Social Icons

Pages

Sunday, April 06, 2014

#MH370 !!! @KHAIRYKJ MEMBELASAH @ANWARIBRAHIM KAW-KAW !!! VIDEO INSIDE !!!


Dalam satu siri tweet,Menteri Belia dan Sukan,Khairy Jamaluddin menyelar dakwaan Ketua Umum PKR,Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa kerajaan cuba menyembunyikan maklumat berkaitan kehilangan pesawat MH370. Khairy yang juga ketua Pemuda Umno Malaysia menyifatkan kenyataan Anwar itu sebagai tidak berasas.Katanya,ketika kerajaan Malaysia bersama rakan-rakan negara lain memanfaatkan setiap minit mencari MH370,ketua pembangkang itu pula mencari keuntungan politik.Anwar,dalam temubual dengan The Telegraph UK,mendakwa kerajaan menyembunyikan maklumat kritikal, dan mengecam kerajaan kerana tidak bertindak lebih awal untuk mengelakkan pembaziran sumber mencari di Laut China Selatan.


"Mereka (kerajaan) mempunyai kuasa untuk mengarahkan tentera udara... atau Malaysia Airlines," Anwar dilaporkan berkata. 

Khairy membalas bahawa jet tentera udara tidak memintas MH370 - yang hanya satu plot dikenal pasti di radar - kerana Malaysia bukan sedang berperang dan pesawat awam itu sudah terbang meninggalkan ruang udara Malaysia.


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Anwar merancang benda lain yang akan berlaku, tapi TUDM lembab sangat menyebabkan rancangan terdesaknya tidak menjadi. itu yang meroyan gila. Peliwat ni sanggup buat apa saja untuk kepentingan peribadi. Namun dia lupa, manusia hanya merancang, tuhan yang menentukan. Tambahan puak yang dilaknat Allah, merancang satu perkara yang amat jahat.

Anonymous said...

Yb Khairy mmg hero .. bakal pemimpin negara di masa akan datang ... al juburi akan terkedu dan bisu malah meleleh air lior bila berdepan dengan Khairy .. kerana al juburi ni ghairah dgn yb khairi yg macho dan handsome tp aljuburi gagal menjadikan khairi 'coffee boy' untuk ditoron.. pukimak pun anu war aljuburi

Anonymous said...

both of them are just attention seekers and both are not equip enuf to talk about the missing airplane. and dont ever forget that they are ambitious enough to want to become PM. Let them have a go at one another...who cares..their opinions are not required.

tukang telek said...

Mengapa persalah liwat ini tidak di penjara sementara menanti permohonan Rayuan. Sekarang apa dah jadi pesalah dibiarkan bebas sehingga mengamcam keselamatan negara. Rakyat biasa adakah dapat keistimewaan seperti sepeliwat ini?

 
 
Blogger Templates