sebagai calon PRU13 setelah namanya tercalar dengan teruk berikutan dia seolah-olah menerima wahyu di Putrajaya.

Ini semua lakonan retorik pihak PAS disetiap kali menjelang PRU sejak mereka berpisah dari UMNO diawal penubuhan Perikatan dahulu. Sehingga kini Presiden PAS Haji Hadi Awang dan Mursyidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat masih tertkial-kial mencari formula bagaimana menipu ahli parti mereka dan menyakinkan rakyat bahawa mereka akan laksanakan hudud bila menang di PRU13 nanti.Janji munafik Hadi Awang pada PRU yang ke 11 kiranya PAS menang hari ini maka sebelum ayam berkokok esok hari PAS akan laksanakan hudud seolah-olah telah dilupakan oleh barisan Syura PAS. Apa maksud sebenarnya JANJI MUNAFIK Hadi Awang ini? Apakah ulama-ulama PAS yang kononnya ulama tiada fungsi langsung? Untuk tujuan apakah Majlis Syura PAS ini ditubuhkan? Sekadar nama biro atau badan penasihat kepada perjalanan parti Parti yang kononnya Islam sebagai teras perjuangan.Bagi barisan kepimpinan DAP pula kita boleh lihat seolah-olah ada penyusunan rapi bahawa hanya yang aliran Kristian Evangalist yang akan mendapat tempat dan jawatan paling kanan dalam barisan kepimpinan DAP. Kita boleh lihat perubahan mendadak lapisan baru kepimpinan DAP yang bakal mengganti Dinasti Lim Kit Siang 100% nya adalah Kristian radikal.Mereka amat gembira bilamana isu DUMC-memurtadkan Melayu mereka menang besar dengan tersingkirnya Dato Hassan Ali,bukan sahaja tersingkir dari EXCO Agama malah dikeluarkan terus dari parti.

Apakah ketua pemuda PAS atau anak Nik Aziz mampu untuk berhadapan dengan barisan pemuja taat setia Evangalist dikala Karpal Singh tidak ada lagi didunia ini.Berapa ekor ayam jantan lagi yang bakal menjadi simbol janji nak tegakkan hukum Allah? Kalaulah sehebat Nik Aziz,Hadi Awang, Haron Din,Bekas Iman Masjid Negara dan Mat Sabu sebagai Timbalan Presiden tak mampu untuk mengajar Karpal Singh tentang hudud,Siapa Tantawi yang ilmunya hanya dikuku Ustaz Fathul Bari. Fikir-fikirkanlah.. - Selangor Daily

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates