Social Icons

Pages

Friday, March 28, 2014

#TRAGEDIMH370 !!! APA MASALAH #KHALIDSAMAD NI ??? NAK JADI HERO PULAK !!!


apa masalah Khalid Samad ni ??? nak jadi hero kerr ??? siap kata Tentera Udara Di Raja Malaysia sebagai lemah kerana tidak mengesan kedudukan pesawat MH370 yang di laporkan berpatah balik serta melintasi ruang udara Malaysia.best nya statement anda ??? apa yang saya nampak,Sepanjang insiden kehilangan pesawat MH370 rasanya tidak ada satu pun barisan pemimpin pembangkang di Malaysia yang memperlihatkan sikap bertanggungjawab mereka selaku pemimpin.Kalau di ikutkan kepada gerak tindak dan cara pertuturan mereka sudah pasti tidak ada mana-mana pemimpin di dunia ini yang mampu mengatasi kepandaian serta keupayaan yang mereka miliki. 

Itu sekiranya di lihat dari sudut pertuturan dan kerja buat dalam dunia politik tetapi jika di lihat kepada tahap pemikiran profesionalisme sebagai pemimpin rasanya ibarat langit dengan bumi apatah lagi nak di bandingkan dengan pemimpin dunia.Tidak cukup dengan itu,khalid samad turut mendesak agar kerajaan Malaysia dan Kementerian Pengangkutan tampil memohon maaf kepada seluruh keluarga penumpang dan juga kerajaan China di atas kesilapan tidak bertindak lebih awal sejurus pesawat MH370 di laporkan hilang dari radar. 

Memang terbaiklah,malahan sejak bermulanya insiden kehilangan pesawat MH370 sehingga kini rasanya Khalid Samad lah HERO sebenar yang harus rakyat Malaysia dambakan.Lihatlah nanti,ramai macai-macai pakatan akan mengeluarkan pelbagai teori dalam usaha untuk mencari alasan dalam memperlihatkan apa jua insiden yang berlaku, 

ITU SEMUA SALAH UMNO/BN !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

17 comments:

Anonymous said...

Cakap pakai air liur jer.Bawalah bot fiber dgn injin sangkut pi cari.

Anonymous said...

UMNO mmg haramjadah. Mamak Kuttyy madir ada kat KL masa peristiwa memali. Celaka punya mahathir. Buat Tahi tapi tak mengaku. Balasan akn menimpa kamu Mamak Kutty. Haramjadah punya Mahathir.

Anonymous said...

aku hairanlah kenape kamu org dok lawan org gila ni..biar dia gila babi sorang...yg pelik babi pun tak gila mcm dia.

Anonymous said...

Khalid n macai HANYA BERANI BERSUARA PADA UMNO SAHAJA..
DENGAN DAP ..
BATU PELIR HILANG TERUS ..
KOSONG .. KOSONG .. KOSONG

Anonymous said...

ini lg sekor..yg ko marah sgt pd mahathir kenapa..sbb dulu2 x dpt projek kot.hahaha...marahlah ko..ko marahlah smpai berguling2..ko sorang2 xpe x kacau org. ada aku kesah..

Anonymous said...

Oii bodoh! Orang tengah cerita pasal khalid dgn mh370. Yang kau merapu benda lain Kenapa? Duit tabung memali gi mana?

Anonymous said...

MMg betul Mahathir mmg perosak aqidah umat Islam kat malaysia. Bi ni x pakai tudung , amnak entah apa pegaangan. Mmg mahatihir sial

Anonymous said...

Kalau bini tak bertudung dikatakan perosak akidah di Malaysia ni, PELIWAT serta anak-anak puaka PELIWAT nak dikategorikan sebagai ape pulak ye ANUS 6:24pm???

Anonymous said...

Aik, tengah pakai underware putih pun boleh merapu..... muka penuh air burit nor.... ah macam2 manusia munafiq.





..

Anonymous said...

1. DUIT SUMBANGAN TABUNG MEMALI PERGI MANA. BUAT BELANJA YER… PADAN LAH PETUT DAH BUNCIT

2. TOK MAHMUD BAPA ALLAHYARHAM MAN LIBYA TAK NGAKU ANAK JIKA DIA TURUT KATA KATA SEORANG USTAZ DARI A.SETAR PADA MALAM SEBELUM PETISTIWA TERSEBUT. BAPA NYA MAHU MAN SERAH DIRI.

3.KALID GEREJA SATU HARI AKAN TERKENA JUGA JIKA TERUS BERSIFAT SSPERTI SEEKOR DAJAL.

Anonymous said...

sapa yg pilih khalid tu sama2 bodoh..cakap pandai semua boleh tapi ak ada fakta..baik letak jawatan mp bodoh tu..

Anonymous said...

MMg mamak Kutty mahathir bapak segala Setan Fitnah & peristiwa memali , bapak setan ini yg memulakan dulu. CelakA MAMAK KUTTY.

Anonymous said...

Ayahanda Tun yg sangat berjasa kpd bangsa ugama dan tanah air (tanah melayu). Yg menyalak tu kaum pendatang yg tak tau kenang budi. RBA.

Anonymous said...

Sama macam umno takda telur bila berdepan dengan mca

Anonymous said...

Bini dia tak bertudung pon ko apa susah tulis surat kat Dr M mintak nasihat pakai tudung...ko tuh pon tah sedara mara pegi buat benda haram..tak payah dok mengata orang..dia ada kat KL masa memali apa masalahnya...orang buat rusuhan polis la pi setelkan..balasan akan menimpa kamu si anonymous dipshit..

Anonymous said...

Hoi anus 5.48pm...hadi hasut libya bunuh orang TunM pulak yang dipersalahkan...tersangatlah bodohnya anus kat atas ni...kecik-kecik tak nak mapos, sudah besar menyusahkan orang.

Anonymous said...

Mulut khalid samad ni wajib disumbat dengan taik anjing...

 
 
Blogger Templates