Social Icons

Pages

Saturday, February 02, 2013

HOT NEWS !!! TUNKU AZIZ DI BELI OLEH UMNO DAN DI BAYAR OLEH MCA ???


tu dia,1 lagi tuduhan oleh puak pakatan haram yang memandai-mandai kata Tunku Aziz di beli oleh UMNO dan di bayar oleh MCA.jom kita saksikan jawapan dari beliau 

Bekas Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz menafikan dakwaan beliau telah dibayar oleh UMNO dan MCA berikutan dengan kebanyakan kenyataannya disifatkan lebih memihak kepada kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sambil menyelar tindakan bekas partinya yang cuba menjatuhkan imej dan kredibilitinya di mata umum. "Sebaik sahaja saya meninggalkan parti terdapat dakwaan bahawa saya telah dibeli oleh UMNO.Ini adalah putar belit DAP. Dibeli oleh UMNO tetapi dibayar oleh MCA.Di mana pula peranan MIC dalam hal ini? Ini adalah skrip standard.Mereka mengharapkan anda untuk mengatakan apa yang salah menjadi betul dan begitulah sebaliknya,"katanya. 

Tunku Abdul Aziz berkata sepanjang penglibatan dalam DAP, beliau telah mengkritik dasar-dasar kerajaan, UMNO dan Barisan Nasional (BN). "Saya mengkritik apabila terdapat keperluan untuk mengkritik. Saya tidak mengkritik secara hentam keromo," katanya setelah ditanya pemberita dakwaan beliau telah dibeli oleh UMNO. Beliau berkata demikian sebagai menjawab tuduhan dan dakwaan DAP, portal dan blog-blog pro pembangkang.


UNTUK SELANJUTNYA 

LIHAT VIDEO DI BAWAH


RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates