Social Icons

Pages

Tuesday, April 08, 2014

KURANG AJAR !!! APA MASALAH #TIANCHUA NI ??? INI DAH #RASIS !!!


anda lihat sendiri kenyataan Tian Chua diatas.pembangkang dengan angkuhnya mengatakan bahawa UMNO adalah rasis dan macam-macam lagi.habis tu yang statement atas macam mana ??? bukan rasis kerr ??? Tak kisah lah nak cakap apa pun pasal menaikkan harga air,tapi statement pada hari jumaat tu bukan rasis kerrr ??? nampak tak permainan tian chua ???nampak nya tian chua telah mengikut jejak langkah lim kit siang,statement yang dikeluarkan nampak biasa tapi sakit dari dalam.lihat apa yang dikatakan oleh lim kit siang di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates