Social Icons

Pages

Wednesday, May 08, 2013

KANTOI !!! #PRU13 !!! UNDI HANTU !!! PENYOKONG DAP SENGAJA SERANG BAS UNTUK TIMBUL KONTROVERSI !!!


Tak masuk akal bas pengangkutan awam mengangkut pengundi hantu,sedangkan semua maklum bahawa pada hari cuti seperti Ahad dan cuti-cuti umum sememangnya pekerja-pekerja asing yang menggunakan pengangkutan berkenaan.Dulu fenomena ini berlaku hanya kepada para penyokonng PAS dan PAS dan jarang melibatkan penyokong-penyokong Cina DAP.Namun,fenomena in terbawa-bawa kepada penyokong Cina DAP.Jelas ini sengaja dicetuskan untuk membangkit rasa benci terhadap pemerintah Melayu dan seterusnya menggulingkan mereka. Dengan kemajuan sumber maklumat,meskipun isu pengundi hantu tidak wujud tetapi sengaja dicetuskan makan seluruh rakyat mudah terpedaya dan percaya dengan khabar angin yang mengarut tersebut yang disebarkan melalui media sosial. Malangnya orang Melayu sendiri turut percaya dan bersubahat menyebarkan berita palsu tersebut.

ANDA NAK LAGI GAMBAR BAS DI ATAS ???


UNTUK SELANJUNTYA

3 comments:

Anonymous said...

itu satu rusuhan jadi dengan bukti yang ada buat lapuran polis supaya muka2 dalam gambar tu jawab dimahkamah dan jika disabitkan salah boleh makan nasi anjing dalam penjara seperti dikatakan t.kok.

Anonymous said...

Pengangkutan awam negara ini memang digunakan oleh pekerja asing kerana mereka tiada kenderaan sendiri, syarikat bas pun boleh terus bernafas dgn adanya golongan ini.

Kalu hari Ahad hari minggu mmg mereka keluar ke bandar..

Apadaa..

Anonymous said...

Pelik.hairan dan ajaib.
Yg kena tangkap kat satu pusat mengundi di selangor cuma 2 org bangla.adakah 2 undi ni blh menangkan calon bn?yg lain2 mn pegi?lari x sempat tangkap ke?

Klu 2000 org atau 20000 org bangla yg kena tangkap aku percaya itu pengundi hantu.

Apa cukup dgn bn bwk 2 bangla tu dah blh menang?

Bodoh bendul klu ada yg percaya ada pengundi hantu

 
 
Blogger Templates