Social Icons

Pages

Monday, April 29, 2013

KANTOI !!! #PRU13 !!! #TOLAKPR !!! PENGURUS HONG LEONG BANK PAKSA KAKITANGAN UNDI DAP ??? APA CERITA NI ???


DAP dan Pakatan Rakyat kelihatan amat terdesak untuk menang dalam PRU kali ini.Walaupun tuduhan-tuduhan liar dilemparkan terhadap UMNO dan Barisan Nasional,khususnya yang membabitkan PDRM dan ROS,ternyata punca dan masalahnya adalah daripada DAP sendiri.Namun seperti biasa,berbanding menyalahkan diri sendiri mahupun mengakui kesalahan mereka,DAP sebaliknya menjadikan pihak lain sebagai kambing hitam.DAP dan Pakatan Rakyat sekarang ini sedang menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional kononnya memaksa para guru mengundi Barisan Nasional.Namun sedar tidak sedar,sebenarnya tuduhan-tuduhan tersebut sengaja dilemparkan bagi melindungi perbuatan penyokong DAP sendiri,terutama yang mempunyai kuasa,bermata sepet dan berfahaman Chauvinisme yang amat menebal.


Satu laporan polis telah dibuat terhadap seorang pengurus Bank Hong Leong cawangan Gelang Patah yang bernama Sylvia.Pengurus bank berkenaan ketika dalam satu mesyuarat telah memberi kata dua kepada kakitangan bank terbabit.Sesiapa yang tidak memangkah DAP yang calonnya adalah Lim Kit Siang,dia sendiri akan memastikan mereka DIPECAT.Berikut adalah perincian latar belakang Pengurus Bank terbabit:

Nama: Sylvia
Bangsa: Cina
Jawatan: Pengurus Cawangan Hong Leong Bank Nusa Bistari
Alamat: No. 2A, Jalan Jati 1 Taman Nusa Bistari, Jaya
No. Tel: 013-7707588
No. Tel Pejabat: 07-5112826


Ugutan yang dibuat oleh Sylvia terhadap kakitangan bank terbabit dibuat secara terang-terangan.Kakitangan akhirnya mengambil keputusan untuk membuat laporan polis berhubung salahlaku yang ditunjukkan oleh penyokong tegar DAP berjawatan Pengurus Bank Cawangan itu.Tindakan dan ugutan yang dilakukan oleh Sylvia adalah menyalahi peraturan Pilihanraya di negara ini. Setiap orang bebas memilih wakil atau calon mereka sendiri. - Sel13.Com

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

undi kan ke rahsia...kalau di ugut pun..masa mengundi tak kan dia nak intai dari belakang,undi dap ke tak???

Anonymous said...

Dh kena gtg tugas pun..pdn muka rcs sgt..

Anonymous said...

betui2 apa lah hampa ni..takan nyonya tu nak mai ngendap kot kat blakang..aparaa..akai tarak ka.

Unknown said...

mmglah undi... tp memaksa dgn ugutan tu yg salah... lainlah mencadangkan atau memujuk... dasar cauvinis....

Anonymous said...

ELOKKKK..... WPUN UNDI ITU RAHSIA, TAPI DIA BUKAN BERAHSIA MEMAKSA ORG LAIN UTK MEMILIH BABI HUTAN YANG DISUKAINYA.... BINATANG PUNYA BABI BETINA... SIAL HONG LEONG BANK !!!!

Anonymous said...

Jom pakat boikot Hong Leong bank..tutup akaun ramai ramai kat seluruh mlysia..buka akaun atau buat pinjaman bank lain..insyaAllah lebih berkat..Takbir!

Anonymous said...

Wahai si commentators,lets get to the basic points, that si pengurus telah melanggari undang undang. Tak payah lah nak comment, undi rahsia, beliau mengugut,boikot,. Tumpukan kepada beliau telah melanggari undang undang dan kita menuntut supaya pihak , polis, pihak suruhanjaya pilihanraya, pihak majikan, yakni, Hong Leong bank, mengambil tindakkan terhadap nya. Apa tah lagi lapuran polis telah di buat terhadap nya. Ada berani kah wei sekelian, your comments are kids gloves.Cuba lah selidiki implikasi komen sebegini rupa yang lemah , bangkit dan bangun lah Melayu, jikalau takut tak payah lah beri komen, do not always play safe with the stupid comments. Dia telah terang terang menghina kaum melayu, apa komen yang di buat,? Kita patut menuntut keadilan melalui report polis yang telah di buat.!

Anonymous said...

klu dia xleh nak ngendap dr belakang buat apa dia nak paksa org pangkah parti celaka tu...maknanya sylvia ni pun xdak otak jg la kan...ugut org buat benda yg dia xleh kontrol...bodoh wpun jawatan pengurus...

 
 
Blogger Templates