Social Icons

Pages

Saturday, April 05, 2014

EKSKLUSIF !!! JAWAPAN BALAS DS #ROSMAHMANSOR KEPADA #SYEDSAIFULLAH BERKENAAN GAMBAR #MH370 DIDEDAHKAN !!!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.Saya difahamkan ada poster di facebook yang disebarkan oleh adik Syed Saifullah berkaitan diri saya.Tiada kata yang dapat saya katakan selain mendoakan agar adik Syed Saifullah mendapat keberkatan dalam hidup,dipanjangkan usia,menjadi anak yang soleh dan menjadi insan yang berguna kepada Agama,Bangsa dan Negara. 
Salam - Rosmah Mansor

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

Doa dari orang yang dihina Datin Rosmah untuk orang yang menghina Syed Saifullah.
Aku rasa emak Si Mangkok Ayun Syed Saifullah pun tak pernah doakan macam tu..tu pasal Syed Saifullah menjadi biadap.

Anonymous said...

pelik dengan segelintir rakyat Malaysia, sesiapa saja yang jadi PM mereka, akan dihina, dikutuk. siapa sebenarnya yang anda nak jadikan PM? tolongla rasional sikit. kita semua manusia biasa bukan malaikat. dunia ini pun hanya sementara. kita bukan sesiapapun, kita pun ada dosa yang perlu kita minta ampun. jangan hanya dok fikir dosa orang saja.addiox Henry

Anonymous said...

Syed keturunan Jahilliah

Anonymous said...

kasi dia masuk dalam puki mak dia dan keluar semula jadi insan yg mulia hormati pemimpin...itu kehendak Tuhan hormati pemimpin...peard

Anonymous said...

ada sebab mengapa mangkuk ayun saifullah ni bertindak diluar batas fikiran normal manusia...dan orang yang dihina juga mesti mempunyai sebab sehingga membuka ruang mereka dihina oleh orang seperti saifullah melayu mangkuk tandas tu.
Datin rosmah, dengarlah..sebab utama anda di hina adalah kerana, anda telah diangkat oleh Najib sebagai wanita utama Negara selain Permaisuri Agong. Jadi anda bukan rakyat biasa dalam Malaysia. Kepada wanita Islam Malaysia, anda adalah pemacu/contoh kepada mereka. so, tutuplah kepala anda. Solat 5 waktu itu orang tak nampak anda buat atau tidak tapi bab tutup kepala itu wajib dan orang nampak. Sebenarnya bukan sedikit rakyat ini marah kepada anda namun masih ramai yang mengambil jalan "tak apelah" "biarlah". Mungkin ada yang marah pada saya bila disebut pasal ini, biarlah.. Tapi ketahuilah, tiap kali anda melihat wajah Datin rosmah, anda juga akan diseksa oleh api neraka kerana melihat aurat (rambut) seorang bukan muhrim! jadi? jangan tengoklah kan? pulakk..boleh ke?
Kedua, datin kelihatan seperti turut campur urusan Najib. Tidak seperti isteri PM dulu-dulu yang mengambil sikap mengikut/sokongan dri belakang. Cubalah kurangkan sedikit, insyaAllah Datin akan terhindar dari "perbuatan" yang tak masuk akal.
Ingat, Isteri Tun Mahathir juga tidak bertudung tetapi beliau kurang dikutuk...kerana apa? kerana beliau kurang memberi peluang untuk dikutuk. Beliau sentiasa berada di "tempat yang sesuai" disisi suaminya.
Mohon jangan terasa hati, ini cuma pandangan ikhlas dari saya.

Anonymous said...

Dosa kepada Allah akan diampunkan sebelum nyawa masih dihujung halkum, dosa kpd sesama manusia akan dibawa mati, tdk dpt diampunkan oleh Allah swt. Nazuabillah..mi zalik.

Teratai Bunga Indah said...

Saya setuju sangat dgn pandangan anonymous 9.36 a.m...

Anonymous said...

Betul saya sebagai rakyat malaysia menyokong 100% pendapat itu....

Anonymous said...

Polis telah menangkap sibiadap syed saifullah petang ini dirumahnya kerana fitnah isteri PM dilaman FB..padan muka kau..

Anonymous said...

Kasi mampus ini budak sampai berkecai macan dalam gambak. Ingat dia utusan tuhan ka pandai pandai fitnah dan burukkan orang. Kalau bijak sangat pi cari jam omega nuak dan spender putih stopa yang masih menjadi tanda tanya.

Anonymous said...

Teringat dulu masa mahathir jadi PM masa hari raya dan hari kemerdekaan bila beliau beri ucapan dalam tv tiada pun kelibat bini beliau... kerana rakyat ingin dengar ucapan dari pemimpin.. yang bukan pemimpin tu tak payah la kalut.. tapi sekarang tengok sendiri la lepas najib bg ucapan bini dia pulak nak menyibuk... macam mana rakyat tak menyampah

 
 
Blogger Templates