Social Icons

Pages

Sunday, February 26, 2012

FILEM DUKUN TAHUN 2007 TERSEBAR DI YOUTUBE !!!


saya rasa ada yang tidak mengetahui tentang kewujudan filem berjudul ‘Dukun' kerana tayangan nya tidak dibenarkan di Malaysia.Sekitar disember tahun 2007,filem berjudul Dukun ini merupakan salah satu karya yang ditunggu tunggu ketika itu.antara yang tunggu filem itu di pawagam adalah saya,kerana cerita ini walaupun hanya lebih kurang sama dengan satu kes ketika itu tetapi cerita ini juga ada unsur nasihat dan menyedarkan rakyat malaysia bahaya nya ilmu hitam.yang sedihnya filem arahan Dain Said ini diharamkan tayangan nya atas alasan jalan ceritanya yang begitu kontroversi & menyinggung perasaan keluarga yang terlibat.

Filem Dukun merupakan sebuah adaptasi dari kes pembunuhan berprofil tinggi yang melibatkan ahli politik Allahyarham Datuk Mazlan Idris dan selebriti Mona Fandey yang merupakan seorang pengamal ilmu hitam.

Video Dukun tersebar ke Youtube enam hari lalu.ada juga 3 bulan lalu,saya Sempat download balik dan beri anda lihat semula slot filem ini.beberapa plot penting filem Dukun pertontonkan termasuklah ritual yang di jalankan oleh watak utama Diana Dahlan (Umie Aida) yang menyebabkan kematian Datuk Jefri (Adlin Aman Ramlie).Pelakon lain yang turut membintangi Filem ini ialah Bront Palarae,Soffi Jikan dan Ramli Hassan.saya rasa Filem Ini menyedarkan rakyat malaysia.terfikir juga saya,kenapa di haramkan ? ini hanya cerita rekaan walaupun kisah lebih kurang sama.minta maaf yer kepada FINAS ataupun Lembaga Penapisan Filem Negara kerana saya buka balik cerita ni.ini hanya pendapat saya.



Walaupun berdurasi sekadar 8:41 minit,namun terdapat adegan-adegan yang bahaya untuk ditonton oleh kanak-kanak bawah umur serta ibu mengandung.

JANGAN BAGI ANAK ANDA LIHAT



RENUNG-RENUNGKAN

40 comments:

reezal_rusyan said...

bagus laa cerita ni...tak pernah lagi tengok filem Malaysia macam ni..jalan cerita filem ini sudah berada di suatu tahap yang baru,ditambah pula dengan pelakon yang hebat belaka...

Anonymous said...

betul ke kamu dah dwnload? bleh tlg emelkan kat sini: r.sardin@yahoo.com

Anonymous said...

Assalam.

Kalau ada download, bole upload dan share link? Study purpose.

Terima kasih.

- sundayz

Anonymous said...

sy nak sgt tengok filem dukun tu.. tolg email kt sy. maxza_84@yahoo.com

azizi said...

Betul ke dah ada boleh minta filem tu nak tengok harniazizi@gmail.com

Anonymous said...

for 7 years i have search from internet how to get this movie. if any of you already downloaded this movie, please share the link to me at my email address : emi87_pc@yahoo.com

Anonymous said...

Minta send kt saye.. dh lme cari filem nie.. nk tau gak gambaran kes tu.. sbagai sejarah dn pengajaran.. ammirakma@gmail.com

Unknown said...

tolong hantar kepada saya.. ilenoy510@gmail.com

Anonymous said...

sya nak sgt tgk filem nie . bellajenal@gmail.com

Anonymous said...

pls nk tgk filem nie .... aljibwahid@gmail.com

Unknown said...

tlg emailkan cerita ini ... keroro1243@gmail.com

Anonymous said...

tlng emailkan cerita ni convobackup01@gmail.com thank you

ayip said...

kalau ade tolong postkan kat sini . demisjjhd@gmail.com :'(

Anonymous said...

Tolong emailkan jugak... azrafkamil88@gmail.com

farid aljufri said...

as salam blh tak share filem dukun klu ada email,faridjufri@gmail.com

Anonymous said...

ps sesiapa yg ada cerita ni tolong email kt saya - boylazy95@gmail.com
For Academic purposes

Unknown said...

Hai.. saya nak tengok cerita ni.. please email dekat saya emiranashwa9@gmail.com

Amir Saidi said...

Asslm, boleh tak saya nak movie ni. emelkan kepada saya. amirleeseth@gmail.com

Unknown said...

Please email me batspiderparodygmail.com I need the movie ASAP! Terima Kasih. Harap awak dapat beri saya movie itu.

FirdausW said...

boleh emaillkn citer kt sye wanfirdauswanzalani@gmail.com

Anonymous said...

pleeasee..saya nak tngok juga crite ni..pliss emel me at haaiabha@gmail.com

Anonymous said...

please email the link to me idoshzambri@yahoo.com .. thank you admin

Anonymous said...

Please email to me the link , eijoyaqis06@gmail.com

Anonymous said...

Please email the Link to me ASAP
azizi.cena@gmail.com

Unknown said...

HI. I WOULD LIKE TO WATCH THIS. COULD YOU PLEASE SEND ME THE LINK..... zira_libra@hotmail.com

ariff said...

hai, saya nk buat kajian psal cerita ni...minta tolong emailkan cerita ni
mohdariffshahrin@gmail.com

Anonymous said...

email ker sy apizsempoi94@gmail.com

Unknown said...

Assalam Tuan/Puan minta izin emailkn saya filem DuKUn 2007 ke nurfaizal925@gmail.com.my tq

Anonymous said...

Hye awk.. nak jgak cerita dukun nie.. email kat kita jgak.. alfiekha@gmail.com.. tq..

Anonymous said...

Assalmualaikum ...
Boleh Tak kalau saya nk movie tu ..
sy nk lihat kedaiaan nye ..
sbb sy ni perlukn cerita mcm tu untuk
tambh pengelaman ...Arulretro94@gmail.com

eJuN said...

sy nak sgt tengok filem dukun tu.. tolong emeilkn kt saya..hafizul57@yahoo.com

ayie said...

i love dis movie..pls email me ayierynn0904@gmail.com

Anonymous said...

hai, saya dah lama cari cerita ni. tolong sgt2 emailkan kat saya afirafira94@yahoo.com

Unknown said...

mintk link email : manusiabiasa5179@gmail.com
tq

zainul94 said...

sesiapa yg ada movie ni boleh x minta untuk share pada sy di jiwangselamanya@gmail.com
untuk kajian dialisis pembelajaran sy di Uitm berkenaan perfileman. jutaan terima kasih atas kerja sama anda semua.

Anonymous said...

Assalamualaikum.. boleh shared link download.. saye teringin sgt nk tonton filem ini.. ini alamat email saya: muhdridhuan90@gmail.com terima kasih..

Unknown said...

emailkan link filem ni boleh...mrazif1982@gmail.com ..... tq admin

Anonymous said...

sesiapa yg ada movie ni boleh x minta untuk share pada sy di leesyafiq30@gmail.com ... tujuan utk kajian pembelajaran sy di IPT.. thankz admin or sape2 yg share..

Camillius Joni said...

I nak jugak please cerite Dukun tu. Send kat pogotarist@gmail.com

Thanks.

Revolusi Anak Muda said...

tolong send please. raihanfathi@gmail.com

 
 
Blogger Templates