Social Icons

Pages

Thursday, March 27, 2014

#TRAGEDIMH370 !!! KURANG AJAR !!! #LEMAN #RAJALAWAK TUDUH PM DS @NAJIBRAZAK MENIPU ???


Dikala rakyat Malaysia yang beragama Islam sedekahkan Fatihah dan bersimpati dengan mangsa MH370,ada pulak wakil PAS ni sibuk tuduh Najib tipu bukti kehilangan pesawat MAS tu.Macam ni ke mentaliti seorang wakil PAS yang ceramah berdegar-degar pasal Islam ??? Macam ni ke kualiti wakil PAS yang sibuk je 24 jam mengaku dorang tu paling alim dan beriman ??? Kalau macam ni je perangai puak-puak PAS,tak heran lahh kalau Tuhan pun tak redha mereka memerintah Malaysia.

Sibuk je minta bukti la bagai,kan lagi elok kalau buat benda-benda berfaedah daripada menuduh orang tak tentu pasal.Nak sangat bukti kannn ??? apasal Leman bangang ni tak pergi cari jerr sendiri di Lautan Hindi ??? Sembang betul mangkuk hayun PAS ni kann !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates