Social Icons

Pages

Thursday, January 02, 2014

HOT NEWS !!! APA MASALAH @LATHEEFAKOYA #LATHEEFAKOYA NI ??? APASAL MULUT MACAM LONGKANG NI ???


apa masalah perempuan mamak ni ??? dah tahu nak berhimpun pandai-pandai lahh bersihkan padang tu.jangan harap DBKL jerr.siapa suruh anda berhimpun ??? tak ada siapa suruh kan ??? anda dan semua kera-kera gatal nak gi dataran merdeka kan ??? dah lah gi dataran buat kecoh,itu pun salah DBKL.bengap kerr apa ??? anda ingat tugas DBKL hanya bersihkan sampah dan cuci longkang jerr kerrr ??? banyak lagi tugas DBKL !!! mengawal kera-kera masuk dataran pun kerja DBKL juga.ada faham ka ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates