Social Icons

Pages

Thursday, March 27, 2014

#TRAGEDIMH370 !!! KURANG AJAR !!! #LEMAN #RAJALAWAK TUDUH PM DS @NAJIBRAZAK MENIPU ???


Dikala rakyat Malaysia yang beragama Islam sedekahkan Fatihah dan bersimpati dengan mangsa MH370,ada pulak wakil PAS ni sibuk tuduh Najib tipu bukti kehilangan pesawat MAS tu.Macam ni ke mentaliti seorang wakil PAS yang ceramah berdegar-degar pasal Islam ??? Macam ni ke kualiti wakil PAS yang sibuk je 24 jam mengaku dorang tu paling alim dan beriman ??? Kalau macam ni je perangai puak-puak PAS,tak heran lahh kalau Tuhan pun tak redha mereka memerintah Malaysia.

Sibuk je minta bukti la bagai,kan lagi elok kalau buat benda-benda berfaedah daripada menuduh orang tak tentu pasal.Nak sangat bukti kannn ??? apasal Leman bangang ni tak pergi cari jerr sendiri di Lautan Hindi ??? Sembang betul mangkuk hayun PAS ni kann !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Golongan artis pun ada disyaki dikuasai geng GAY DAJAL tak - kalau mereka boleh menyokong si PENGKHIANAT PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-ZIONIS terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si DAPBANGKAI dan PENGGANAS Red BeanBANGKAIBABI - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gay ZIONISnya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam; di http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm , The Order of Skull and Bone; di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012; dan di http://www.youtube.com/watch?v=4x-cHySUlw , IIluminati Satanism, by EYEOFILLUMINATI2012 (kalau link tak berfungsi, masuk website You Tube, dan cetak IIluminati Satanism + EYEOFILLUMINATI2012)

Dlm. industri seni Barat-ZIONIS, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat di http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490 /, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan di http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/ , Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Tengoklah kejatuhan tamadun Barat-ZIONIS, dan kebencian meningkat dr. puak SYAITAN Barat-ZIONIS ini pd. ISLAM/umatnya – lihat bagaimana si FEMINIS KAPIR hampir TELANJANG mcm si BINATANGBUAS Barat-Zionis menyerang dan menghina “Berlin's Islamic Week“ di Jerman - di akhbarANTI-ISLAM, di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2586403/Troupe-topless-Femen-protesters-dragged-kicking-screaming-Berlins-Islamic-Week-meeting-covering-anti-Islam-messages.html !

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

sumbat je orang ne dalam lokap

Anonymous said...

Pelawak yu serupa badut!!

Atas pentas buat penonton ketawa dgn lagak bodoh nya!!

Jgn lah nak memandai2 mcm orang pandai pulak BODOH!!!!

Anonymous said...

Dia ni layak jadi badut je

Anonymous said...

Dia tak tau penipu dan pembelit sebenarnya ada lah anwar aljubori, dia masih tak sedar sedar sebb minda dia telah d liwat oleh anwar kaki jubok

Anonymous said...

Anwar pon x lalu nk liwat leman ni.. da la x hensem cam gila je. Ap yg sy dpt rumuskn otak leman raja badut lebih kecik dr matanya

 
 
Blogger Templates