Social Icons

Pages

Monday, December 02, 2013

KURANG AJAR !!! KERANA TAWARAN MT USTAZ KAZIM ELIAS DITUDUH BARUA DAN ANJING UMNO !!! VIDEO INSIDE !!!


Isu tawaran perlantikan kepada penceramah bebas,Ustaz Mohamed Kazim Elias sebagai anggota Majlis Tertinggi Umno (MT) adalah antara topik hangat yang sedang dibincangkan pada ketika ini.Malah para macai pembangkang telah menjadikan isu tersebut sebagai modal baru untuk menyerang Ustaz Kazim dengan pelbagai kata-kata yang kesat dan nista semata-mata untuk merosakkan kredibiliti ahli agama itu.Selain cacian seperti,anjing Umno,babi,pencacai dan sebagainya,mereka turut menyerang Ustaz Kazim yang dikatakan masih merupakan ahli PAS.video dibawah akan menjelaskan segalanya


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

Tahniah Ustaz Kazim...lebih baik jadi Barua Umno dari Pas yg jadi Barua Cina DAP.

Anonymous said...

PAS ni sebuah parti yang pemimpinnya dan ahli-ahlinya suci dan bersih....orang diluarnya tak suci dan bersih.....biarlah PAS terjun dengan labu-labunya.

Anonymous said...

PAS ni jenis spesis yang pandai tak boleh diikut dan bodo tak boleh diajar.

Anonymous said...

Sedapnya tuduh orang lain barua tapi PAS lupa dialah barua cina ultrakiasu dan barua puak songsang.

Anonymous said...

PAS NI SEBENARNYA LUPA NAK CERMIN DIRI SENDIRI ATAU MALU NAK AKUI SAPA PAS SEBENARNYA...

OK.. JADI BIAR AKU BAGITAU..
PAS SEBENARNYA DAH LAMA JADI BARUA DAN ANJUNG CINA DAP DAN PKR.. KERANA JADI BARUAN DAN ANJING CINA DAP DAN PKR LAH HABIS AGAMA, AKIDAH KALIMAH ALLAH KENA JUAL... HAMPEHH PUNYA PASONGSANG..

anti-syiahGaban said...

Sodap panggil orang barua...yang kamu tu jadi barua dan keldai DAppigs dan P'Gay'R tak sedaq.....kharrk ptuiihhhh

Anonymous said...

Tak perlulah join MT, ustaz.Sekolah agama ustazpun dah sangat cemerlang.Dah ramai ustaz yg bertauliah di malaysia nie,ustaz.Dah banyak bunyinya ustaz.Atau pergilah jumpa dgn MT-2 yg kalah bertanding tue.Mintak maaf pada mereka.Ingat,itu dah langkah bendul namanya.Mereka juga perjuang dlm politik.Hati mereka perlulah di jaga.Mereka dah lama bergelumang dlm dunia politik dan umno.Cuma rezeki mereka shj yg tak ada lagi.Persoalannya ,wadah apa yg ustaz nak bawa dalam perjuangan islam.Di mana kerangka dan hala tuju perjuangan ustaz utk islam melayu.Kalau hanya atas nama islam ,Pas dah buat dulu.Setakat ceramah,merekapun lebih dahulu.Tetapi hakikatnya,apa pun tarak.Dah khatam satu kitab Al-Quran.Masalah pil kuda,pelacuran,sumbang mahram,rasuah,salah takbir urus,kerosakan alam sekitar,kelemahan pengurusan dan menjana kekayaan atau pendapatam masih di takuk lama.Sektor perkhidmatan ultiliti yg sangat lemah pada rakyat negeri dll.Harap negeri2 kaya shj utk rakyat negeri meraih kekayaan.Akhir sekali dah muncul pulak "tahaluf siyasi".Maksudnya imbal atau balasan bekerjasama dgn kafir menentang musuh.Musuh kita adalah masaalah ekonomi sosial di atas

Anonymous said...

Sekarang ramai orang melayu dah FAHAM? PAS adalah parti ekstrim. PAS telah banyak dipenuhi dengan pemimpin sehingga ke ahli-ahli yang celaru dan berkelodak pemikiran mereka. PAS sudah terlalu lama terseleweng pemikiran sehingga terjebak ke lembah kacau bilau. Pemikiran politik ekstrim + celaru + seleweng + kacau bilau = PAS boleh membawa kepada KHAWARIJ kalau tidak diperbetulkan dan diselamatkan oleh ulamak ulamak yang mencintai Islam sepertimana Islamnya Rasulullah SAW. PAS dah jadi PASembor.

 
 
Blogger Templates