Social Icons

Pages

Monday, April 07, 2014

DEMO #BALING !!! BILA HARGA #GETAH TURUN SALAH #KERAJAAN !!! BILA HARGANAIK SALAH SIAPA ???


Begitu mudah mereka bodohkan orang kampung di baling,mereka jaja cerita,sebab kerajaanlah harga getah turun sehingga jadi RM2.30 sekilo,saya nak bagitau yekk wahai pembaca Badut Rakyat,dah harga getah ikut pasaran global nak buat macam mana ??? takkan salah kerajaan jugak ??? senang cerita anda ambil apa yang saya bagitahu ni,punca harga getah turun kerana waktu sekarang ini dunia aman damai,tak ada berlaku perang kat mana-mana negara,so permintaan untuk getah jadi lembab...

Kalau nak harga getah naik,suruh lahh anwar cucuk us serang korea utara,bila berlaku perang,maka penoreh di baling boleh dapat durian runtuh pasal masa tu harga getah akan melantun-lantun naik.Ok itu cerita harga getah turun,masa harga getah naik sekitar lewat tahun 2010-2011,pernah harga getah mencecah RM 15 sekilo,pernah kerrr penoreh getah di baling,berarak ramai-ramai ke putrajaya ucap terima kasih kepada kerajaan ??? ada tak ??? kalau ada otak tolong fikir apa yang berlaku.takkan semua nya salah kerajaan !!! 

APA KATA ANDA ??? 

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates