Social Icons

Pages

Sunday, April 06, 2014

KURANG AJAR !!! #AIRASIA PERLEKEH #MH370 !!! #DOAUNTUKMH370 !!!


ni namanya kurang ajar.nak famous kan air asia pun takkan sampai macam ni sekali !!! tak ada ayat lain kerr ??? anda tak caya tengok petikan halaman 125 majalah mereka.ia merupakan sebahagian daripada artikel Tiga muka surat yang menggambarkan insiden-insiden lalu di mana juruterbang mendarat di lapangan terbang yang salah dan soal teknikal yang terbabit dalam menangani isu ini,termasuk mempertingkatkan latihan untuk juruterbang.tak boleh guna ayat lain kerr ???

Petikan diatas berbunyi : “Training and Preparation – Pilot training in AirAsia is continuous and very thorough. “Rest assured that your captain is well prepared to ensure your plane will never get lost. Have a safe flight!” 

Terjemaha : "Latihan dan Penyediaan – latihan untuk juruterbang di AirAsia berterusan dan sangat teliti.Yakinlah bahawa kapten anda cukup bersedia untuk memastikan pesawat anda tidak akan hilang.Selamat terbang!"

tolong hormat sikit keluarga pesawat MH370 !!! tak perlu nak tulis sampai macam tu sekali !!!

APA KATA ANDA ???

RENUN-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates