Social Icons

Pages

Monday, April 07, 2014

#MH370 !!! KURANG AJAR !!! #PEMBANGKANG TAK FAHAM BAHASA KER ???


PM Datuk Seri Najib dah beri taklimat dan penjelasan cukup baik sama ada melalui sidang media mahupun di dalam Parlimen.Begitu juga dengan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin yang setiap hari beri taklimat berkaitan pesawat MH370.Tapi pembangkang masih tak puas,mereka masih lagi nak penjelasan dari Najib Razak dan Hishammuddin.Terbaru pembangkang menghantar satu surat desak Taklimat khas pesawat MH370 dibuat kepada mereka.Dalam tuntutan tersebut Pembangkang mahu Najib Razak dan Hishammuddin beri taklimat tertutup kepada mereka. Woi ahli Parlimen Pembangkang !!! Apa anda ingat anda spesial kerr berbanding kami seluruh rakyat Malaysia ??? 

Kenapa nak buat taklimat tertutup kepada anda semua sedangkan isu pesawat #MH370 adalah kepentingan umum yang mana rakyat juga perlu tahu.Apa anda ingat anda ni spesial sangat nak dibagi taklimat tertutup ??? Siapa anda semua ??? Kita dah bau dari awal awal lagi bila pembangkang mintak taklimat tertutup ni.Mereka akan SPIN dan akan jadikan modal politik.Selama ni pun puak pemimpin pembangkang jugak yang perlekeh usaha dan peranan yang dimainkan kerajaan dan pasukan keselamatan dalam isu mencari pesawat MH370.Ini lah masalah ahli parlimen pembangkang Malaysia yang kerja depa 24 jam berpolitik tanpa punya perasaan kepada keluarga pesawat MH370. 

APA KATA ANDA ??? 

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

rakyat Malaysia semua mahu tahu, apa taklimat khas, kamu pembangkang ingat kamu saja nak tahu, selama ini taklimat diberikan oleh datuk hisham bukan taklimat ke, cheap skate punya pembangkang, sampai masa kita jangan bagi muka dengan pembangkang, siapa dia orang nak special treatment, tak cukup ke dangan strategy kamu memburukkan Negara, ketua kamu penipu besar,dia tak da selamat Negara ni, kita berdoa semoga dia selamat berehat di penjara kajang supaya senang zizah nak melawat, dan bagi ration yang dia dok cari kat org lain...langkah pertama zizah sebagai adun kajang ialah untuk mengadakan bilik rahmat di penjara kajang untuk dia dan anwar berjumpa, buat apa tahu sama tahu lah..jangan dilayan kerenah pembangkang, so far they have done nothing for the good of the country..

Anonymous said...

jangan layan kerenah gila pr...tujuan mereka hanya nak cari isu malukan negara pada masa akan datang..

Anonymous said...

Pembangkang kan ada roket, bulan dan mata. Roket akan bawa pemimpin2 yg terpilih di kalangan mereka naik ke atas bulan dan sesampai je kat bulan,mereka akan mengunakan mata2 ajaib utk meneropong ke dlm laut utk mengesan MH370. Sistem ini lebih canggih drp sistem yg digunakan olih pakatan drp negara2 yg membantu Malaysia utk mengesan dan mencari sekarang ini. Datuk Najib, tolonglah beri taklimat terperinci secara tertutup kpd pakatan pembangkang supaya segera mereka dpt melaksanakan misi mereka!!!!!!!!!

QalamQabut said...

Aku setuju sangat dengan pendapat 'jangan layan kerenah gila pr' ni.

Dema ni pembelot... musuh negara... Dalam tak tau apa2 pun dema pandai fitnah dan caci cerca macam2 dekat negara sendiri, so pasal apa nak layan lebih2. Kasi blackout sama dema!

Anonymous said...

Setuju taklimat khas dibuat untuk pembangkang. Selepas itu satu taklimat khas pula akan dibuat oleh pembangkang untuk menerangkan 1. Mana pergi Tabung Memali dan 2. Mana pergi jam Omega. Amacam , setuju? Kepentingan rakyat tu... Rakyat semua nak tahu.

Anonymous said...

Kaduk naek junjung sudah besar kepala.

tukang telek said...

Nanti dengak cerita lain cakap cerita lain, jangan-jangan cari pasal.

 
 
Blogger Templates